Bakalář vědy v maloobchodu a podnikání v elektronickém podnikání (BSREE)
Millennia Atlantic University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Doral, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 56 760 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* celkový odhad školného
Úvod
Bakalářský titul se zaměřením na maloobchod a podnikání v elektronickém podnikání trvá 120 semestrálních hodin. Program se skládá ze tří složek. První se skládá z 36 semestrálních kreditních hodin všeobecného vzdělávání. Všechny kurzy jsou povinné.
Kurz ve všeobecném vzdělávání je navržen tak, aby byl široce založený a skládá se z kurzů v oblastech, jako jsou sociální vědy, matematika, komunikace a humanitní vědy. Druhá složka se skládá z 54 semestrálních kreditních hodin a poskytuje podnikatelské jádro všem studentům zapsaným v bakalářském studijním programu týkajícím se podnikání. Tato složka poskytuje silný důraz na rozvoj podnikání, management, obchodní právo, marketing, vývoj produktů a účetnictví, mimo jiné podnikatelské oblasti studia. V této složce programu nejsou k dispozici žádné volitelné předměty.
Třetí složka souvisí s užším vymezením oblasti maloobchodu a elektronického podnikání. Tato složka se skládá z 30 semestrálních kreditních hodin a zahrnuje mimo jiné oblasti zaměření kurzy financování a získávání finančních prostředků, principy maloobchodního merchandisingu, maloobchodní značky a nákup, globální získávání zdrojů, vedení, marketing, elektronický obchod a organizační chování. Zahrnuje také základní a závěrečný kurz podnikatelského konceptu (Retail Business Concept Development II), který spojuje mnoho základních prvků podnikatelského kurzu pro studenta a vede k rozvoji finálního maloobchodního konceptu pitch/plánu. Všechny kurzy jsou povinné.
Výsledek programu
Cílem bakalářského studia v maloobchodě a e-business podnikání je připravit studenty na vytvoření, spuštění, provozování nebo řízení maloobchodu nebo elektronického obchodu. Aby bylo dosaženo tohoto cíle, školení programu kombinuje teorii s kurzy, které kladou důraz na to, jak přeměnit znalosti v dosažitelné obchodní výsledky s využitím praktických projektů/plánů, které lze přímo aplikovat na činnosti související s podnikáním.
Studenti získají znalosti týkající se maloobchodního nákupu a brandingu, merchandisingu, in-store a externího marketingu, logistiky, řízení dodavatelského řetězce, globálního sourcingu, e-tailu, prodeje, zajišťování kvality a další. Kromě toho se naučí aplikovat kritické myšlení a měkké dovednosti na obchodní analýzu a rozhodování, vyhodnocovat a využívat obchodní příležitosti a efektivně komunikovat obchodní koncepty ústně i písemně.
Osnovy
Všeobecné vzdělávání (36 hodin)
- AML 100* – Americká literatura (3 kreditní hodiny)
- CIS 102 – Počítačové koncepty (3 kreditní hodiny)
- COM 100 – Principy komunikace (3 kreditní hodiny)
- ECN 131 – Makroekonomie (3 kreditní hodiny)
- ECN 132 – Mikroekonomie (3 kreditní hodiny)
- ENG 101 – angličtina Composition I (3 kreditní hodiny)
- ENG 102 – Angličtina Composition II (3 kreditní hodiny)
- MAT 101 – Vysokoškolská matematika I (3 kreditní hodiny)
- MAT 102 – Vysokoškolská matematika II (3 kreditní hodiny)
- POL 210 – Politologie (3 kreditní hodiny)
- PSY 131 – Obecná psychologie (3 kreditní hodiny)
- SOC 101 – Sociologie (3 kreditní hodiny)
* Humanitní volitelné předměty; Studenti musí absolvovat buď AML 100 nebo HIS 201
Základní složka podnikání (54 hodin)
- ACC 210 – Účetnictví I (3 kreditní hodiny)
- ACC 220 – Účetnictví II (3 kreditní hodiny)
- BUL 201 – Obchodní právo I (3 kreditní hodiny)
- BUS 101 – Úvod do podnikání (3 kreditní hodiny)
- MGT 103 – Etika a společenská odpovědnost (3 kreditní hodiny)
- MGT 203 – Human Relations in Business (3 kreditní hodiny)
- MGT 230 – Řízení malých podniků (3 kreditní hodiny)
- MGT 305 – Mezinárodní obchod (3 kreditní hodiny)
- MGT 340 – Osobní finanční správa (3 kreditní hodiny)
- MKG 101 - Principy marketingu (3 kreditní hodiny)
- MKG 106 – Reklama (3 kreditní hodiny)
- ORL 200 – Úvod do podnikání (3 kreditní hodiny)
- MKG 306 – Marketing a plánování digitálních médií (3 kreditní hodiny)
- BUL 203 – Právní aspekty pro podnikatele (3 kreditní hodiny)
- ENT 300 – Podnikatelské myšlení a strategie vedení (3 kreditní hodiny)
- ORL 305 – Průzkum trhu produktů a analýza životního prostředí (3 kreditní hodiny)
- ENT 306 – Vývoj produktu (3 kreditní hodiny)
- ORL 343 - Rozvoj maloobchodního obchodního konceptu I (3 kreditní hodiny)
Hlavní složka pro BS v maloobchodním a elektronickém podnikání (30 hodin)
- FIN 434 – Financování a získávání fondů (3 kreditní hodiny)
- RTL 405 – Principy maloobchodního merchandisingu (3 kreditní hodiny)
- RTL 406 – Retail Branding (3 kreditní hodiny)
- 407 RTL – maloobchodní nákup (3 kreditní hodiny)
- BUS 444 – Provoz, logistika a řízení dodavatelského řetězce (3 kreditní hodiny)
- ENT 404 – Global Sourcing (3 kreditní hodiny)
- ORL 412 – Řízení ziskovosti a výkonnosti (3 kreditní hodiny)
- ENT 416 – Podnikatelský elektronický obchod a E-tail (3 kreditní hodiny)
- ENT 420 – Podpora prodeje a získání trakce (3 kreditní hodiny)
- ENT 498 – Capstone a Final Business Pitch (Retail Business Concept Development II) (3 kreditní hodiny)
Celkový počet hodin potřebných k promoci - 120 hodin
Kariérní možnosti
Úspěšné absolvování programu připravuje absolventy na samostatnou výdělečnou činnost jako podnikatele nebo drobného živnostníka (zejména se zaměřením na maloobchod nebo e-business) a uplatnění na pozicích jako generální a provozní manažeři, projektoví manažeři, výrobní manažeři, marketingoví manažeři, inovace důstojníci, manažeři nákupu, manažeři maloobchodu/e-tailu, manažeři dodavatelského řetězce, analytici managementu, obchodní manažeři, analytici logistiky, manažeři distribuce, nákupní agenti, analytici průzkumu trhu a zástupci/ředitelé maloobchodního prodeje.