Bachelor in Marketing
Rochester Institute of Technology (RIT) Dubai
Klíčová informace
Umístění kampusu
Dubai, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 16 973 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Organizace spoléhají na marketing, aby vytvořily tržby, které každá organizace potřebuje, aby se jim dařilo. Marketing je však více než prodej. Marketing usnadňuje prodej rozvíjením dokonalé marketingové kombinace produktů, cen, propagace a distribuce pro pečlivě vybrané cílové zákazníky. Odborníci v oblasti marketingu potřebují dobré komunikační dovednosti, písemné i ústní, musí si užívat práci s lidmi a stále častěji musí být schopni činit rozhodnutí v reálném čase na základě statistické analýzy dat. Pokud jste však jako většina obchodníků, chcete se dostat k dobrým věcem: kariérní možnosti.
Přehled programu
Marketingový program společnosti RIT povede váš pokrok k tomu, abyste se stali profesionálem v oblasti internetového marketingu. Po Zásadách marketingu, kde se naučíte základy, pokračuje kurzem Integrované marketingové komunikace, kde se naučíte vtáhnout internetový marketing do tradiční propagační směsi společnosti. Poté pokračuje kurzem s přehledem, internetovým marketingem, a poté pokračuje marketingem sociálních médií a marketingem ve vyhledávačích. Svou strategickou vizi poté rozvinete pomocí marketingové strategie a marketingového výzkumu. Spolu s důrazem RIT na skvělé psaní, (profesoři psaní RIT jsou vynikající) a našimi slavnými stážemi (říkáme jim coops) a volitelnými předměty, jako je design webových stránek, profesionální prodej a vyjednávání, vás tyto kurzy promění v solidního profesionála v internetovém marketingu, který může jak vypracovat strategický plán, tak provést podrobnosti. Rovněž se od vás vyžaduje, abyste si rozšířili znalosti o nezletilého, jako je digitální obchod, finance a management.
Sledování širokého přehledu Marketing v marketingových principech. Spotřebitelské chování a internetový marketing mohou studenti prohloubit své digitální dovednosti pomocí marketingu ve vyhledávačích a marketingu v sociálních médiích nebo v tradičních marketingových oblastech reklamy a propagace nebo profesionálního prodeje, než rozvíjejí své strategické vize pomocí marketingové analýzy a marketingové strategie.
Prohlášení o poslání
Posláním marketingového oddělení je připravit studenty na ziskové výnosy s kontextově vhodnými rozhodnutími ohledně cílení, umístění, cen, produktů, propagace a místa.
Akreditace
RIT se řadí mezi 2% nejlepších amerických univerzit. Bakalář v oboru Business Administration - Marketingový program je americký titul vydaný kampusem RIT v New Yorku. Je to k nerozeznání od míry vydávané hlavním kampusem a na diplomu ani na přepisech není zmínka o Dubaji. Kromě toho je akreditován Ministerstvem školství - záležitosti vysokoškolského vzdělávání (MOE-HEA) a je licencován KHDA. Tento program je jedním z pouhých tří obchodních programů v Dubaji akreditovaných sdružením AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business).
Váš titul pochází z RIT New York a je to přesně stejný titul, jaký jste získali jeho studiem. „Dubaj“ není uveden ani na diplomu, ani na přepisu a máte možnost se zúčastnit promoce v Dubaji nebo v New Yorku.
Osnovy
Rok jedna
- Počítačová analýza
- Informační systémy a technologie
- Business 1: Ideas and Business Planning
- Perspektiva LAS 7A (matematická): Úvod do statistiky I
- Perspektiva LAS 3 (globální): Principy mikroekonomie
- RIT 365: Připojení RIT
- Psaní semináře
- Finanční účetnictví
- Business 2: Business Planning and Professional Development
- Principy makroekonomie
- Perspektiva LAS 7B (matematická): Úvod do statistiky II
- LAS Perspective 2 (umělecký)
Druhý rok
- Vedení účetnictví
- Finanční řízení I
- Organizační chování
- principy marketingu
- LAS Perspective 4 (sociální)
- Globální podnikatelské prostředí
- Kariéra v podnikání
- Digitální marketing
- Aplikovaný počet
- Sdělení
- Kultura a politika na Středním východě
- Kooperativní vzdělávání
Třetí rok
- Řízení provozu
- Spotřebitelské chování
- Volitelný marketing
- Ponoření do LAS 1
- Perspektiva LAS 6 (vědecké principy)
- Marketing Analytics
- LAS Perspective 1 (etical): Business Ethics and Corporate Social Responsibility
- Ponoření do LAS 2
- Perspektiva LAS 5 (průzkum přírodních věd)
- Volný Volitelný
Čtvrtý rok
- Volitelný marketing
- Volitelné předměty LAS
- Ponoření do LAS 3
- Volné volby
- Marketingová strategie
- Strategické řízení
- Volitelné předměty LAS
- Volitelné předměty LAS
- Volné volby
Celkový počet kreditů - 123
Možné možnosti kariéry
Kariéra v marketingu může studenta vést různými směry, jako je reklama, průzkum trhu nebo správa značky. V Dubaji je však pro Marketery nejběžnější a nejatraktivnější alternativou internetový marketing spolu s jeho komponentami: marketing sociálních médií, obsahový marketing a marketing ve vyhledávačích. V těchto profesích není jen vysoká poptávka po kvalifikovaných uchazečích, ale ti, kteří mají dobře rozvinutou strategickou vizi, mohou očekávat prospěšné kariérní cesty. Marketingový specialista také podporuje studenty, kteří se zaměřují na tradičnější marketingové kariéry, včetně profesionálního prodeje, reklamy, správy značek a marketingového výzkumu. Ačkoli jsou tyto kariéry v Dubaji méně běžné než jinde, existují.
Kooperativní vzdělávání
Kooperativní vzdělávání je rozsáhlá placená pracovní zkušenost ve studijním oboru studenta. Mnoho studentů studuje v zahraničí, aby si upevnili znalosti cizího jazyka a získali zkušenosti ze života v jiné kultuře.
Galerie
Akreditace
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář přírodních věd v oboru digitálních umění a designu
- Winter Park, Spojené státy americké
Bachelor of Science in Marketing: Health Care Administration concentration
- Online USA
Bakalář přírodních věd v sociálních médiích a digitálním marketingu
- Nashville, Spojené státy americké