Ba v módě marketing
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 18 200
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
16 Oct 2024
Úvod
Tento program je vyučován v anglickém jazyce
Muži a ženy podílející se na módní trh musí mít vysoce rozvinutý kulturní zázemí a vysoké estetické cítění, stejně jako kreativitu potřebnou k vývoji nových nápadů s cílem podpořit růst a neustálou obnovu potřebné v módní společnosti. Ve světě módy, marketingové oddělení je nanejvýš důležité: analyzování trhu tendence a životní styl, který pomáhá řídit firmu v jejich přístupu k veřejným, plánování a organizaci výroby, produktů na trh, komunikační strategii a distribuci sbírek ,
První ročník kurzu Fashion Marketing je věnován na pořízení základních technických dovedností potřebných, správných metod používaných v oblasti projektového řízení a budování solidní základnu a přípravu, pokud jde o kulturu módy. Studijní program je zaměřena na navrhování módní fotografii natáčení: z pozorování skutečný svět a dekonstrukce signály, k rozvoji nápadu a jeho transformace do stylu, v pomyslné situaci, kdy je potřebné student vytvořit redakční projekt. Základním cílem je pomoci studentovi v jeho schopnosti interpretovat styly, analyzovat a syntetizovat skutečný svět a jeho vlastní myšlenky, překládat je do tvůrčí a uceleného obrazu, který ví, jak předat podstatu estetického obrazu.
Druhý rok je navržen tak, aby jít hlouběji do metod, získaných nástrojů a kulturních aspektů, které budou konkrétněji definovány: projektech (focení žen, mužů, zátiší) vypořádat se všemi z různých fází, které se podílejí: výzkum / vývoj / realizace - a které představují základní stavební kameny studijního programu. Každý předmět je nakládáno v souladu s projektu: technické a kreativní metodologie (software, digitální zpracování obrazu, tvorba video); kulturní kódy (současná móda, fotografování, sémiotika a obecně naučit se, jak interpretovat obrázky). Základním cílem je vytvořit specialista na Fashion Marketing schopný s porozuměním řízení kreativitu, čas a mechanismy zapojené do řízení projektu, a vykazují vysokou úroveň dovedností, pokud jde o pozadí různých módních stylů v celé historii, současné tendence, kritické analytické schopnosti a jejich syntéza do nových forem.
Třetí ročník je věnován pokročilé návrhu projektu v simulovaném profesionálním prostředí zahrnující komplexní kulturní prvky. Vypracování závěrečného projektu ponechává prostor pro osobní intuice a kritické reflexe ze strany studenta. Projekt práce pro průběh módní Marketing podporuje rozvoj osobního stylu a projekt, který ukazuje originalitu a soudržnost, ve kterém musí student prokázat své znalosti technické, kvality a ekonomické aspekty vázané na skutečnou produkci kolekce.
Studenti budou provádět bakaláře ctí titul udělený University of Westminster v IED, platný v celé Evropské společenství.