BA (Hons) v mezinárodním marketingu
GCU - Glasgow School for Business and Society
Klíčová informace
Umístění kampusu
Glasgow, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 1 820 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Domov / Studenti EU; £ 9250 studentů RUK; 11 500 zahraničních studentů
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Akreditováno: CIM
Kombinací tradičního a digitálního marketingu vám náš program poskytne znalosti a odborné znalosti potřebné pro úspěšnou kariéru na místním nebo globálním trhu. Kromě nadace v podnikání získáte dobré porozumění konkrétním aspektům marketingu, což vede k široké škále možností kariéry.
Marketing zahrnuje téměř všechny aspekty organizace, od reklamy, prodeje, průzkumu trhu a vývoj nových výrobků až po vytvoření, propagaci a ochranu obchodní značky. Díky porozumění zákazníkům a jejich potřebám a přáním může společnost sám sebe, své výrobky nebo služby neodolatelně spotřebitelům.
Naše vynikající průmyslové vazby vám poskytnou příležitost zapojit se do reálných projektů a případových studií a zavést do praxe teorii, která se naučí v průběhu celého programu. Prozkoumejte současné marketingové výzvy a studijní marketingové disciplíny včetně chování spotřebitelů, marketingové komunikace, řízení značky a metod výzkumu trhu spolu s obchodními moduly a volitelnými moduly z široké škály oblastí.
Mohli byste také získat financované mezinárodní výměnné umístění pro studium části vašeho diplomu na partnerské univerzitě.
Tvoje kariéra
Absolventi mají vynikající kariérní vyhlídky doma i v zahraničí v podnikových organizacích, malých podnicích a ve veřejném a třetím sektoru v různých marketingových úlohách. Ti, kteří mají zvláštní zájem nebo tvůrčí vjem, mohou najít práci ve více specializovaných oblastech, jako je reklama a public relations.
Co budete studovat
Rok 1
Kultura a chování na pracovišti, Sociální věda, Základy marketingu, Základy finančního řízení, Mezinárodní ekonomické otázky a výzvy, volitelný modul
Rok 2
Společnost, Zaměstnatelnost a podnikání, Základy řízení lidských zdrojů, Marketingový design a kreativita, Řízení značky, Chování kupujícího, volitelný modul
Rok 3
Enterprise Value Challenge, obchodní výzkumné metody, mezinárodní marketingová strategie, mezinárodní marketingové komunikace, digitální podnikání a marketing, volitelný modul
Rok 4
Vyznamenání, změna perspektivy v mezinárodním marketingu, globální marketing značky, mezinárodní reklamní strategie, volitelný modul
Volitelné moduly zahrnují analýzu dat a sociální marketing.
Vstupní požadavky
Všechny vstupní požadavky uvedené v tomto dokumentu by měly sloužit jako vodítko a představovat minimum, které je třeba vzít v úvahu při vstupu. Žadatelé, u nichž byla podána podmíněná nabídka místa, mohou být požádáni, aby dosáhli více, než je uvedeno.
Rok 1
SQA vyšší
ABBBB včetně angličtiny a matematiky Nat 5 na úrovni C ILC Vyšší: H1, H2, H3, H3, H3 včetně angličtiny v H2 PLUS Matematika na O1
Úroveň
BCC PLUS GCSE Matematika a angličtina na C / 4
ILC vyšší
H1, H2, H2, H3, H3, včetně angličtiny na H2 nebo nad PLUS Matematiky na O1
IB Diplom
25 bodů musí obsahovat matematiku
BTEC
Úroveň 3 Rozšířený diplom v příslušném předmětu na DMM PLUS GCSE Matematika a angličtina na C / 4
Rok 3
HND
HND Marketing, HND Advertising a PR, HND Retail Management nebo HND Business s AA v klasifikovaných jednotkách.
Mohou být brány v úvahu i další kvalifikace HND
Anglický jazyk
Akademické skóre IELTS 6,0 (nebo ekvivalentní) bez prvku pod 5,5.
Upozorňujeme, že pokud jste z většinové anglicky mluvící země, nemusí se vám poskytnout další doklad o znalosti anglického jazyka.
dodatečné informace
Další akademická a odborná kvalifikace
Každá aplikace na GCU se zvažuje individuálně. Pokud nemáte typickou akademickou vstupní kvalifikaci, ale můžete prokázat příslušné pracovní zkušenosti a / nebo kredity od uznávaných profesních orgánů, můžete mít nárok na vstup do tohoto kurzu prostřednictvím programu Recognition of Prior Learning.
Mezinárodní Pathways
Pokud nesplňujete požadavky anglického jazyka, můžete mít nárok na program Angličtina pro vysokoškolské studium.
Poplatky a financování
Poplatky, které zaplatíte, jsou většinou závislé na vašem poplatku. Jaký je stav studentského poplatku?
Poplatky za školné 2018/19
- Domů: 1820 liber
- RUK: 9250 GBP *
- EU: 1820 liber
- Mezinárodní: 11 500 liber
* Celkové školné pro studenty RUK, které absolvují tříletý nebo čtyřletý titul, je omezeno na 27 750 GBP. Zvláštní poplatky podléhají potvrzením skotské vlády a mohou se změnit po potvrzení.
Pokud zahájíte studium v září 2018 nebo v lednu 2019, jedná se o roční nebo modulární poplatky, které se vztahují na dobu trvání kurzu; poplatky se však mohou měnit. Podrobné informace o způsobu změny poplatků si přečtěte naše poplatky a zásady vrácení peněz.
Další výdaje
Kromě poplatků za výuku kurzů se můžete setkat s dalšími náklady během vašeho pobytu na univerzitě.
Stipendia
Poskytujeme kvalitní vzdělávání za přiměřenou cenu; jako univerzita pro společné dobro, jsme odhodláni nabízet přístupné vyšší vzdělání talentovaným studentům tím, že udržujeme naše školné nízké a poskytujeme štědrý stipendijní balíček více než 2,5 milionů liber ročně.
Máte-li jakékoli dotazy nebo dotazy týkající se stipendií k dispozici pro rok 2018/19, neváhejte kontaktovat tým studentských dotazů.
Mezinárodní datum zahájení studenta
Pro nové zahraniční studenty začínají orientační akce dne 14. září 2018 . Tento extra čas je speciálně navržen tak, aby pomáhal novým zahraničním studentům usadit se ve Velké Británii a GCU před zahájením všeobecné indukce a výuky studentů.
Během tohoto období se uskuteční celá řada zábavných a informativních aktivit, včetně kampusů a prohlídek měst, stejně jako vítané akce, kde se můžete setkat s dalšími zahraničními studenty.
Jazyková možnost
Studenti si mohou vybrat, že budou studovat jazykové moduly jako součást tohoto titulu. GCU nabízí moduly ve francouzštině, španělštině, němčině a italštině a každý z nich je nabízen v různých úrovních v závislosti na vašich znalostech.
Mezinárodní výměna studií
Chcete-li posílit globální výhled, můžete do svého programu přidat mezinárodní zkušenosti výběrem výměny studií s jednou z našich partnerských institucí po celé Evropě, Severní Americe a nových příležitostí v Latinské Americe a Asii.
Chartered Institute of Marketing
Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální organizací pro obchodníky na celém světě a existuje k rozvoji marketingové profese, dodržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků.
GCU spojila své síly s CIM a poskytla studentům příležitost získat odbornou kvalifikaci prostřednictvím CIM Graduate Gateway. Kvalifikace CIM jsou vyhledávány zaměstnavateli a mapují se spolu s našimi vlastními tituly, což zaručuje, že studentům poskytujeme nejlepší příležitosti k úspěšné marketingové kariéře.
Metody hodnocení
Program je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM), který je profesionálním orgánem pro marketing v rámci Velké Británie. To znamená, že CIM hodnotí náš program a naši absolventi také získají částečnou výjimku z diplomových zkoušek CIM. Diplom CIM vede k členství v CIM a další příležitost získat nadějný titul Chartered Marketer.
Náš přístup k učení, výuce a hodnocení je přizpůsoben potřebám marketingového sektoru. Přijmeme širokou škálu učebních a výukových metod, abychom zajistili, že získáte potřebné znalosti a pochopení globální povahy marketingu a zároveň rozvíjíte své intelektuální a osobní dovednosti.
Náš program je navržen tak, aby zvýšil zaměstnatelnost a odbornou způsobilost našich absolventů s dovednostmi a atributy požadovanými zaměstnavateli v globální ekonomice a poskytl jim znalosti, dovednosti a atributy, aby byli zodpovědnými vůdci budoucnosti.
Naše úkoly podporují rozvoj a uplatňování dovedností, jako je hodnocení, analýza a úsudek v rámci marketingového kontextu. Například naši studenti třetí úrovně absolvují modul E-Marketing, kde po získání teorie a praxe internetového marketingu jsou povinni jednat jako konzultanti internetového marketingu. Vyhodnocují současné možnosti internetového marketingu vybrané organizace a předkládají doporučení, jak by se mohl zlepšit online marketing. programu a naši absolventi získají částečnou výjimku z diplomových zkoušek CIM. Diplom CIM vede k členství v CIM a další příležitost získat nadějný titul Chartered Marketer.
Náš přístup k učení, výuce a hodnocení je přizpůsoben potřebám marketingového sektoru. Přijmeme širokou škálu učebních a výukových metod, abychom zajistili, že získáte potřebné znalosti a pochopení globální povahy marketingu a zároveň rozvíjíte své intelektuální a osobní dovednosti.
Náš program je navržen tak, aby zvýšil zaměstnatelnost a odbornou způsobilost našich absolventů s dovednostmi a atributy požadovanými zaměstnavateli v globální ekonomice a poskytl jim znalosti, dovednosti a atributy, aby byli zodpovědnými vůdci budoucnosti.
Naše úkoly podporují rozvoj a uplatňování dovedností, jako je hodnocení, analýza a úsudek v rámci marketingového kontextu. Například naši studenti třetí úrovně absolvují modul E-Marketing, kde po získání teorie a praxe internetového marketingu jsou povinni jednat jako konzultanti internetového marketingu. Vyhodnocují současné možnosti internetového marketingu vybrané organizace a předkládají doporučení, jak by se mohl zlepšit online marketing.
Metody výuky
Zdůrazňujeme metody učení, které vás povzbuzují k aktivní účasti, k fungování v týmu, k analýze situací a problémů v reálném životě, k uplatňování etického a udržitelného obchodního myšlení a k využití odborných dovedností pro komunikaci řešení.
Prostřednictvím GCULearn, virtuálního učebního prostředí univerzity, budete mít přístup k materiály kurzu, čtením zdrojů, hodnocením a zpětnou vazbou online. Pomocí programu GCU Learn se budete věnovat on-line aktivitám a úkolům, poslouchat podcasty, zapojovat se do online diskusních skupin a účastnit se blogů, wiki a aktivit pro učení na Twitteru.
Během celého kurzu se budete zapojovat do živých projektů s průmyslovými partnery, kteří vytvářejí designové sdělení a poskytují studentům jednu zpětnou vazbu.
Mezinárodní výměna je podporována prostřednictvím formálních a neformálních vazeb s příslušnými institucemi, například Amerikou - Iowou
Přijímací řízení
Osnovy
Co budete studovat
Rok 1
Kultura a chování pracoviště, Podnikání společenských věd, Základy marketingu, Základy finančního řízení, Mezinárodní ekonomické otázky a výzvy, volitelný modul
Rok 2
Společnost, Zaměstnatelnost a podnikání, Základy řízení lidských zdrojů, Marketingový design a kreativita, Brand Management, Chování při nákupu spotřebitelů, volitelný modul
Rok 3
Výzva podnikové hodnoty, metody podnikového výzkumu, mezinárodní marketingová strategie, mezinárodní marketingová komunikace, digitální obchod a marketing, volitelný modul
Rok 4
Vyznamenání disertační práce, Změna perspektiv v mezinárodním marketingu, Globální Brand Marketing, Mezinárodní reklamní strategie, volitelný modul
Volitelné moduly zahrnují analýzu dat a sociální marketing.
Stipendia a financování
Kariérní možnosti
Vaše kariéra
Absolventi mají vynikající kariérní vyhlídky doma i v zahraničí v podnikových organizacích, malé podniky a ve veřejném a třetím sektoru, v různých marketingových rolích. Ti, kteří mají zvláštní zájem nebo kreativní vkus, mohou najít práci ve více specializovaných oblastech, jako je reklama a public relations.
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Evropský bakalář mezinárodního marketingu
- France Online, Francie
Mezinárodní marketing BA Honors
- London, Spojené království
- Online
Bachelor in Marketing Management
- Venlo, Nizozemsko