BA v oboru speciální pedagogika - kognitivní poruchy pro certifikaci učitele K-12
Siena Heights University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Adrian, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 545 / per credit
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
Primárním cílem programu Speciální pedagogika je vyvinout sebevědomé, zvídavé a přemýšlivé pedagogy, kteří jsou založeni na šíři a hloubce poruch učení a kognitivních poruch.
Filozofie programu speciálního vzdělávání je založena na přesvědčeních, které ovlivňují povahu a obsah vzdělávací nabídky. Důraz je kladen na propojení praktické aplikace s teoretickou diskusí a právně-etickými aspekty usnadňování učení dětí s postižením.
Siena Heights UniversityFilozofie přípravy studentů speciálního vzdělávání na výuku jedinců s kognitivní poruchou je postavena na 10 hlavních bodech:
- Vzdělávání je pro všechny jednotlivce.
- Jednotlivcům s kognitivní poruchou lépe poslouží, když jsou programy určeny individuálními vzdělávacími potřebami a nikoli kategorickými nálepkami.
- Přesná data jsou hnací silou vzdělávacích programů a jsou základem pro cíle a záměry vzdělávacího programu.
- Jednotlivcům s kognitivní poruchou musí být k dispozici úplná kontinuita stáží a veškeré vzdělávací a komunitní zdroje. Určení nejméně omezujícího umístění musí vycházet z údajů hodnocení.
- Vzdělávání jedinců s kognitivní poruchou by mělo začít co nejdříve a pokračovat tak dlouho, jak to bude potřeba. Ve všech aspektech života jsou přechody z jednoho období do dalšího kritické.
- Program pro přípravu kandidátů na vzdělávání učitelů na výuku jedinců s kognitivní poruchou by měl pokrývat všechny oblasti učení včetně akademické, sociální, každodenní a předprofesní/profesní. Program musí být založen na výzkumných datech a osvědčených postupech.
- Standardní vzdělávací program je základem pro sestavení individuálního vzdělávacího programu pro jedince s kognitivní poruchou.
- Školy, stejně jako učitelé a další školní odborníci, jsou nedílnou součástí komunity. Speciální pedagog by měl komunitě poskytovat přímé i nepřímé služby a podporu.
- Úkolem programu vzdělávání učitelů je uspokojit vzdělávací potřeby jednotlivců z Michiganu.
- Platformou, na které program vzdělávání učitelů staví, by měly být standardy ministerstva školství Michiganu, správní pravidla pro speciální vzdělávání v Michiganu (MARSE) a současné osvědčené postupy. Cílem programu je poskytnout vedení při vývoji vylepšeného výukového programu.
Akreditace
Siena Heights UniversityDivize vzdělávání získala národní akreditaci Radou pro akreditaci přípravy pedagogů (CAEP) na celých sedm let, od jara 2020 do jara 2027. Tato akreditace potvrzuje, že výše jmenované profesionální počáteční certifikační programy poskytly důkaz o splnění všech standardů CAEP.
Programové rozdíly
- Míra najímání absolventů 100 procent;
- Celkem 74 procent kurzů má zkušenosti z klinické praxe;
- Praktické modelování výuky.