Tříletý kurz interiérového designu
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Otázka prostorů
Učení praxí je princip, který je základem tříletých kurzů v Raffles Milano, školení, které strukturuje mysl, poskytuje pevný technický základ a uvolňuje touhu rozšířit si životní obzory.
Proč?
Navrhovat znamená transformovat svět, od nejjednodušších věcí až po ty nejsložitější. Design není jen disciplína, která nás učí, jak vymýšlet a vylepšovat materiální stránku života: je to také ideální model, který nás učí, jak jsou velké i malé věci spojeny neviditelnými vlákny. Je to umění změny, odpovědnosti a závazku.
Přednášející
Jsou to fundovaní profesionálové, autoři projektů, které se prosadily, a s mnohaletou pedagogickou praxí. Mají širokou a skutečně mezinárodní vizi.
Jsou součástí soudržné a produktivní skupiny a rádi diskutují o průběhu kurzů, příležitostech, které se naskýtají na útěku, a o výkonu jednotlivých studentů.
Společnosti a značky
Za téměř třicet let práce si Raffles Group vybudovala rozsáhlou síť partnerů, kteří se účastní našich tříletých a magisterských kurzů. Pověst těchto firem a kvalita vztahů, které jsme si s nimi vybudovali, jsou zárukou rozhodně plodného setkání mezi vzděláváním a obchodem.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Singapur, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Pondělní povídání
Každé pondělí večer v 18:00 zve Raffles Milano své studenty na setkání s jednou z významných osobností, které kráčejí po scéně designu, stylu a designové kultury. Poslechnout si příběhy a nápady, které ovlivňují trh a řídí naše myšlení – přímo z koňské tlamy – je úžasná příležitost, která dodává podstatu našim akademickým programům. Zde je program jednání na příští rok.
Studenti z Evropské unie a EFTA mohou být zváženi pro úpravu jejich školného, pokud doloží své příjmy.
Ideální studenti
Tento kurz je určen pro kandidáty s maturitou a pro studenty z italských a zahraničních univerzit. Žadatelé by měli mít specifický zájem o disciplíny prostorového designu (domy, kanceláře, pohostinství, místa setkávání a maloobchod) a o koncepci a design prostředí pro výstavní design a design nábytku pro domácnost, pracovní prostor a místo pro volný čas.
Předmět bude zaměřen na studium a provázanou aplikaci dekorace, použití materiálů, světelných technologií a interiérových doplňků. Od studentů se očekává silný přístup a zájem o studium sociálního chování, kultury výtvarného umění a sociokulturních trendů. Účastníci tohoto kurzu jsou budoucí designéři prostředí a komunikativní atmosféry, pohotoví interpreti současných trendů a životních stylů.
Kariérní možnosti
Profesní příležitosti
Interiérový designér je designér, který se umí vypořádat s prostory různých velikostí a složitostí a převést poselství a atmosféru značky nebo soukromého klienta do prostor s hmatatelnými řešeními, prostorů, které předávají poselství, emoce a význam. Je klíčovou profesionální postavou architektonických či designových firem, eventových agentur, televizních či filmových studií, projekčních kanceláří a společností v oboru nábytku a interiérových doplňků. Specifické technické zázemí interiérového designéra mu také umožňuje vydat se na dráhu kritika a odborníka na interiérový design a nábytkový systém nebo působit jako konzultant a umělecký ředitel pro společnosti v oblasti módy a designu.
Galerie
Osnovy
Po první propedeutické fázi (první rok) následuje střední hloubková studie (druhý rok) a závěrečná fáze věnovaná konečnému portfoliu projektů (třetí rok). Po osvojení teoretických základů kresby a reprezentace a studiu dějin užitého umění a architektury pro domácí prostředí se budou studenti zabývat stále složitějšími společenskými a kulturními scénáři, ve kterých dnes firmy působí, a studovat vývoj zvyků a životních stylů a také vztahu značek k uživatelům a spotřebitelům. Hlavním cílem je hledání konstrukčních řešení, která jsou schopna poskytnout nejpokročilejší a nejudržitelnější odpovědi na zlepšení kvality života, na pracovišti a ve volném čase.
Témata
- Vizuální design
- Kresba, reliéf a reprezentace prostorů
- Historie architektury a interiérového designu
- Historie umění a designu
- Design expozice
- Maloobchodní design
- 3D a CAD dílna
- Environmentální design
- Antropologie a sociologie spotřeby
- Materiály a povrchy
- Branding, marketing a výzkum
- Akustika a světelná technika
- Barva a kolorimetrie
- Dekorace a textury