Bakalář v oboru grafický design – reklama
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 14 600 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
01 Sep 2024
* Celkový poplatek za studenty EU: 14 100 EUR – Celkový poplatek za další studenty EU: 14 600 EUR
Úvod
Úvod
Specializace Grafický design, itinerář v reklamě, je kurz obsahující 240 kreditů ECTS pro grafické designéry s kreativním reklamním myšlením. Kromě realizace designových projektů se naučí vést vizuální komunikační kampaně obohacené o konceptualizaci, strategii značky a umělecký směr.
Grafický design získal nový rozměr, který se vydává za své tradiční hranice na trh, kde se od designérů očekává, že do svých projektů zabudují kreativní komunikační koncepty a strategie.
Uspět ve světě kreativity v dnešní době vyžaduje poutavé portfolio, které osloví jak designová studia, tak reklamní či brandingové agentury. S vědomím toho musí být grafický designér schopen vymýšlet a rozvíjet překvapivé a jedinečné nápady. Jako kreativní inzerenti budou muset prokázat, že jsou schopni vytvářet a zprostředkovat své nápady se silným vizuálním dopadem a profesionálními dovednostmi.
Specializace Grafický design, itinerář v reklamě, povzbuzuje studenty, aby během prvních tří let rozvíjeli různé projekty se skutečnými klienty a realizovali projekt závěrečného kurzu s konkrétním klientem přímo spojeným se světem reklamy a kreativity.
IED Barcelona nabízí 4leté specializace na design (240 ECTS). Cílem je přeměnit vášeň, talent a kreativitu ve znalosti a schopnosti, které umožní budoucím profesionálům v oblasti designu rozvíjet jejich kariéru.
Koordinátor
Rory Lambert
Rory pracoval jako kreativní ředitel pro různé reklamní agentury (SCPF, JWT a Pavlov) a klienty jako BMW, Freixenet, Trident, Vodafone a Assistència Sanitària. Poté založil MTL, svou vlastní agenturu nabízející špičková řešení v oblasti marketingu, strategie a reklamy.
Působí také jako vedoucí vývoje na IED Barcelona Visual Communication School a pomáhá se sestavováním a dohledem sylabu, jakož i stanovením určitého obsahu kurzu, cílů a konečné metodiky projektu.
Galerie
Ideální studenti
Tento kurz je určen pro mladé lidi se zájmem o kreativní komunikaci. Pokud rádi působíte a chcete navrhovat inovativní kampaně, loga, značky a strategie v různých formátech, bakalář umění v grafickém designu, Pathway in Advertising je kurz, který jste hledali.
Kurz je zaměřen na lidi se zájmem naučit se vytvářet značku, kreativně komunikovat identitu značky, pochopit, jak fungují strategie a branding, a uvést to vše do praxe.
Ve skutečnosti budete během svých projektů pracovat se skutečnými značkami. Po absolvování kurzu budete mít všechny dovednosti, které potřebujete k profesionálnímu vytváření a formování vašich návrhů, abyste dosáhli efektivního vizuálního dopadu.
Stipendia a financování
IED Network nabízí 182 stipendií pro své vysokoškolské kurzy pořádané v Itálii a Španělsku.
IED Italia a Accademia di Belle Arti Aldo Galli nabízejí 152 stipendií na kurzy pořádané v Miláně, Cagliari, Florencii, Římě, Turíně a v Accademia di Belle Arti Aldo Galli v Como. Uzávěrka přihlášek 5. května 2022.
IED Spain nabízí 30 stipendií na kurzy pořádané v Madridu, Barceloně a Bilbau.
Uzávěrka přihlášek 5. dubna 2022
Hodně štěstí.
Osnovy
Rok jedna
- Pochopení základních pojmů designu, projektové kultury a metodologie.
- Povzbuzení studentů k vyzkoušení, tvorbě a komunikaci.
Druhý rok
- Studium technologických a projektových nástrojů potřebných pro jednoduchou a efektivní komunikaci vizuální zprávy rozvíjením jejich individuálních procesů kreativity a interdisciplinární metodologie.
- Naučit se ovládat software, jako je Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects atd. A jak používat kreativitu v podnikové komunikaci.
Třetí rok
- Aplikovat všechny své předchozí učení k vytvoření skutečných projektů.
- Podpora kreativity a uměleckého vedení.
- Porozumění profesnímu kontextu a jeho plné složitosti.
- Vytvoření profesionálního portfolia v přípravě na pracovní svět.
Čtvrtý rok
- Dokončení povinné stáže.
- Vývoj projektů, které spojují všechny znalosti získané během kurzu.
- Realizace projektu závěrečného kurzu se skutečnou společností, která sestává z koncepce a rozvoje reklamní kampaně založené na výzkumu, konceptualizaci, strategii a produkci.
Metodologie
Zvolená metodologie je známá jako učení se praxí a podporuje interdisciplinaritu mezi různými obory, včetně designu, módy a strategií řízení a designu organizováním společných workshopů a projektů.
Osnova stanoví řadu studijních cílů pro studenta, které se stávají náročnější v průběhu kurzu a končí projektem závěrečného kurzu pro skutečného klienta.
Výsledek programu
Kurz učí studenty o kreativních procesech výzkumu, interpretace, konceptualizace a produkce, které jim pomohou komunikovat, ozdobit a najít kreativní, inovativní řešení pro svůj produkt, značku nebo prostor pomocí audiovizuálních prvků.
Projektová kultura je leitmotivem celé didaktické zkušenosti a podporuje myšlenku „učení praxí“ – skutečné projekty se skutečnými společnostmi.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Grafický designér, vizuální komunikátor, kreativní ředitel, umělecký ředitel, specialista na značky, korporátní, publikační nebo image image expert, vývojář obsahu, copywriter, konzultant značky, stratég digitální reklamy, interaktivní manažer značky, manažer značky, stratég sociálních médií.
Bývalí studenti IED Barcelona nyní pracují pro:
- Ogilvy, Shackleton, Everis, Tomorro', Somos, Comuniza, McCann Worldwide, Operation Unicorn, Lo Siento, Pixel Research, Mass Digital, Folch, Duprée, Common Sense, relajaelcoco, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Look, Bestiario, Inoxcrom, a další.
Společnosti
Kurz rozšiřuje kulturu svého projektu tím, že se spojuje se značkami, firmami a institucemi, aby překlenul propast mezi akademickým vesmírem a pracovním světem. Studenti tak nejen studují metodologii a nástroje několika oborů; naučí se také jednat se skutečnými klienty a s tím, co zahrnuje briefing.
Spolupracující společnosti:
PSP Sony, Sónar, Everis, ESADE, Barcelona City Council, Pixel Research, Rosás, Loop Festival, Mercats de Barcelona, Oxfam, CCCB, La Fábrica, Alba Synchrotron, Festa del Grafisme, Festival Grec, La Mercè, Barcelona Institute of Culture, Barcelona Brand, Museu de la Xocolata, Benetton, Brands & Roses, Ling, Ericsson Response atd.