Bakalář umění v oboru komunikace
George Mason University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Fairfax, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 4 897 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
01 Jun 2024
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* prezenční státní výuka (12–15 kreditů); 16 980 USD - výuka mimo stát na plný úvazek (12-15 kreditů); 1 803 USD - povinný studentský poplatek
Úvod
Bakalářský titul v komunikaci rovná se nekonečné příležitosti. Je něco jedinečného a vzrušujícího, co nás odlišuje od ostatních oborů. Komunikační titul na Mason umožňuje studentům prozkoumat a dozvědět se o tom, co může oblast komunikace nabídnout, a kombinuje bohatou studii o tom, jak si lidé navzájem rozumějí a spolupracují, přičemž poskytuje okamžitě přeložitelné dovednosti a znalosti ceněné napříč průmyslovými odvětvími.
V rámci programu studenti získají přístup k množství různých zdrojů, jsou vystaveni praktickým zkušenostem prostřednictvím stáží, třídních projektů a dalších, učí se od profesionálů z oboru a vytvářejí silné portfolio práce, které by budoucí zaměstnavatelé neodolali. Naučíte se vytvářet a spravovat plány vztahů s veřejností a médii, vytvářet kampaně na sociálních sítích, produkovat videa, psát pro zpravodajská a zábavní média, produkovat televizní a rozhlasové programy a další.
Naučíte se efektivní nástroje a techniky, jak vybrat ty nejlepší pro každý úkol a jak analyzovat problémy a vytvářet kreativní řešení. Naši odborníci se vyznačují dovednostmi a znalostmi, které je staví na okraj rychle se měnícího komunikačního průmyslu. Naučíte se vytvářet zprávy napříč platformami – web, tisk, zvuk a obraz. Abychom drželi krok s trendy v oboru, úzce spolupracujeme s týmem profesionálů z oboru – naším Insight Committee – kteří radí ohledně našich osnov, mentorují naše studenty a poskytují stáže, které se mohou stát trvalými pozicemi.
Hlavní studenti se účastní široké škály společných studijních aktivit a studentských organizací pořádaných katedrou, včetně studentských médií Mason, Společnosti pro profesionální novináře, Public Relations Student Society of America a Masonových celostátně hodnocených forenzních a debatních týmů.
Výsledek programu
- Studenti by měli být schopni vysvětlit počátky disciplíny komunikace, shrnout širokou povahu disciplíny komunikace a identifikovat intelektuální specializaci (specializace) v disciplíně komunikace.
- Studenti by měli být schopni vysvětlit, syntetizovat, aplikovat a kritizovat komunikační teorie, perspektivy, principy a koncepty.
- Studenti by měli být schopni vyhodnotit a navrhnout komunikační výzkum, včetně následujících kroků: (1) formulovat a upřesnit otázku nebo problém vhodný pro komunikační stipendium, (2) lokalizovat, interpretovat a vyhodnotit existující komunikační stipendium, (3) aplikovat existující komunikaci stipendium k rámcovému bádání, (4) rozlišovat mezi osobním přesvědčením a důkazy, (5) identifikovat relevantní etické problémy a dodržovat etické zásady, (6) zvolit vhodnou metodu výzkumu pro vědecké bádání a (7) vysvětlit, jakou hodnotu má vědecké bádání společnost.
- Studenti by měli být schopni prokázat (1) efektivní dovednosti psaní, (2) efektivní dovednosti ústní prezentace a (3) schopnost vytvářet a šířit účinná sdělení prostřednictvím způsobů a platforem, které jsou pro studentovu koncentraci nejdůležitější.
- Studenti by měli být schopni identifikovat významy obsažené ve sděleních, diskutovat o kulturním, sociálním a/nebo politickém významu sdělení a rozpoznat dopad a vliv sdělení.
- Studenti by měli být schopni identifikovat etické pohledy, vysvětlit význam různých etických pohledů a formulovat a hodnotit etické dimenze komunikační situace.
- Studenti by měli být schopni formulovat spojení mezi komunikací a kulturou, ocenit vliv individuálních a kulturních podobností a rozdílů na komunikaci a sociální interakci, rozumět tomu, jak může komunikace udržet a/nebo zpochybnit existující vztahy moci a autority, a respektovat různé perspektivy a způsob, jakým ovlivňují komunikaci.
Kariérní možnosti
Díky Masonově poloze mohou velké komunikační společnosti využít příležitostí, které nabízí Washington DC a jeho metropolitní oblast. Oblast má jednu z nejvyšších koncentrací mediálních organizací v zemi. Naši studenti pracovali v CNN, PBS, National Geographic a Washington Post. Stážují ve velkých firmách pro styk s veřejností, v neziskových organizacích a ve velkých národních sportovních organizacích, jako je Washington Football Team.
Studenti se odlišují od ostatních kandidátů, pokud jde o různé stáže a zaměstnání, a jsou považováni za nejlepší kandidáty pro tyto příležitosti. Absolventi získávají vstupní pozice v jakékoli komunikační oblasti, která umožňuje studentovi prokázat dovednosti, které získal prostřednictvím programu. To odlišuje náš obor a umožňuje studentům začít svou kariéru správným směrem.
Osnovy
Požadavky na titul
Kreditů Zdarma
Základní kurzy
- COMM 200 Teorie komunikace 3
- COMM 300 Rétorická teorie a kritika 3
- COMM 305 Základy mezikulturní komunikace (Mason Core) 3
- COMM 400 Výzkumné metody v komunikaci 3
Celkový počet kreditů 12
Koncentrace
Studenti musí absolvovat kurz v jednom soustředění. Studenti mohou vyhlásit i druhé soustředění. Mezi dvě deklarované koncentrace nelze započítat více než šest kreditů a žádné kredity použité v rámci deklarované koncentrace (koncentrací) nelze použít ke splnění volitelných komunikačních kreditů. Studenti musí ohlásit soustředění, než získají více než 75 kreditů. Přestupovým studentům s 60 nebo více kredity se doporučuje, aby vyhlásili soustředění do konce prvního semestru. COMM 399 Special Topics in Communication nebo jiná speciální témata z jiných soustředění mohou být aplikovány na koncentraci, pokud je téma relevantní pro koncentraci s předchozím písemným souhlasem vysokoškolského ředitele.
- Mezilidská a organizační komunikace (IOC)
- žurnalistika (JNL)
- Mediální produkce a kritika (MPC)
- Politická komunikace (PCOM)
- Vztahy s veřejností (PR)
Koncentrace v mezilidské a organizační komunikaci (IOC)
Požadované kurzy
- COMM 301 Teorie relační komunikace (základní kurz) 3
- COMM 335 Organizační komunikace (základní kurz) 3
Vyberte jeden kurz z následujících: 3
- COMM 201 Komunikace v malé skupině
- COMM 332 Neverbální komunikace
- COMM 401 Interpersonální komunikace na pracovišti
Volitelné předměty
Vyberte 12 kreditů z následujících: 12
- COMM 201 Komunikace v malé skupině
- COMM 230 Případové studie v přesvědčování
- COMM 304 Základy komunikace o zdraví
- COMM 306 Problémy v mezikulturní komunikaci
- COMM 320 Obchodní a profesionální komunikace
- COMM 332 Neverbální komunikace
- COMM 334 Komunikace o rodině a zdraví
- COMM 367 Děti a média
- COMM 385 Speciální témata v mezilidské a organizační komunikaci
- COMM 395 Speciální témata ve zdravotní komunikaci
- COMM 401 Interpersonální komunikace na pracovišti
- COMM 430 Přesvědčování
- COMM 433 Environmentální komunikace
- COMM 434 Rozhovor
- COMM 435 Digitální komunikace
- COMM 440 Slavnostní psaní a vystoupení
- COMM 465 Témata v komunikaci a genderu
Celkový počet kreditů 21
Volitelné předměty
Vyberte si šest kreditů COMM kurzů po konzultaci s poradcem 6
Celkový počet kreditů 6
Kurzy omezeny na 10 kreditů
Z 39 kreditů aplikovaných na hlavní obor nesmí být v těchto kurzech více než 10 kreditů. Kromě toho nelze na hlavní obor uplatnit více než 6 kreditů COMM 450 Internship in Communication nebo 3 kredity COMM 452 Media Production Practicum.
- COMM 140 Forenzní seminář I
- COMM 141 Forenzní seminář II
- COMM 142 Debatní seminář I
- COMM 143 Debatní seminář II
- COMM 145 Novinový workshop I
- COMM 148 Radio Workshop I
- COMM 157 Digital Media Workshop
- COMM 340 Forenzní seminář III
- COMM 341 Forenzní seminář IV
- COMM 342 Debatní seminář III
- COMM 343 Debatní seminář IV
- COMM 345 Novinová dílna II
- Workshop ročenky COMM 346
- COMM 348 Radio Workshop II
- COMM 398 Výzkumné praktikum v komunikaci
- COMM 450 Internship in Communication
- COMM 451 Usnadnění komunikačního vzdělávání
- COMM 452 Praktikum mediální produkce
- COMM 491 RS: Vyznamenání výzkumný projekt v komunikaci
- COMM 498 RS: Výzkumné projekty v oblasti komunikace
- COMM 499 Nezávislé studium komunikace
Požadavek na intenzivní psaní
Univerzita vyžaduje, aby všichni studenti dokončili alespoň jeden kurz označený jako intenzivní psaní ve svých oborech na úrovni 300 nebo vyšší. Studenti oboru komunikace splňují tento požadavek úspěšným absolvováním COMM 300 Rhetorical Theory and Criticism.
Další volitelné předměty
Všechny zbývající kredity mohou být doplněny volitelnými předměty, aby celkový počet titulů dosáhl 120.
Požadavek na vyšší úroveň
Studenti, kteří hledají bakalářský titul, musí uplatnit alespoň 45 kreditů z kurzů vyšší úrovně (s číslem 300 nebo výše) k požadavkům na ukončení studia.
Požadavky na vysokoškolskou úroveň pro bakalářský titul
Kromě programu Mason Core musí studenti absolvovat bakalářský titul absolvovat níže uvedený kurz. S výjimkou případů, kdy je to výslovně zakázáno, může být kurz používaný ke splnění požadavků na vysokoškolské úrovni také použit současně ke splnění dalších požadavků (požadavky Mason Core nebo požadavky na hlavní obor).
Mason Core
Některé požadavky Mason Core již mohou být splněny hlavními požadavky uvedenými výše. Studentům se důrazně doporučuje, aby se poradili se svými poradci, aby se ujistili, že splňují všechny zbývající požadavky Mason Core.
Požadavky na nadaci
- Písemná komunikace (ENGH 101) 3
- Ústní sdělení 3
- Kvantitativní uvažování 3
- Informační technologie a výpočetní technika 3
Požadavky na průzkum
- Umění 3
- Globální porozumění 3
- Literatura 3
- Přírodní věda 7
- Sociální vědy a vědy o chování 3
- Západní civilizace / světové dějiny 3
Požadavky na integraci
- Písemná komunikace (ENGH 302) 3
- Intenzivní psaní 3
- Synthesis/Capstone 3
Celkový počet kreditů 40