Ba v reklamě a značky řízení
Staffordshire University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Stoke-on-Trent, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
* Domov a EU studenti: 9000 Kč za rok studia; Zahraniční studenti: € 10.500 za rok studia
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
BA v reklamě a Brand Management
Jste kreativní a dobrý komunikátor se spoustou dobrých nápadů? Naše BA (Hons) Reklama a řízení značky Samozřejmě vám širokou řadu dovedností, rozvíjet svou kariéru v tomto rychle se rozvíjejícím kreativním průmyslu.
Přehled kurzu
Naše studio zrcadla je agentura pro životní prostředí, vytvoření pružné pracovní zón a projektů prostory s průmyslem standardní software, takže budete získat hands-on zkušenosti, že hodnota zaměstnavatelů. A náš program v Londýně a New York agentura vám umožní pracovat na "živé" kalhotek s top agentur, včetně Fallon, Profero, 23Red ano agentury, Bandujo New Yorku, Collective, BBH, Pearlfisher a Havas Worldwide.
Kurz je dodáván zkušení lektoři, kteří jsou v současné době pracují jako kreativních ředitelů a agentur praktiky. Průmysl umístění a návštěvy agentura bude přidat do svého rozvoje. Dozvíte se o reklamních kampaní, strategie a plánování, generování nápadů, integrované komunikace, směr umění a copywriting.
Dozvíte se o klíčových pojmů a postupů, které jsou základem úspěšné reklamy a komunikace značky. Budete experimentovat s nápady, kreativní myšlení a komunikace a prozkoumat tyto oblasti prostřednictvím kreativních řešení.
Doporučujeme vám, abyste prozkoumat vizuální komunikaci a teoretické otázky vznesené vztah mezi reklamy, značky, marketing a otázky udržitelnosti. Naučíte se integrovat strategie, plánování a tvůrčí praxi. A budete rozvíjet vaše odkazy průmyslu, sítě a umístění příležitosti.
Budete mít také možnost přizpůsobit své portfolio. Budete se na kreativní nápady, výzkumu a multi-disciplinární řešení kreativní krátké. Budete také zkoumat strategický význam "budoucí kynutí".
Absolvent destinace
Naše míra Reklama a řízení značky má silnou síť absolventů sdružující spojené prostřednictvím sociálních skupin médií. Absolventi kurzu pracují v široké škále agenturních rolí místní i celostátní úrovni - s některými tak vzdálených jako Evropa, USA a Číně.
Vstupní požadavky
Typická UCAS Nabídka: 260. BTEC: MMM. Nadace diplom v umění a designu zásluhy. Všichni žadatelé jsou pozváni k pohovoru. Pokud jste v současné době studuje umění a designu kursu e. g. Základní kurz, A-Level, AVCE, atd. prosím, přinést s sebou portfolio práce. Nicméně, to není podstatné, že máte portfolio požádat o tento kurz. Uvítáme zájemce z jiných oborů, kteří jsou vášniví o reklamě.
Výuka a vzdělávání
Reklama a značky kurz řízení na Staffordshire University se zaměřuje na zkoumání tvořivosti a praxe prostřednictvím výzkumných, teorie a studiových projektů. Různé metody jsou používány k rozvoji a zhodnotit vzdělávání a postupu studentů. Všichni jsou navrženy tak, aby posílení strategie integrace intelektuální a zkušenostní procesy učení v kreativním prostředí studio tak, aby naši studenti mají důvěru a zkušenosti reklamního průmyslu životního prostředí před dokončením studia s dobře vyvinutými tvořivého myšlení.
Náš kurz se zavázala k budování důvěry našich studentů ve svých pravomocí komunikace. Naše vynikající personál studentka poměry, umožňuje každému studentovi, které mají být podporovány v rozvoji klíčových kompetencí a přístupů v každé části procesu. Prostřednictvím každé úrovni jsou naši studenti vystaveni, na stále složitější výzvy k jejich schopnosti sdělovat své myšlenky, ať už prostřednictvím prezentace výsledků výzkumu k jejich vrstevníkům, napsaný akademický argument nebo, když se zabývá praktickou krátké, komunikující kreativní koncepty klientovi.
Široký mix vyučovacích metod je zaměstnán, které spadají do následujících kategorií:
- Studio výuka probíhá ve specializovaných studií. Tato praxe významně přispívá k jejich nezávislosti jako studujících a průmyslových postupů.
- Přednášky, včetně profesionálů.
- Semináře a diskusní skupiny.
Skupina kritiky. Studenti prezentovat svou práci do skupiny pracovníků a studentů, a to pro posouzení pokroku. Aktivní účast v kritice poskytuje cennou příležitost k rozvoji důvěry v prezentačních a komunikačních dovedností. Návody pro poskytování zpětné vazby o pokroku, jakož i podpora analýzy a reflexe.
Technická výuka software ETC učil technické instrukce týmu. Studijní návštěvy se uskuteční v agenturách, jako je Fallon, DBI, Crayon v Londýně a Bandujo v New Yorku, jsme také navštívit, výstav a konferencí, a seznámit studenty s průmyslovými kontaktů a pracovních postupů.
Zavázali jsme se k rozvíjení a udržování profesionální přístup k práci a naši studenti se očekává, že použít všechny přidělené času učení pro práci / praxi / výzkumu ve všech modulů v rámci otevřeného přístupu prostředí studia.
První ročník kurzu seznamuje studenty do základů a klíčových dovedností a souvisejících průmyslových postupů, stejně jako diagnostikování studenta s aktuální kvalifikační základnu. Studenti budou přicházet zapojit do všech aspektů tvůrčího procesu od počátečního Stručně až po finální výrobu. Důraz je kladen na progresi směrem schopnost samostatně výdělečně spravovat projektové práce.
Moduly v druhém roce pěstounské více nezávislých projektů zaměřených způsoby studia a studentům rozvíjet další pochopení reklamní strategie, copywriting a digitálních platforem, jakož i etické otázky. S trvalou podporu a dohledu a zaměřit se na jejich portfolia dovedností naši studenti začínají rozvíjet kompetence v rámci klíčových dovedností potřebných v daném odvětví, a naučit se efektivně použít tyto buď samostatně, nebo jako součást tvůrčího týmu. To je dohromady v naší londýnské agentury Workshop týdne, která se koná na konci každého roku.
V posledním ročníku Samozřejmě nejvíce moduly jsou Studio-based a často soustředit na krátkém stanoveném vedoucí modulu, externí agentury, živé klienta nebo soutěžních dokumentů. Tento druh učení modelu se zaměřuje na rozvoj tvůrčí vhled a výzkumný proces vedoucí k efektivnímu hřišti klienta, který je posuzován. To testuje našich studentů schopnosti proti procesů používaných v průmyslu.
Pokud chtějí, naši studenti mohou strávit prvního pololetí posledního ročníku studovat stejné moduly (v angličtině) na naší partnerské kurzu v reklamním průmyslu financovaného Werbe Akademie ve Vídni.
Posouzení
Reklama a řízení značky tým Samozřejmě vyvinuli účinné a vhodné metody a strategie pro každý modul, který tyto strategie informace byly navrženy z diskusí s praktiky bench-označení proti reklamní průmysl praktikám.
Většina modulů provádět jednotlivé úkoly hodnocení / aktivity. Předložení celoroční - druh, který je určen slipů projekt, který uvnitř modulu, ale která se může skládat z jednoho nebo kombinace těchto složek:
- Sešity nebo protokoly, dokumentující proces vytváření, vývoj a řešení myšlenky a nápady a prokázání vlivu výzkumu na praktické práce
- Vývojové desky a portfolia Studio koncepce
- Výzkumné soubory, dokumentující shromažďování, třídění a prezentace výzkumného materiálu
- Kreativní řešení profesionálně prezentovány ve formátu požadovaném přiřazení, projektu nebo krátký
- Esej nebo zpráva, napsaná podle zadaných pokynů pokud jde o počet slov a ilustrovaný, jak to vyžaduje přiřazení
- Pitch Prezentace
Kurz tým jsou přesvědčeni, že integrovaný přístup k hodnocení zajišťuje, že pestrý přístup podporuje různé druhy studentů, a že výsledky rozvíjet "schopnosti efektivně vykonávat v dané` reálném světě "Naši studenti se situace výrobního odvětví.
Pracovní příležitosti
Vzhledem k naší 360-studia kreativní a strategický přístup k reklamě naši absolventi jsou připraveni průmysl.
Reklama a řízení značky na Staffordshire University má vysokou zaměstnatelnost rekord. Více než 62% našich absolventů jít rovnou do reklamního průmyslu po dokončení jejich titul, po třech letech vzrostl na více než 90%.
Náš důraz je kladen na rozvoj absolventy s klíčovými reklamními a manažerských dovedností, včetně značky tvůrčí praxe, plánování účtu a výzkumných dovedností.
Vzhledem k naší účasti s odbornými orgány, jako je D & AD (návrháři a umění Directors Association), IPA (Institute of praktických lékařů v reklamě) a Ed-Com (Evropský institut pro obchodní sdělení vzdělávání) a reklamních agentur na místní, národní a mezinárodní úrovni, naši studenti jsou schopni využít těchto připojení a obchodní kontakty, zatímco na kurzu a po ukončení studia.
Na všech úrovních a modulů se snažíme poskytnout našim absolventům s kritickým vědomím přes badatelsky orientovaná výuka, předmět znalostí a získávání dovedností. V průběhu tří let míry, naši studenti rozvíjet své znalosti prostřednictvím reflektivní praxe a řešení problémů a jsou stále více podporovány a umožnil převzít vlastnictví a zodpovědnost za své vlastní učení, jako jednotlivci i jako členové týmu, kde schopnost interakce s důvěrou , efektivně komunikovat a spolupracovat s kolegy a kolegy je prvořadá.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA (Hons) Marketing a reklama
- Lincoln, Spojené království
BA (Hons) Promotional Media
- London, Spojené království
BA (Hons) Kreativní reklama
- Lincoln, Spojené království