Keystone logo
MEF University

MEF University

MEF University

Úvod

Znalosti a zkušenosti 47 let

MEF University , která přijala své první studenty v akademickém roce 2014-2015, si klade za cíl stát se univerzitou, která udržuje podnikání, inovativní myšlení a kreativitu v popředí a má schopnost vytvářet globální a místní přidanou hodnotu s výrazným vzdělávacím modelem.

Vize a poslání

Vidění

Vychovávejte inovativní a podnikatelské globální vůdce, kteří budou formovat budoucnost.

Mise

Studenti s pokročilou perspektivou, kteří mají schopnost soutěžit na národní i mezinárodní úrovni a sdružovat své národní identity s globálními hodnotami; kteří se neustále zlepšují, ovládají technologie, jednají s úctou k životnímu prostředí, respektují společenské a etické hodnoty; kteří mají schopnost kombinovat a uplatňovat svou tvořivost, podnikavost a vůdčí schopnosti se svými výzkumnými kompetencemi tak, aby rozdělili nové základy v národních a mezinárodních arénách,

Spojte a podpořte přední vědecké pracovníky orientované na výzkum, kteří významně přispějí ke svým profesním oborům, vědě a technologii.

Zřídit a udržovat nezbytnou infrastrukturu a inspirativní prostředí pro fakultu, studenty a zaměstnance, aby tyto cíle dosáhli.

112142_pexels-photo-1595391.jpeg

Nadace za námi

Základním cílem vzdělávacích institucí MEF jako lídrů v oblasti kvalitního vzdělávání v Turecku se svými národními a mezinárodními školami bylo posílit jejich trvalé poslání v oblasti vzdělávání s univerzitou.

Vzdělávací instituce MEF vytvořily rozdíl ve vzdělávání s jejich hromaděním znalostí a zkušeností 43 let a MEF University byla založena Nadací pro vzdělávání a vědecký výzkum İbrahim Arıkan s cílem pokračovat v tomto úspěchu na úrovni vysokoškolského vzdělávání.

MEF University , která přijala své první studenty v akademickém roce 2014-2015, si klade za cíl stát se univerzitou, která udržuje podnikání, inovativní myšlení a kreativitu v popředí a má schopnost vytvářet globální a místní přidanou hodnotu s výrazným vzdělávacím modelem.

MEF University dokončila veškerou nezbytnou přípravu, aby se stala univerzitou, která bude schopna reagovat na požadavky současného století, bude mít celosvětově uznávaný diplom a bude mít vysoké mezinárodní uznání díky mezinárodní akademické a administrativní organizaci, dynamickému a přístupnému řízení přístupu. a jeho inovativní a ekologický přístup při vytváření fyzické infrastruktury.

112185_pexels-photo-1438072.jpeg

Život v kampusu

Areál MEF University se nachází v Maslaku, finančním a obchodním centru Istanbulu. Areál se nachází v pěší vzdálenosti od stanice metra ITU Maslak. Kampus, kde mohou studenti splnit všechny své každodenní potřeby, poskytuje mnoho příležitostí pro obohacený studentský život a přístupná platforma pro kulturu a umění, která se nachází hned vedle kampusu, umožní studentům zažít kvalitu života, která přesahuje víru. Naši studenti budou moci díky komplexu vedle kampusu držet krok s kulturními a uměleckými akcemi a budou mít také možnost poznat místní obchodní život díky důležité a centrální poloze Maslaku. S moderními třídami a prostory pro společenský život na vás čeká areál MEF University Maslak.

Flipped učení

Rychle se rozvíjející informační technologie zahrnují a mění všechny aspekty našich životů z toho, jak spolu komunikujeme, jak čteme knihy, jak objednáváme potraviny, jak se scházíme na obchodní schůzce. Proč by se také náš způsob učení neměl měnit?

Co je to Flipped učení?

Eric Mazur, profesor fyziky na Harvardské univerzitě, definuje učení jako dvoustupňový proces. Prvním krokem je předávání znalostí (přenos znalostí ze zdroje poznání na studenta prostřednictvím svého profesora a různých zdrojů) a druhým je internalizace znalostí studentem.

V tradičním vzdělávacím systému je členům fakulty dán snadný úkol předávání znalostí studentům ve třídě, zatímco studenti čelí obtížnému úkolu splnit úkoly a osvojit si znalosti samotné. V modelu Flipped Learning probíhá předávání znalostí studentům před začátkem výuky prostřednictvím videozáznamů připravených členy fakulty a podpůrných materiálů, jako jsou články, Excel listy, pdf, vizuální obrazy, obrázky a PowerPoints. To znamená, že přímá instrukce přechází ze skupinového učebního prostoru do individuálního studijního prostoru. Výsledný skupinový prostor je transformován do prostředí Flipped Learning, které je dynamické a interaktivní, kde profesor vede studenty, jak aplikují pojmy a kreativně se zabývají tématem. To umožňuje studentům ve třídě ve spolupráci s profesorem a spolužáky internalizovat a rozvíjet své znalosti - skutečnou podstatu bytí žáka.

Proč je Flipped Learning System potřebný?

Lidé narození po zavedení internetové technologie, která je nyní všude v našem každodenním životě, jsou mnohem rychlejší než předchozí generace v dobývání digitálního světa a toho, co zahrnuje. Jedním z nejlepších příkladů tohoto příběhu je příběh ze dne 25. září 2006, kdy se 3 roky starý on-line dostal do počítače doma a dokázal si koupit auto, protože matka zapomněla odhlásit se ze svého internetového účtu, (BBC News ). Generace Y a Z vyrostly nezávisle na sobě, proplétají se s technologiemi, snadno komunikují se svými vrstevníky po celém světě a udržují krok s novými technologickými nástroji, které se objevují a mizí rychle. Je třeba uznat, že je nemožné vzdělávat nové generace budoucnosti s 900letým tradičním univerzitním systémem. Z tohoto důvodu realizovala MEF University novou výukovou metodu „Flipped Learning“. Ve světě, kde celý život dominuje digitální technologie, je Flipped Learning metodou, která se celosvětově zaměřuje na vzdělávání současných studentů Generace Y a vysokoškolských studentů budoucnosti ve Generaci Z a později.

Metoda Flipped Learning je dobře sladěna s Bloomovou taxonomií, protože studenti provádějí kognitivní úkoly nižší úrovně, jako je získávání, zapamatování a porozumění informacím před vyučovacími hodinami, a zaměřují se na kognitivní úkoly vyšší úrovně - aplikování, analýza, hodnocení a hodnocení. vytváření - během třídy v prostředí vzájemného učení, které jim pomáhají jejich profesoři.

Jak se učí učení v převráceném učení?

Ve Flipped Learningu probíhá učení následujícími způsoby:

  • Studenti sledují videonahrávky, čtou texty a studijní materiály na jejich pohodlí před třídou, dělají si poznámky, připravují otázky o problémech, kterým nerozuměli nebo jim nerozuměli.
  • Studenti posílají své otázky na téma (y) třídy profesorovi digitálně před třídou.
  • Studenti jsou seskupeni podle povahy otázek během první třídy. Studenti se snaží hledat odpovědi na své otázky prostřednictvím skupinové práce a vzájemného učení. Profesor sleduje skupiny a usnadňuje řešení problémů.
  • Ve druhé hodině třídy profesor usnadňuje učení tak, aby povzbudil studenty k zodpovězení otázek, které zůstaly nezodpovězeny.
  • Profesor klade otázky, aby si studenti mohli prohlédnout porozumění pojmům, nebo aby studenti pracovali v týmech na problémech, které se týkají praktičtějších nebo aplikovanějších aspektů tématu.
  • Tento model umožňuje studentům přecházet z „lidí, kteří jsou svými profesory krmeni znalostmi“ na „lidi, kteří poznají a získávají získané znalosti o krok dále“.

Proč je Flipped učení lepší pro studenty?

  • Studenti se učí, revidují a přezkoumávají materiál kurzu svým vlastním tempem.
  • Každý student má jiný styl učení. V tradiční metodě, profesor nemůže odpovědět nebo se vztahovat ke všem těmto stylům. Flipped Learning umožňuje studentům sledovat přednášku o videu v požadované rychlosti, zastavit, převinout zpět a v případě potřeby ji přehrát.
  • Vzhledem k tomu, že hodiny jsou strukturovány interaktivním, recipročním a aplikovaným způsobem, je pro studenty snazší pochopit témata.
  • Studenti ve třídě nezůstávají pasivní, protože mají na starosti vlastní učení prostřednictvím týmové práce; aktivity se účastní všichni studenti.
  • Studenti spoluvytvářejí nové znalosti prostřednictvím spolupráce a diskuse.
  • Studenti, kteří chybí ve třídě ze zdravotních důvodů nebo z důvodu požadovaných sportovních a studentských aktivit, nezůstanou pozadu.
  • Studenti mají u svého instruktora minimálně 2 hodiny / týdenní pracovní hodiny, z nichž jedna hodina bude online. Komunikace s členem fakulty je udržována.
  • Materiály kursu jsou vždy k dispozici na platformě. Studenti se mohou v případě potřeby vrátit k předchozímu obsahu a zkontrolovat je.
  • Tam je více interakce a osobní kontakt mezi studentem a členem fakulty.
  • Studenti mají větší odpovědnost za vlastní učení; všichni studenti jsou aktivní ve třídě.
  • Všichni studenti obdrží individuální individuální výuku.
  • Kognitivní úkoly nižší úrovně, jako je zapamatování a porozumění, se provádějí před vyučovacími hodinami a studenti se zaměřují na kognitivní úkoly vyšší úrovně - aplikování, analýza, hodnocení a vytváření - během vyučovacích hodin prostřednictvím vzájemného učení usnadňovaného jejich profesorem .

Proč je Flipped učení tak úspěšné?

  • Zvyšuje zapojení studentů.
  • Umožňuje studentům, aby se více zaměřili na žáky.
  • Podporuje kritické myšlení.
  • Zlepšuje týmové dovednosti a spolupráci.
  • Nabízí více personalizované vedení studentů.
  • To dělá diskusi ve třídě efektivnější.
  • Povzbuzuje studenty k sebereflexi.
  • Poskytuje instruktor a zpětnou vazbu.
  • Drží studenty odpovědné za vlastní učení.
  • Podporuje učení prostřednictvím moderních technologií relevantních pro studenty generace Y a Z.

Místa

  • Maslak

    Ayazağa Cad. No.4, 34396, Maslak

Otázky