Bakalářský titul v oboru podnikání - Marketingová koncentrace
George Mason University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Fairfax, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 4 897 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
01 Jun 2024
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* prezenční státní výuka (12–15 kreditů); 16 980 USD - výuka mimo stát na plný úvazek (12-15 kreditů); 1 803 USD - povinný studentský poplatek
Úvod
Marketing je základem úspěchu všech firem.
Marketingová koncentrace společnosti Mason vás naučí, jak poznat, porozumět potřebám zákazníků a přinášet jim hodnotu.
Proč zvolit Mason?
Masonova marketingová koncentrace nabízí řadu marketingových kurzů, takže si můžete program přizpůsobit svým zájmům. Mezi oblasti zaměření patří marketingová analytika, marketingová komunikace, marketing obchodu a federální vlády, řízení prodeje, neziskový marketing, vývoj nových produktů a řízení značky.
Studenti marketingu Mason se učí vyvíjet nové produkty, budovat značku, stanovovat ceny, vytvářet marketingové komunikace a propagační akce, řídit vztahy se zákazníky a analyzovat chování spotřebitelů a trendy na trhu.
Výsledek programu
- Vytvořte přijatelný marketingový plán
- Prokázat porozumění sociálnímu, globálnímu, etickému a právnímu kontextu podnikání a být schopen uvažovat o roli jednotlivce v podnikání
- Prokázat porozumění a schopnost aplikovat znalosti odborných dovedností nezbytných v podnikání, včetně efektivního obchodního psaní
- Prokázat technické a analytické dovednosti vhodné pro úspěch v podnikání
- Prokázat porozumění a schopnost aplikovat znalosti hlavních obchodních disciplín
- Prokázat znalosti a dovednosti vhodné pro specializaci v soustředění
- Prokázat porozumění tomu, jak výzkum v obchodních oborech přispívá ke znalostem a jak se takový výzkum provádí
Dovednosti, které budete rozvíjet
- Kritické myšlení
- Řečnictví
- Tvořivost
- Analytické myšlení
- Vedení lidí
- Analýza trhu/trendu
- Přesvědčení
- Sociální vnímavost
- Koordinace programu
- Týmová práce
Kariérní možnosti
Kariéry, které vám marketingová koncentrace může pomoci rozjet, zahrnují:
- Správce reklamních účtů
- Brand Manager
- Manažer obchodního rozvoje
- Consumer Insights Analyst
- Manažer obsahu
- Customer Relationship Manager/ Customer Engagement Manager
- Specialista na digitální média
- Global Account Manager / International Marketer
- Specialista marketingové komunikace
- Marketingový konzultant
- Analytik pro průzkum trhu
- Mediální plánovač
- Specialista na produktový marketing
- specialista na styk s veřejností
- Maloobchodní kupující
- Obchodní zástupce
- Specialista na optimalizaci pro vyhledávače
- Správce sociálních sítí
Osnovy
Požadavky na titul
Celkem kreditů: 0
Studenti School of Business sledující titul BS musí absolvovat minimálně 120 kreditů, včetně požadavků Mason Core, obchodních základů, obchodního jádra a požadavků na koncentraci. Kromě toho musí být splněny následující požadavky:
- Minimálně 45 kreditů na 300 nebo 400 úrovních.
- Minimálně 30 kreditů ze základních kurzů School of Business, vyvrcholení a koncentrace na Mason.
- Minimálně 9 kreditů požadovaných pro konkrétní koncentraci a BUS 498 Capstone Course: Advanced Business Models (Mason Core) absolvované na Mason.
- Známka C nebo vyšší získaná v požadavcích na základy podnikání, jádro podnikání a koncentraci.
Koncentrace v marketingu (MKTG)
Požadované kurzy
- MKTG 312 spotřebitelské chování 3
- Marketingový průzkum MKTG 351 3
- MKTG 471 Marketing Management 3
Volitelné předměty
Vyberte si čtyři kurzy z následujících: 12
- MKTG 307 Federal Government Marketing
- Poradenský prodej MKTG 310
- MKTG 311 Řízení prodeje
- MKTG 313 Reklamní a marketingová komunikace
- Digitální marketing MKTG 315
- MKTG 316 Marketingová strategie sociálních médií
- MKTG 332 Retailing a E-Commerce Management
- MKTG 333 Business to Business Marketing
- MKTG 335 Strategické řízení značky
- MKTG 352 Marketing Analytics pro vývoj nových produktů
- Vývoj nového produktu MKTG 353
- Přímý marketing MKTG 355
- Marketingové poradenství MKTG 450
- MKTG 407 Globální marketing
- MKTG 455 Etnický a multikulturní marketing
- MKTG 462 vyznamenání seminář v marketingu (téma se liší)
- MKTG 481 RS: Marketing v neziskovém sektoru
- MKTG 491 Seminář z marketingu
- MKTG 492 stáž v marketingu
- Nezávislá studie MKTG 499
- Jakékoli další kurzy MKTG úrovně 300-400
Celkový počet kreditů 21