BA (Hons) Nákup módy a správa značky
Ravensbourne University London
Klíčová informace
Umístění kampusu
Greenwich Peninsula, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* domácí studenti na plný úvazek; 16 500 GBP/rok: zahraniční studenti na plný úvazek
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Naučte se předpovídat trendy, interpretovat chování spotřebitelů, ocenit důležitost udržitelnosti a porozumět současnému světovému módnímu trhu. Naše učební osnovy se točí kolem rozhovorů s průmyslovými hosty a návštěv výrobních závodů, což dává studentům skutečné porozumění různým rolím a sítím, které mají k dispozici.
Tento kurz byl navržen tak, aby studentům poskytl myšlení a dovednosti potřebné k úspěchu v oboru.
Tento vzrušující kurz podporuje kreativní atmosféru, smysl pro trendy, obchodní prozíravost a manažerské dovednosti. Kurz klade velký důraz na získání praktických pracovních zkušeností a podnikání.
Co pro mě může tento kurz udělat?
Kurzy byly vytvořeny tak, aby studentům poskytly důvěru v to, aby teorii vyučovanou ve třídě zavedli do praxe během skupinových projektů, individuálních pracovních stáží, průmyslových briefů a obchodních návrhů. Pomocí sady Adobe a online módních zdrojů si studenti osvojí kreativní a praktické dovednosti, které jim umožní plánovat sortiment, propagovat značku, vytvářet profesionální zprávy, prezentovat nápad a nakonec porozumět obchodu s módou.
"Bylo mi ctí spolupracovat se studenty kurzu BA (Hons) Fashion Buying & Brand Management. Neustále mě ohromovala jejich profesionalita a připravenost na kariéru v módě. Nejenže studenti disponují schopnostmi uspět, ale také také prokázat neuvěřitelné povědomí o současné podobě módního maloobchodu a vhled do budoucích faktorů, kterým toto odvětví čelí. “
-
Melanie Mitchell, zakladatelka společnosti Someday Talent
Hlavní důvody pro podání žádosti
- 96% studentů je spokojeno s kvalitou kurzu (výsledky NSS 2019).
- Jedinečně kvalifikovaní absolventi s kreativním vkusem a obchodním zaměřením.
- Nejlepší lektoři z oboru.
- Zaměstnanci, kteří vyučují a pracují v oboru - zajišťují, aby kurz zůstal relevantní.
- Úzká spolupráce s průmyslem.
- Přístup k průmyslovým zdrojům, které lze získat, WGSN, Edited, Mintel a LSN Global.
- Zdarma software sady Adobe a přístup k stipendiu notebooku za 300 liber.
- Akreditované pracovní umístění.
Klíčová studijní témata
Studenti získají praktické znalosti o procesu vývoje produktu, včetně výběru a testování tkanin, správy barev, řízení kvality a udržitelnosti.
Naučí se předpovídat trend, plánovat sortiment, budovat značku a poté ji chránit a propagovat.
Kurz si klade za cíl rozvíjet kreativní dovednosti, dovednosti řešení problémů, organizační, plánovací, propagační a manažerské dovednosti.
Lekce CAD usnadní kreativní prezentaci, zatímco další nástroje pro správu CAD/CAM také pomohou připravit studenty na průmysl.
Studenti budou studovat prostřednictvím kombinace praxe a učení založeného na teorii a budou těžit z možnosti spolupracovat se studenty z jiných oborů i špičkových značek.
Mezi klíčová studijní témata patří:
- Předpovídání trendů
- Profilování a identifikace spotřebitelů
- Průzkum trhu s módou
- Nákup módy a vývoj produktů
- Merchandising
- Vizuální merchandising
- Výroba a udržitelnost
- Správa a propagace módní značky
- Obchodní plánování
Osnovy
Klíčová témata studia
- Prognóza trendů
- Profilování a identifikace spotřebitelů
- Průzkum módního trhu
- Módní nákup a vývoj produktů
- Merchandising
- Vizuální merchandising
- Výroba a udržitelnost
- Řízení a propagace módní značky
- Obchodní plánování
Rok 1
Studenti si osvojí základní dovednosti v oblasti předpovídání módy, nákupu od konceptu ke spotřebiteli, nákupu značky, řízení a propagace.
Budou se učit dovednosti digitální komunikace pro komunikaci identity značky a budou povzbuzováni, aby přemýšleli o svém osobním podpisu značky.
Doporučujeme studentům, aby začali přemýšlet o svém výzkumu kontextových studií během tohoto roku.
Rok 2
Studenti získají lepší porozumění řízení své osobní značky a budou pracovat v kreativní spolupráci s průmyslovými partnery a studenty z jiných oborů.
Merchandising a vizuální merchandising jsou vyučovány v kontextu skutečné průmyslové praxe.
Každý student dostane příležitost podniknout pracovní stáž a podílet se na výrobních návštěvách, aby odrážel roli kupujícího módy.
Rok 3
Žádáme studenty, aby ukázali svůj výzkum kontextových studií v písemné nebo vizuální disertační práci.
Budou dále stavět na svých dovednostech v oblasti spotřebitelského výzkumu a predikce trendů, aby vytvořili důvod pro mezeru na trhu při uvedení nové značky.
Budou také psát zprávu o průzkumu trhu, vytvořit návrh značky, plán rozsahu, a technologické balíčky a produkovat řadu kreativních výsledků.
Přijímací řízení
Kariérní možnosti
Absolvent bude schopen vykonávat práci v řadě oborů, mimo jiné včetně:
Módní kupující, merchandising, marketing, manažer značky, předpovídání trendů, digitální komunikace, analytik dat/postřehy, koordinátor udržitelnosti, design virtuálního showroomu, vizuální merchandiser, stratég účtu, online vizuální merchandiser, vývojář produktů, kupující textilie, technolog digitálních tkanin, manažer spotřebitelských zkušeností, manažer elektronického obchodování, marketingový manažer, podnikatel/majitel firmy, generální ředitel/generální ředitel.
Poplatek za studium programu
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Management módy a designu (BA)
- Berlin, Německo
BA v módním návrhářství a managementu udržitelné módy
- Warsaw, Polsko
BA (Hons) Fashion Design and Development
- London, Spojené království