Bakalář přírodních věd v jazyce nových médií
Kaunas University of Technology
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kaunas, Litva
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 865 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
Tento studijní program je zaměřen na jazyky a jejich aplikaci v různých médiích. Studiem jazyka nových médií se naučíte používat jazyk na blozích a sociálních sítích, získáte dovednosti a znalosti jazykových aplikací pro audiovizuální umění, software, webové stránky, videohry.
Tento program je určen pro ty, kteří se chtějí naučit „hrát si“ s jazykem, osvojit si jemnosti elektronické komunikace, analyzovat „gramatiku“ vizuálního designu a dobře ovládat cizí jazyky. Během studia se studenti jazyka nových médií naučí minimálně jeden další jazyk a mohou si zvolit vedlejší studium ve zvoleném oboru.
BSc New Media Language KTU je společným programem sítě aplikovaných evropských jazyků (AEL), což znamená, že studenti mohou strávit dva roky svého studia ve Španělsku, Francii nebo jiných zemích na univerzitách sítě.
Absolventi Jazyku nových médií mohou hledat kariéru v jakékoli organizaci, provádějící projekty v oblasti komunikace, public relations, vydavatelství, marketingu, reklamy, mediálního designu, překladatelství.
- 24 ECTS v předmětech IT, aby absolventi získali dovednosti specifické pro daný obor;
- kompetence BA+ a možnost volby vedlejšího studia ve zvoleném studijním oboru;
- Rodilý francouzština, němčina, ruština, italština, španělština nebo švédština vás naučí váš druhý/třetí jazyk.
Hlavní důvody, proč studovat na KTU
- Studenti mohou ovládat druhý a/nebo třetí cizí jazyk na výběr z francouzštiny, němčiny, ruštiny, italštiny, španělštiny nebo švédštiny, které vyučují rodilí mluvčí.
- Interdisciplinární program je zaměřen na jazyky a aplikaci různých médií: blogy, sociální weby, vizuální umění, software, webové stránky, videohry atd.
- Studijní program plánuje 18 ECTS v IT předmětech pro upevnění dovedností práce s webem a jinými médii as nimi.
Přijímací řízení
Galerie
Osnovy
Struktura programu
Budete mít znalosti lingvistické problematiky a naučíte se další cizí jazyk
- Řečnictví
- Gramatika, fonologie, lexikologie, sémantika
- Text, diskurz, funkční styl
Budete rozumět novým mediálním teoriím a budete schopni vytvářet audiovizuální materiál
- Úvod do hypertextu
- Multimediální prvky
- Studie audiovizuální kultury
Budete schopni vypracovat tvůrčí, akademické, technické a odborné texty různých žánrů a připravit je k publikaci
- Tvůrčí, akademické a technické psaní
- Psaní pro média
Můžete si vybrat z následujících vedlejších studií
- studie Evropské unie
- Politické vědy
Výsledek programu
Kompetence studenta
Znalost aplikované lingvistiky a schopnost ji tvůrčím a metodologickým způsobem aplikovat při analýze a tvorbě textů pro média; znalost moderních médií, jejich kultury, moci, sociální kontroly a virtuálních komunit; Anglický jazyk na úrovni C1, druhý cizí jazyk na úrovni B2.
Dovednosti studenta
- Schopnost vytvářet, analyzovat, upravovat a interpretovat texty v angličtině v různých oblastech a žánrech v kontextu nových médií;
- Schopnost chápat a hodnotit procesy mediální kultury;
- Dokáže připravit verbální a audiovizuální informace v digitálních médiích.
Kariérní možnosti
Absolventi mohou hledat kariéru po celém světě v oblastech, kde je vyžadována znalost jazyka v kontextu nových médií, stejně jako znalost angličtiny a dalších cizích jazyků.
Absolvent může hledat uplatnění v obchodních podnicích a organizacích nebo založit a rozvíjet osobní podnikání v oborech:
- Vztahy s veřejností;
- Elektronické publikování;
- Reklamní;
- Marketing;
- Překlady a úpravy atd.
Stáž
Studenti mají příležitost získat praktické zkušenosti a zlepšit své kariérní vyhlídky pomocí 10týdenní průmyslové stáže v jakémkoli obchodním podniku nebo organizaci na světě.
Ve spolupráci se Synergium, Seriously, Alma Littera, portál 'Kauno Žinios' atd.
Můžete se stát
Mediální spisovatel, autor
- Vytváření nápadu, psaní a úprava prózy, článků, reklamních textů, návodů k použití a jiných publikovaných nebo prezentovaných děl;
- Výběr publikovaného materiálu, revize stylu, jazyková správnost a správnost obsahu.
Webový a multimediální vývojář
- Návrh počítačového kódu, analýza a návrh webových stránek;
- Návrh a vývoj digitální animace, fotografií, her, zvukových klipů a videoklipů, internetových aplikací;
- Údržba komunikace se síťovými specialisty pro řízení a zajištění bezpečnosti internetu a webového serveru, distribuci prostoru a uživatelských přístupů.
Specialista na reklamu a marketing
- Plánování, příprava a organizace reklamních politik a kampaní usnadňujících dosažení prodejních cílů, obchodní růst a podporu rozvoje;
- Analýza možné nové poptávky po zboží a službách a specifik trhu, objasnění a prognózování potřeb spotřebitelů;
- Poradenství v oblasti sortimentu, reklamy, podpory prodeje, prodejních a distribučních kanálů.
Specialista na administrativu a výkonnou oblast
- Udržování komunikace organizačního útvaru, implementace a údržba přípravy dokumentů a koordinace vnitřního řízení;
- Spolupráce a udržování komunikace týkající se různých záležitostí souvisejících s provozem organizace;
- Garance souladu s příslušnou legislativou, regulačními dokumenty a normami.