BABusiness - marketingových metod
Kendall College
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Chicago, Spojené státy americké
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
BA Business - Marketingové metody
 
Nový koncentrace v marketingových metod rozšiřuje základní zásady vyučované v marketingu velkých kurzů, s důrazem na různé strategie a taktiky potřebné k účinnému provádění marketingových komunikací. Tento inovativní koncentrace umožňuje studentům vytvářet a realizovat významnou zpráv na cílových trzích v různých fórech.
 
 
Marketing Metody předmětu Vzorkování
Spotřební chování - považuje racionální a iracionální vlivy na buy rozhodnutí spotřebitelů. Zkoumá jednotlivé vlivy poznání, klimatizace, a vliv, stejně jako obecnější vlivy demografických generace, a životního prostředí s ohledem na jejich využití v reklamě, merchandising, propagace a prodeje.
Holistic Brand Management - vyžaduje, aby studenti vytvořit služby související značky kampaň stanovením a budování povědomí zákazníků, zájem a loajalitu, tvorbě interní a externí komunikaci napříč a jménem organizace a montáž a navrhuje různé marketingové materiály a mediální kampaně.
Public Relations strategie a taktika - zaměřuje se na strategie a taktiky, které zahrnují skutečně "pitching" a přizpůsobení příběhy, veřejně sdílení finančních a jiných výsledků, získání publicity pro událost, podpora správného komunikace v době krize, spolupráce s externími publicistů a podpora novinky přes inovačních technik mimo tradičních mediálních kanálů, jako jsou sociální média.
Vztah Marketing - poskytuje studentům možnost vytvořit funkční kulturu, strukturu a proces podpořit a usnadnit organické a pokračující vazby mezi zákazníky a zástupců firem v obou business-to-business a business-to-spotřebitele prostředí.
Competitive Intelligence - Studenti studují konkrétní odvětví do hloubky, definování, shromažďování a analýza údajů a informací o stavu a budoucnosti celkového konkurenčního prostředí, stejně jako o specifika jednotlivých soutěžitelů a pak doporučení z hlediska nového trhu účastník.
Marketing Technologies - vyšetřuje, jak zvážit, využít a manipulovat s odpovídající technologií marketingovou výhodu.
Společensky odpovědný marketing - Studenti analyzují finančně úspěšných firem, které také dělají společenskou odpovědnost a skutečnou prioritu a pak platí to, co se naučí vytvořit příčina-založené obchodní návrh firmy zájem.
Business Development - se zaměřuje na rozvoj osvědčených postupů pro vedení účtu a vytvoření plánu pro účet zaokrouhlování a rozšíření, které vhodně využívá a zahrnuje osoby odpovědné za prodej, marketing, produktový management a rozvoj a dalších oblastech.
Speciální témata v marketingu - Na uvážení School of Business děkana, představuje včasná témata jako cross-kulturní marketing výzvách a příležitostech, právních a etických standardů ve veřejné záležitosti, mezinárodní mediální praxe a další. Studenti mohou navrhnout témata děkana pro posouzení.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA (Hons) Marketing a reklama
- Lincoln, Spojené království
Bakalář v oboru Business Administration a digitální inovace s digitálním marketingem na Maltě
- Birkirkara, Malta
Bakalář obchodní administrativy v marketingu
- Abilene, Spojené státy americké