Bakalář v oboru public relations a reklamy
Istanbul Medipol University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Istanbul, Turecko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 4 320 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
18 Sep 2024
Úvod
Společnosti vyrábějí výrobky a služby, které uspokojují potřeby a požadavky cílového trhu. Aby uspěly, musí si firmy a značky vytvořit povědomí na cílovém trhu a mít pozitivní image. V globálně konkurenčním prostředí to vyžaduje obrovské úsilí.
V tomto prostředí používají společnosti k propagaci svých komerčních aktivit marketingovou komunikaci, jejíž nejoblíbenějšími nástroji jsou „vztahy s veřejností“ a „reklama“. „Public Relations and Advertising“ se tak staly důležitými oblastmi v marketingové oblasti.
„Public Relations“ se zabývá tématy, jako je správa událostí, integrovaná marketingová komunikace, lobování, sponzorství, komunikace se značkou, krizový management, řízení reputace, firemní komunikace a sociální odpovědnost. „Reklama“ na druhé straně pokrývá témata, jako je copywriting, televizní reklama, reklamní produkce, mediální plánování, digitální reklama, reklamní fotografie a kreativní reklama.
Katedra public relations a reklamy společnosti Istanbul Medipol University klade za cíl absolvovat své studenty s potřebnými dovednostmi a širokým porozuměním pojmu „vztahy s veřejností“ a „reklama“.
Osnovy
- Akademická angličtina I
- Akademická angličtina II
- Reklama Copywriting
- Reklamní design
- Reklamní jazyk a Dis
- Reklamní modely a strategie
- Reklamní dílna
- Případové studie v marketingové komunikaci
- Kino Umění
- Komerční výstavba a management
- Komunikační právo
- Komunikační dovednosti a prezentační techniky
- Teorie komunikace
- Chování spotřebitelů
- Firemní identita
- Kreativní reklama
- Řízení zákaznické zkušenosti
- Řízení vztahů se zákazníky
- Dikce
- Digitální reklama
- Správa digitálního obsahu
- Editace
- Editace aplikací I
- Editace aplikací II
- Podnikání
- Základy práva
- Grafická animace
- Komunikace ve zdravotnictví
- Marketing zdravotního cestovního ruchu
- Řízení lidských zdrojů
- Interkulturní komunikace
- Úvod do reklamy
- Úvod do podnikové administrativy
- Úvod do komunikační vědy
- Úvod do politologie
- Úvod do Public Relations
- Úvod do sociologie
- Workshop žurnalistiky
- Marketingové principy
- Média a politika
- Plánování médií
- Modely a strategie public relations
- Stratigie přesvědčování
- Fotografie a vizuální komunikace
- Politická komunikace
- Pr a reklamní fotografie
- Pr a reklamní praktiky v nových médiích
- Odborná praxe
- Veřejná diplomacie a lobbování
- Public Relations a reklamní projekt
- Public Relations Copywriting
- Workshop Public Relations
- Řízení pověsti
- Metody výzkumu
- Techniky psaní scénářů
- Sémiotika
- Sociální média a digitální kampaně
- Strategické vztahy s veřejností
- Typografie a design
Výsledek programu
Cíl
Tento program si klade za cíl postgraduální studenty, kteří budou mít kompetenci pracovat v public relations a reklamním sektoru. Absolventi využijí efektivní komunikaci v pracovním prostředí, navazují na nové trendy, dobře ovládají nové komunikační technologie a budou mít etickou odpovědnost.
Kariérní možnosti
Absolventi budou mít možnost pracovat v širokém podnikatelském prostředí, a to jak v soukromém, tak ve veřejném sektoru. Absolventi mohou pracovat v národních/mezinárodních reklamních agenturách, public relations společnostech, digitálních komunikačních společnostech, mediálních organizacích, eventových manažerských společnostech, mediálních plánovacích a nákupních společnostech, neziskových organizacích, politických stranách. Mohou také pracovat jako expert na strategickou komunikaci, odborník na firemní komunikaci nebo odborník na vztahy s veřejností v národních a mezinárodních společnostech. Absolventi by měli také příležitost začít od nuly a vybudovat si vlastní agenturu. Kromě toho mohou postupovat s magisterským a doktorským titulem a být akademikem nebo mít pedagogické vzdělání a učit na středních školách.