Vysokoškolský kurz v módním marketingu
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klíčová informace
Umístění kampusu
Florence, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 18 200 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
16 Oct 2024
* registrační poplatek 2 500 EUR + kurzovné 14 700 EUR
Úvod
Ti, kdo se zabývají marketingem v módním průmyslu, mají hluboké znalosti o systému, procesech, metodách a materiálech. Vědí, jak číst odvětví a trh, a pomocí svých dovedností se stávají důležitým bodem spojení mezi společností a cílem.
Vysokoškolák v módním marketingu se věnuje kulturním problémům, technikám a metodikám nezbytným k vybudování inovativního strategického marketingového a komunikačního projektu, se zvláštním důrazem na digitální svět, sociální média a výzvy etiky a udržitelnosti. Velká část výuky se zabývá tématem marketingu určeným jednak jako komunikační nástroj pro značku a produkt, jednak jako studijní obor aplikovaný na logiku trhu.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
IED Network nabízí 182 stipendií pro své vysokoškolské kurzy pořádané v Itálii a Španělsku.
IED Italia a Accademia di Belle Arti Aldo Galli nabízejí 152 stipendií na kurzy pořádané v Miláně, Cagliari, Florencii, Římě, Turíně a v Accademia di Belle Arti Aldo Galli v Como. Uzávěrka přihlášek 5. května 2022.
IED Spain nabízí 30 stipendií na kurzy pořádané v Madridu, Barceloně a Bilbau.
Uzávěrka přihlášek 5. dubna 2022
Hodně štěstí.
Osnovy
Metodika a struktura
Cílem studijní cesty je vysvětlit, jak číst porozumění módě všem prvkům prostřednictvím jejích kulturních, historických a sociálních znaků, rozšíření jeho významu na trhu ve vztahu k analýze, umístění, distribuci, identitě, značce a spotřebiteli kromě typických metod a jazyků komunikace pro web a nová média, trendy a vývoj stylu.
Během tříletého kurzu výuka podporuje kvalitativní a kvantitativní přístup k marketingu, který je zamýšlen jako nástroj vyprávění a komunikace značky a produktu a jako disciplína studia a měření aplikovaná na logiku trhu. Specifické pojmy a nástroje, jako je průzkum a analýza trhu, obchodní plány, rozpočtování, relační a virální marketing, psychologie spotřebitelů a analýza značky, pomáhají chápat módu jako systém trendů a potřeb a navrhují produkt, spotřebitele a odvětví analýza.
Cílem kurzu je vyvinout potřebné dovednosti a moderní přístup k výzvám a složitostem módního systému a jeho kultury, reagovat na potřeby autonomie a kritického přístupu, inovace a kvality spojené s designem organického a kompletní marketingový plán.
Žebříčky
IED se snaží vybudovat podpůrné prostředí a spolupráci s partnery. To je důvod, proč IED poskytuje potřebné nástroje na podporu potenciálních studentů při objevování příležitostí, přijímání informovaných rozhodnutí a navrhování jejich budoucnosti. Díky inovativní metodice a profesionálnímu úspěchu studentů IED, ministerstva školství a výzkumu zemí, kde IED přímo působí – Itálie, Španělsko a Brazílie – oficiálně akreditovala většinu bakalářských a magisterských kurzů IED.
IED je mezinárodní vzdělávací síť se 100% italskou DNA. IED působí v oblasti školení a výzkumu, v disciplínách Design, Fashion, Visual Arts, Communication a Management kreativních průmyslů již více než 50 let. Posláním IED je nabídnout mladým talentům důkladnou přípravu – teoretickou i praktickou – a předat jim „Design Knowledge and Mindset“, který bude klíčovým faktorem úspěchu v jejich kariéře.
Podle filozofie IED vytváří interakce mezi kulturami kreativitu, která se proměňuje v inovaci: věnovat pozornost neustálým změnám ve způsobech, jak přemýšlíme, komunikujeme, stavíme. To je důvod, proč vzdělávání IED představuje příležitost přiblížit se vědomější budoucnosti. IED je mnohem víc než jen škola: díky svému neochvějnému odhodlání k inovacím je to tavicí kotlík, kde se neustále rozvíjejí nové generace profesionality. IED tvoří skutečně jedinečnou síť setkání, zkušeností, lidí a kultur. Naši studenti rozvíjejí hluboký pocit sounáležitosti a jejich touha inovovat a sdílet zdroje, nápady a kontakty vytváří pevnou komunitu absolventů.
Výsledek programu
Kontext – Komunikovat o módě znamená umět plánovat a řídit integrované komunikační strategie, nastavovat reklamní kampaně, koordinovat vztahy s médii a dalším hráčem v sektoru, organizovat akce a přehlídky, starat se o vztahy s veřejností, ale především vypracovávat plány zahájení produktů, návrhářů a módních značek.
Metodologie a struktura – Cílem studijní cesty je vysvětlit, jak chápat módu, rozumět všem prvkům prostřednictvím jejích kulturních, historických a sociálních znaků, rozšíření jejího významu na trhu ve vztahu k analýze, positioningu, distribuci, identitě, značce. a spotřebitele kromě typických metod a jazyků komunikace pro web a nová média, trendy a vývoj stylu.
Během tříletého kurzu podporuje výuka kvalitativní a kvantitativní přístup k marketingu, který je zamýšlen jako nástroj vyprávění a komunikace značky a produktu a jako disciplína studia a měření aplikovaná na logiku trhu. Specifické pojmy a nástroje, jako je průzkum trhu a analýza, obchodní plány, rozpočtování, relační a virový marketing, psychologie spotřebitele a analýza značky, pomáhají porozumět módě jako systému trendů a potřeb a navrhnout analýzu produktů, spotřebitelů a odvětví. .
Cílem předmětu je rozvíjet potřebné dovednosti a moderní přístup k výzvám a složitosti módního systému a jeho kultury, reagovat na potřeby autonomie a kritického přístupu, inovací a kvality, spojené s návrhem organického a kompletní marketingový plán.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
- Specialista na značku a komunikaci
- Specialista na merchandising
- Produktový manažer
- Módní kupující
- Specialista na maloobchod a prodejny
- Digitální koordinátor.