BSc v marketingu
Northern State University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Aberdeen, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 28 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* odhadovaný roční celkový počet zahraničních studentů; 17 677 USD – odhadovaná roční částka pro rezidenty
Úvod
Už nestačí dávat reklamy, vydávat tiskové zprávy a aktualizovat firemní web – podniky potřebují marketingové specialisty a online marketingový program Northern vás připraví na aktuální požadavky na pracovní sílu.
V marketingovém programu NSU, který je nabízen online a na akademické půdě, získáte výhodu tím, že se naučíte zůstat na vrcholu trendů a technologií; a jak sociální média, vyhledávání, video a analýzy fungují v marketingovém mixu.
Jako student marketingu NSU budete rozvíjet a pilovat dovednosti v oblasti mezilidské komunikace, psaní, kritického myšlení, analýzy, projektového řízení, kreativity a vyjadřování, vyjednávání a technologie. Osvojíte si také produkty, distribuci, ceny, propagační činnost a řízení vztahů se zákazníky.
Náš marketingový program nabízí různé možnosti výuky, od tradičních přednášek ve třídě až po praktické marketingové projekty zaměřené na klienta.
Specializační oblasti
Vyberte si ze čtyř oblastí specializace:
- Marketing Management spojuje umění a vědu výběru, získávání, udržování a růstu zákazníků vytvářením a poskytováním vynikající hodnoty pro zákazníky.
- Digitální marketing se zaměřuje na integraci technologií a využití dat k získání vhledu do motivace, preferencí a chování zákazníků.
- Digitální média se soustředí na dovednosti potřebné k vytváření kreativního digitálního obsahu a psaní poutavých titulků potřebných v marketingu, zejména v marketingu sociálních médií.
- Public Relations klade důraz na komunikaci, klíčovou složku marketingu, spolu s průzkumem trhu a zákaznickým servisem.
Marketingový obor je vynikající přípravou na postgraduální studium marketingu.
Akreditace
Bakalář věd v marketingu je akreditován Akreditační radou pro obchodní školy a programy.
Výsledek programu
- Shromážděte, analyzujte a popište hlavní typy nákupního chování zúčastněných stran, abyste lépe porozuměli zainteresovaným stranám. (Mezipředmětové dovednosti: Dotazování a analýza)
- Prokázat schopnost syntetizovat stávající nápady, obrazy nebo odborné znalosti originálními způsoby a reagovat nápaditým způsobem, který se vyznačuje vysokým stupněm inovace. (Mezipředmětové dovednosti: kritické a kreativní myšlení)
- Identifikujte, lokalizujte, vyhodnocujte a efektivně používejte a předávejte informace k řešení marketingového problému nebo příležitosti. (Mezipředmětové dovednosti: Informační gramotnost)
- Navrhněte a vyhodnoťte strategii k dosažení požadovaného obchodního/marketingového cíle. (Mezipředmětové dovednosti: Řešení problémů)
- Rozpoznejte souvislosti mezi nápady a zkušenostmi, abyste mohli syntetizovat a přenést učení do nových a složitých situací. (Mezipředmětové dovednosti: Integrativní učení)
Osnovy
Důrazy
Specializace Digitální média nabízí studentům příležitost naučit se dovednosti potřebné k vytváření kreativního digitálního obsahu a psaní poutavých titulků potřebných v marketingu, zejména v marketingu sociálních médií.
Vyberte tři:
- ARTD 113 Úvod do digitálních médií 3
- Grafický design ARTD 231 I 3
- ARTD 333 Web Design I 3
- Návrh digitálního videa ARTD 338 I 3
- BADM 378 Marketing pro elektronický obchod 3
Specializace Digitální marketing nabízí studentům příležitost lépe porozumět integraci technologií a využití dat, aby získali přehled o motivacích, preferencích a chování zákazníků.
- BADM 378 Marketing pro elektronický obchod 3
- MIS 385 Data Mining 3
- MIS 480 Business Intelligence 3
Specializace Marketing Management nabízí studentům příležitost lépe porozumět umění a vědě výběru, získávání, udržení a růstu zákazníků vytvářením a poskytováním vynikající hodnoty pro zákazníky.
Vyberte tři:
- BADM 378 Marketing pro elektronický obchod 3
- BADM 379 Logistika 3 BADM
- 404 Neziskový marketing 3
- BADM 432 Řízení vztahů se zákazníky 3
- BADM 469 Project Management 3
- BADM 473 Retail Management 3
Specializace Public Relations nabízí studentům příležitost lépe porozumět komunikaci, která je klíčovou složkou marketingu, spolu s průzkumem trhu a zákaznickým servisem.
Vyberte tři:
- BADM 378 Marketing pro elektronický obchod 3
- SPCM 150 Úvod do vztahů s veřejností 3
- ENGL 302 Hypertext Writing 3 nebo MCOM 210 Basic Newswriting 3
- SPCM 223 Hromadná komunikace 3 nebo SPCM 410 Organizační komunikace 3
První rok
Podzim
- BADM 102 Profesní rozvoj a plánování 1
- Analýza dat tabulkového procesoru CSC 273 3
- ENGL 101 Složení I 3
- Seminář prvního ročníku IDL 190 2
- MATH 101/101L Algebra pro středně pokročilé nebo MATH 114 Vysokoškolská algebra 3-4
Jaro
- CMST 101 Základy řeči 3
- ENGL 201 Kompozice II 3
- MATH 114 College Algebra v případě potřeby 3
- Přírodní věda s laboratorním kurzem 3-4
- Behaviorální kurz/kurz společenských věd 3
Druhý rok
Podzim
- ACCT 210 Principy účetnictví I 3
- BADM 244 Obchodní komunikace 3-4
- ECON 201 Principy mikroekonomie 3
- Přírodní věda s laboratorním kurzem 3
- Kurz umění a humanitních věd 3
Jaro
- ACCT 211 Principy účetnictví II 3
- MIS 325 Manažerské informační systémy 3
- BADM 220 Obchodní statistiky 3
- BADM 370 Marketing 3
- Kurz umění a humanitních věd 3
Třetí rok
Podzim
- BADM 310 Podnikové finance 3
- BADM 350 Právní prostředí podnikání 3
- BADM 403 Integrovaná marketingová komunikace 3
- Behaviorální kurz/kurz společenských věd 3
- Dodatečný kurz matematiky nebo přírodních věd 3
Jaro
- Organizace a řízení BADM 360 3
- Spotřebitelské chování BADM 475 3
- Marketing volitelný kurz 3
- Obecný volitelný nebo vedlejší kurz 3
- Obecný volitelný nebo vedlejší kurz 3
Čtvrtý rok
Podzim
- BADM 457 Obchodní etika 3
- BADM 459 Analytics 3
- Marketingový výzkum BADM 476 3
- Mezinárodní marketing BADM 478 3
- Marketing volitelný kurz 3
Jaro
- BADM 471 Marketing Management 3
- BADM 482 Obchodní politika a strategie 3
- Marketing volitelný kurz 3
- Obecný volitelný nebo vedlejší kurz nebo stáž 6
Požadavky na ukončení pro velké podniky
Kromě požadavků na absolvování Northern State University musí bakalářští obchodní specializace:
- Dokončete minimálně 30 semestrálních hodin práce v kurzu na School of Business na adrese Northern State University .Přijetí práce absolvované na jiných vysokých školách a univerzitách bude hodnotit děkan.
- Udělejte si výstupní zkoušku School of Business
Doporučené dvouobory : účetnictví, umění, bankovnictví a finanční služby, finance, němčina, mezinárodní obchod, management, manažerské informační systémy, hudba, hudební divadlo, psychologie, španělština, sociologie, sportovní marketing a administrativa.
Doporučení nezletilí : účetnictví, agrobyznys (společně s SDSU), umění, bankovnictví a finanční služby, čínština, digitální umění, ekonomie, podnikatelská studia, němčina, řízení lidských zdrojů, mezinárodní obchodní studia, manažerské informační systémy, psychologie, politologie, sociologie, Španělština, sportovní management, divadlo.