BA (Hons) Fashion Promotion
Ravensbourne University London
Klíčová informace
Umístění kampusu
Greenwich Peninsula, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* domácí studenti na plný úvazek; 16 500 GBP/rok: zahraniční studenti na plný úvazek
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
V této rychle se pohybující aréně se studenti naučí, jak nade vše slyšet hlas své značky. Díky silným průmyslovým vazbám a nejnovějším technologiím studenti prozkoumají všechny aspekty propagace módy a naučí se vyprávět jedinečné příběhy značky prostřednictvím různých médií pro širokou škálu publika.
Tento kurz vybaví studenty znalostmi potřebnými k budování, propagaci a udržování dynamických módních značek. Studenti se naučí dovednosti a techniky potřebné k efektivní komunikaci a marketingu módy v tomto dynamickém a rychle se pohybujícím odvětví.
Co pro mě může tento kurz udělat?
Díky kombinaci praxe a učení založeného na teorii budete rozvíjet svůj vlastní jedinečný hlas na řadě digitálních platforem včetně filmu, časopisů a sociálních médií. Kurz vás vybaví vším, co potřebujete k efektivní komunikaci a marketingu značek v rámci módního průmyslu.
„V Ravensbourne jsem rok od roku sledoval, jak mentálně a profesionálně rostu. Zejména ve třetím roce, kdy jsem cítil, jak rozkvétám, když jsem mohl vytvořit svůj vlastní projekt, který jsem řídil sám. Nejvíce jsem si cenil nekonečné podpory od vášnivých lektorů. “
-
Rosa Kimbembi, redaktorka sociálních médií, Dazed Magazine
Hlavní důvody pro podání žádosti
- Mnohokrát oceněný kurz
- Široký kurz orientovaný na průmysl pokrývající základy propagace módy a komunikace.
- Vynikající výuka od starších odborníků z oboru, s přímými kontakty na profesionály z oboru.
- Přední řečníci z oboru, včetně Harris Elliot (Another Man), Supermarket Sarah, Jane Richardson (Nars), Christopher Colville Walker (Colville Walker Studio), Martin Parr a mnoho dalších.
- Akreditovaná tříměsíční jednotka pro umístění do zaměstnání podporovaná týmem Ravensbourne Employability. Mezi cílová místa patří Jimmy Choo, Dazed and Confused, Depop, Stella McCartney, Mary Katrantzou, Vivienne Westwood, Osman, Starworks Group, Estee Lauder, Armani a Coach.
- Ambiciózní pečující prostředí a velmi vysoká míra náboru do průmyslu.
- Přední řečníci v oboru Alexandra Shulman (redaktorka Vogue), Colin MacDowell (módní spisovatelka a komentátorka, Sunday Times), Barbara Hulamicki (Biba).
Klíčová studijní témata
Flexibilní design kurzu umožní studentům přizpůsobit studium svým individuálním zájmům.
Umožní jim prozkoumat kreativní oblasti včetně módní fotografie a filmu, digitální komunikace, módního stylingu, sociálních médií, designu webových stránek, žurnalistiky a komunikace značky.
Soutěže a živé briefy poskytují studentům skutečné pracovní scénáře k rozvoji a integraci jejich stávajících dovedností a znalostí při budování klíčových průmyslových kontaktů.
Ideální studenti
Fashionistas chtějí studovat multi-oceněný kurz, který jim umožní budovat, propagovat a udržovat dynamické značky.
Osnovy
Klíčová témata studia
Flexibilní design tohoto módního marketingového kurzu vám umožní přizpůsobit své studium vašim individuálním vášním. Prozkoumáte kreativní oblasti včetně
- Módní fotografie
- Film
- Digitální komunikace
- Módní styl
- Sociální média
- Design webových stránek
- žurnalistiky
- Komunikace značky
Rok 1
Studenti si osvojí znalosti a povědomí o principech značky a základy toho, jak spojit módní kampaň.
Vedle toho, naučí se klíčové dovednosti ve fotografii, film, grafika, ilustrace a sociální média.
Doporučujeme studentům, aby začali přemýšlet o svém výzkumu kontextových studií během tohoto roku.
Rok 2
Studenti získají lepší porozumění budování kampaní na více platformách.
Ve stejnou dobu, budou rozvíjet dovednosti při vytváření webových stránek a psaní tržních zpráv.
Naši studenti jdou v této fázi naživo, absolvování tříměsíční průmyslové stáže.
Rok 3
Studenti budou v posledním ročníku hodnoceni ze čtyř složek a žádáme je, aby vytvořili závěrečný velký projekt od počátku až po realizaci.
Budou také pracovat na řadě národních a mezinárodních soutěží, aby předvedli své dovednosti a vytvořili ucelené profesionální portfolio.
Žádáme, aby ukázali svůj výzkum kontextových studií v dlouhodobé disertační práci.
Přijímací řízení
Kariérní možnosti
Studenti absolvují kurz se silným, průmyslově připravené portfolio vizuální práce relevantní pro jejich kariérní preference.
Absolvent bude schopen vykonávat práci v řadě oborů, mimo jiné včetně:
Public relations, online marketing, management značky, umělecký směr, styling, módní fotografie, ředitel módních událostí, digitální marketing, kreativní technolog, grafický ilustrátor, mediální designér, vizuální merchandiser, módní spisovatel, vedoucí kampaně, akademici a učitelé, archivář, manažeři značek, kurátor, textař, digitální operace, datový analytik/postřehy, display designer (window dressing), vývojář e-comms, grafičtí designéři (umístění tisku a/nebo postřehy místo prodeje), influencer/talent management, novinář, logistika, marketingový manažer, management Ředitel/generální ředitel.
Poplatek za studium programu
Ohlasy studentů
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA (Hons) v módě
- Academic City, Spojené arabské emiráty
BA (Hons) v módním marketingu a maloobchodě
- Academic City, Spojené arabské emiráty
Bakalářský titul v oboru módní design
- Barcelona, Španělsko