Bakalářský program (vyznamenání) v oboru móda a textil
Hong Kong Polytechnic University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hung Hom, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
HKD 145 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za akademický rok splatné dvěma stejnými splátkami před začátkem prvního a druhého semestru akademického roku
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Úvěrové požadavky tohoto programu jsou pouze orientační a podléhají kontrole.
Cíle programu
Obecným cílem programu je vyškolit kompetentní odborníky pro módní obchod s textilem, oděvy, maloobchodem, designem a příbuznými organizacemi. Tito profesionálové hrají aktivní roli ve vývoji globálního módního a textilního průmyslu na místních i zámořských trzích. Kromě profesních kompetencí program kultivuje další základní kompetence studentů, jako je podnikání, marketing na sociálních médiích a obchodní analytika, a rozšiřuje sady dovedností absolventů pro dnešní podnikatelské prostředí.
Absolventi mají osobní dokonalost ve vedení, týmové práci, zdravém životním stylu a celoživotním učení; stávají se vůdci trendů, inovátory, kritickými mysliteli a kreativními řešiteli problémů; nasazují efektivní komunikační a mezilidské dovednosti a vykazují silnou dvojjazyčnost a trojjazyčnost; a stávají se odpovědnými globálními a etickými vůdci a občany, kteří prosazují sociální a národní odpovědnost, zapojují se do místních a mezinárodních záležitostí a projevují kulturní a estetické uznání s globální perspektivou.
Charakteristika
Na základě požadované kariéry a akademického výkonu si studenti mohou vybrat jeden z následujících pěti oborů v rámci programu BA.
- Design
Specializace designu rozvíjí kreativitu a schopnost studentů rozvíjet, rozvíjí jejich povědomí o současných a nově se objevujících technologiích v módním a výrobním prostředí a podporuje jejich porozumění podpůrným marketingovým a obchodním praktikám. - Pletené zboží design a technologie
Tato specializace je podobná specializaci designu v tom smyslu, že má v úmyslu rozvíjet kreativitu a schopnost designu. Kromě všeobecného vzdělání získávají studenti základní znalosti a dovednosti designéra pleteného zboží. - Maloobchod a marketing
Tato specializace vybavuje studenty pro globální módní obchod. Studenti se seznámí se základními principy řízení, současnými postupy a provozními znalostmi globálního módního maloobchodu a marketingu. Zejména rozvíjí dovednosti studentů při definování, analýze a řešení obchodních problémů v módním maloobchodu a marketingu, od rychlé k luxusní módě a od módních doplňků k lifestylovým produktům. Důraz je kladen na získávání módy, nákup, průzkum trhu, branding, digitální marketing, distribuci více kanálů, analýzu sociálních médií, správu prodejen a distribuci módních produktů v místním i globálním kontextu. Tato specializace zajišťuje, že studenti získají potřebné odborné dovednosti k zahájení a provádění individuálních a týmových výzkumných projektů. Studenti také získají manažerské, analytické a řešení problémů pro podnikání z místních a zahraničních stáží. - Intimní oděvy a aktivní oděvy
Cílem této specializace je zajistit, aby studenti měli potřebné akademické a praktické znalosti o intimním oděvu a aktivním oblečení, včetně integrace designu a technologie. Poskytuje studentům podpůrné a inspirativní učební prostředí k vytváření nápaditých návrhů pomocí analytických schopností a schopností řešit problémy. Rovněž podporuje nezávislý úsudek a kritické myšlení studentů ohledně nového vývoje intimního oděvu a aktivního oblečení. Studenti jsou vedeni k získání zkušeností z nejnovějších technologií, moderních materiálů a průmyslové praxe z první ruky. - Technologie
Technologická specializace vychovává absolventy se zdravými znalostmi módních produktů a výrobních postupů; kteří jsou schopni aplikovat své znalosti v technickém, ekonomickém, manažerském a obchodním kontextu; kdo může pružně reagovat na změny; a kteří mají potenciál stát se lídrem v oboru vývoje produktů, inovací procesů a řízení výroby v textilním a oděvním průmyslu na místních i globálních trzích.
Existují také příležitosti pro umístění v oboru, aby získali znalosti a zkušenosti na pracovišti.
Osnovy
Všichni běžní studenti čtyřletého studia zahajují program třemi společnými semestry, ve kterých bude pokryta základna spektra hlavních činností módního a textilního průmyslu. Po těchto společných semestrech jsou studenti bez středoškolského studia zařazeni do jednoho z pěti specializací podle individuálních preferencí studentů.
Všem studentům je v zásadě nabízena svobodná volba specializace. V nepravděpodobném případě, že dojde k nadměrnému odběru, se však použije postup pro nepředvídané události. Vzhledem k tomu, že každý obor má limitní počet studentů, určený výukovými zdroji katedry, při dosažení tohoto limitu se uplatní postup pro nepředvídané události, který vyžaduje, aby studenti dodali seznam specializací v pořadí podle preference. Cvičení pro výběr oboru je standardně vypsáno v letním semestru prvního ročníku studia studentů. Studenti budou pozváni k výběrovému pohovoru/hodnocení na základě jejich výběru specializace. Skupina studentů v přepsaném oboru bude ve frontě podle akademického výkonu v prvním roce studia a výkonu při pohovoru/hodnocení. Přebyteční studenti s méně uspokojivým výkonem na konci fronty se budou muset zařadit do nižší priority svého výběru specializace.
V semestrech po přijetí do svých specializací studenti absolvují povinné předměty související s těmito specializacemi spolu s širokou škálou volitelných předmětů, aby si obohatili své studijní zkušenosti. Kromě toho studenti absolvují povinné jazykové předměty, předměty obecných univerzitních požadavků (GUR) a pracovní integrované vzdělávání (WIE), aby splnili požadavky na ukončení studia.
Sekundární hlavní podrobnosti
Studenti BA (Hons) Scheme in Fashion and Textiles mají k dispozici možnosti sekundárního magisterského studia AI a analýzy dat (AIDA) a inovace a podnikání (IE).
Výběrová kritéria
Studium na střední škole není povinné. Pouze studenti s kumulativním GPA 2,70 nebo vyšším mohou být zvažováni pro zápis na střední školu. Každý sekundární major může stanovit další výběrová kritéria pro přijetí. Studenti musí podat žádost a získat souhlas katedry nabízející programy nejpozději do začátku druhého roku studia, aby mohli být přijati na střední obor.
Požadavek na kredit
Studenti BA (Hons) Scheme in Fashion and Textiles (F&T) se středním oborem AI a Data Analytics (AIDA) a Innovation and Entrepreneurship (IE) musí za promoci dokončit 133 a 138 kreditů.
Kariérní možnosti
Absolventi mají pracovní příležitosti v módním a textilním průmyslu a příbuzných oborech, včetně:
- Módní a textilní design
- Design pleteniny
- Vývoj produktů
- Řízení marketingu/prodeje
- Nákup/merchandising
- Maloobchod s módou
- Analýza sociálních médií
- Správa luxusních značek
- Globální módní management
- Výroba/výroba
- Kontrola kvality a barev
Profesionální akreditace
Absolventi s 2 roky relevantní post-kvalifikační praxe se mohou ucházet o Associateship of the Textile Institute (ATI), UK.
Absolventi se také mohou ucházet o postgraduální členství v Hongkongském institutu textilního a oděvního průmyslu (GHKITA).
Přijímací řízení
Ohlasy studentů
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA (Hons) Fashion Textiles: Print
- London, Spojené království
BA (Hons) Textile Design
- London, Spojené království
BA (Hons) Fashion Textiles: Embroidery
- London, Spojené království