Bakalář vědy (vyznamenání) v oblasti umělé inteligence a vzdělávacích technologií
The Education University of Hong Kong
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hong Kong, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 - 4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
HKD 140 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* místní studenti: 42 100 HK $ ročně | ne-místní studenti*: 140 000 HK $ ročně
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Program je navržen tak, aby reagoval na výzvy transformace vzdělávání vyvolané čtvrtou průmyslovou revolucí a aby vyhověl společenským potřebám kvalifikovaných odborníků v oblasti umělé inteligence a vzdělávacích technologií na podporu budoucího rozvoje škol, terciárního vzdělávání, vládního a podnikového sektoru.
Normální doba studia
- 4 roky (pro vstup do 1. ročníku)
- 2 roky (pro přijímací řízení na starší rok)
Cíle programu
Cílem programu je:
- poskytnout studentům základní znalosti a dovednosti v oblasti umělé inteligence a vzdělávacích technologií;
- rozvíjet schopnost studentů uplatňovat znalosti umělé inteligence a vzdělávací technologie vhodné pro výuku a učení;
- rozvíjet dovednosti studentů pomocí vhodných metod umělé inteligence a vzdělávacích technologií k přístupu a řešení problémů reálného světa ve vzdělávacích kontextech; a
- vybavit studenty schopností vést a hodnotit vzdělávací projekty podporované etickým využíváním umělé inteligence a vzdělávací technologie.
Programové výsledky učení (PILO)
Po úspěšném absolvování programu budou studenti schopni:
PILO1: prokázat znalosti a porozumění konceptům a nástrojům v oblasti umělé inteligence a vzdělávacích technologií;
PILO2: aplikovat znalosti umělé inteligence a vzdělávací technologie vhodné pro výuku a učení;
PILO3: identifikovat, formulovat a řešit vzdělávací problémy pomocí vhodných metod umělé inteligence a vzdělávací technologie v praxi; a
PILO4: navrhnout, implementovat a vyhodnotit etické využití umělé inteligence a vzdělávací technologie ve vzdělávacím projektu tak, aby splňoval požadované potřeby.
Struktura programu
Pro účastníky 1. ročníku
Hlavní, důležitý
- Major Core 39 kreditních bodů
- Major Volitelné 6 kreditních bodů
- Hlavní interdisciplinární kurz 3 kreditní body
- Stáž 6 kreditních bodů
Projekt závěrečného roku
- Vyznamenání Project / Capstone Project 6 kreditních bodů
Volitelné předměty
- Nezletilí (é) nebo druhý major 30 kreditních bodů
Všeobecné vzdělávání 22 kreditních bodů
- Základní kurz
- Zážitkové učení
- Kurzy šířky GE
- Univerzitní ePortfolio
Vylepšení jazyka 9 kreditních bodů
Celkem: 121 kreditních bodů
Pro účastníky ročníku
Hlavní, důležitý
- Major Core 18 kreditních bodů
- Major Volitelné 6 kreditních bodů
- Hlavní interdisciplinární kurz 3 kreditní body
- Stáž 6 kreditních bodů
Projekt závěrečného roku
- Vyznamenání Project / Capstone Project 6 kreditních bodů
Volitelné předměty
- Nezletilí (é) 15 kreditních bodů
Všeobecné vzdělávání 22 kreditních bodů
- Kurz šíře / zážitkové učení
- Univerzitní ePortfolio
Celkem: 60 kreditních bodů
Poznámka: Lekce se budou konat v kampusu Tai Po a studijním centru Tseung Kwan O / satelitním studijním centru Kowloon Tong / sportovním centru podle rozhodnutí univerzity.
Hlavní studie
Hlavní základní kurzy poskytují studentům pevný základ v oblasti umělé inteligence a vzdělávacích technologií a pomáhají jim pochopit, jak aplikovat své znalosti napříč vzdělávacím prostředím. Hlavní volitelné předměty nabízejí studentům flexibilitu při výběru kurzů umělé inteligence a vzdělávacích technologií, které uspokojí jejich zájmy a potřeby. Hlavní interdisciplinární kurz je navržen tak, aby zapojil studenty do porozumění pojmům a teoriím, které jsou základem používání vzdělávacích technologií při učení a hodnocení jazyků z mezioborových perspektiv.
Seznam hlavních kurzů
Major Core
- Úvod do vzdělávací technologie
- Počet
- Úvod do programování a řešení problémů
- Základy neurálních sítí
- Datové struktury a algoritmy pro těžbu dat
- Úvod do pravděpodobnosti a statistiky
- Úvod do zpracování přirozeného jazyka
- Umělá inteligence a strojové učení ve vzdělávání
- Technologie v oblasti STEM a AI Education
- Digitální hry a učení ve vzdělávacích nastaveních
- Hluboké učení pro počítačové vidění a vzdělávání
- Applied Robotics with Applications to Special Education
- Navrhování činností STEM s integrovaným inženýrstvím a matematikou
Hlavní volitelné předměty
- Vylepšené kurikulum a hodnocení vzdělávací technologie
- Praktické programování pro umělou inteligenci
- Počítačem podporované technologie 3D designu a tisku
- Navrhování činností STEM s integrovanými vědami a technologiemi
- Návrh a vývoj mobilních aplikací
- Webové databázové aplikace pro analýzu dat
Hlavní interdisciplinární kurz
- Rozvíjející se technologie pro jazykové vzdělávání a hodnocení
Stáž
Stáž poskytuje studentům praktické zkušenosti a souvislosti k integraci a aplikaci jejich znalostí a dovedností v oblasti umělé inteligence a vzdělávacích technologií na pracovišti. Studenti jsou povinni absolvovat stáž v příslušné organizaci nebo společnosti související s umělou inteligencí a vzdělávací technologií, kde mohou dále rozvíjet dovednosti a znalosti vyvinuté v programu. Potřebují pracovat v režimu na plný úvazek a absolvovat zhruba 200 pracovních hodin služby pro přiřazenou organizaci. Aby byli studenti vybaveni základními pojmy a dovednostmi požadovanými v pracovním prostředí, budou vedeny workshopy před praxí. Očekává se, že studenti vytvoří pracovní rozvrh, který musí být odsouhlasen jak organizací stáží, tak koordinátorem stáže EdUHK před zahájením praxe.
Projekt závěrečného roku
Final Year Project (FYP) se skládá ze dvou kurzů:
- Vyznamenání Projekt I / Capstone Projekt I: Metody výzkumu a návrh
- Vyznamenání Project II: Research Report / Capstone Project II: Project Output
FYP se zaměřuje na vystavení studentů základním znalostem a dovednostem pro provádění výzkumu nebo vyvrcholení projektů.
Volitelné předměty / Menší
Z volitelných/vedlejší domény mohou studenti volně absolvovat kurzy nabízené jakýmkoli akademickým oddělením univerzity, aby vyhovovaly jejich kariérním aspiracím a zájmům. S programem souvisí nezletilí, jako je kódování, design a technologie, kreativita a STEM/STEAM a design lekcí STEM, podrobnosti budou k dispozici po přijetí programu.
Obecné vzdělání
Z oblasti všeobecného vzdělávání mohou studenti rozšířit svůj intelektuální horizont vytvořením spojení mezi různými oblastmi znalostí a mezi jejich formálním studiem a životem mimo třídu a posílit jejich schopnost zdravého myšlení a dobrého úsudku.
Vylepšení jazyka
Očekává se, že studenti programu získají schopnost efektivně komunikovat v angličtině a čínštině (včetně Putonghua). Centrum jazyků ve vzdělávání (CLE), které jim má pomoci dosáhnout tohoto cíle, nabídne komplexní balíček povinných činností zaměřených na zdokonalení jazyka s kreditem a povinných kreditů, které zahrnují dva kurzy angličtiny o 3 jazycích a jeden kurz pro 3 studenty. Kurz čínštiny.
Prostředek poučení
Program bude probíhat převážně v angličtině. Všechny hlavní kurzy budou vyučovány v angličtině. U některých kurzů, které nejsou hlavní, bude jako prostředek výuky přijat Putonghua nebo kantonština, pokud je jazyk považován za nejúčinnější pro výuku.
Kariérní vyhlídky/profesionální kvalifikace
Tento program připravuje absolventy, aby byli schopni zastávat technické a podpůrné pozice (např. Počítačový programátor, datový vědec, IT technik, vývojář softwaru, návrhář zdrojů e-learningu, podpora vzdělávacích technologií, dále asistent pedagoga ve školách, publikační, komunitní a sociální služby, vládní a nevládní organizace), s možností postoupit dále na vedoucí pozice jako systémový analytik a manažer vzdělávacích technologií. Absolventi mohou také absolvovat postgraduální studium v oblasti AI, vzdělávání nebo informačních technologií.
Jelikož akademický rok 2022/23 je počátkem trienium 2022/23 - 2024/25, u kterého je přidělování míst financovaných UGC stále schváleno vládou, je počet přijímacích míst pouze orientační a může se změnit nebo potvrzení.
Prohlášení
Bylo vynaloženo veškeré úsilí k zajištění správnosti informací obsažených na těchto webových stránkách. Změny v jakýchkoli aspektech programů mohou být čas od času prováděny kvůli nepředvídatelným okolnostem mimo naši kontrolu a univerzita si vyhrazuje právo provádět změny jakýchkoli informací obsažených na těchto webových stránkách bez předchozího upozornění. Univerzita nepřijímá žádnou odpovědnost za jakoukoli ztrátu nebo škodu vyplývající z jakéhokoli použití nebo zneužití nebo spoléhání se na jakékoli informace obsažené na těchto webových stránkách.
Jakýkoli aspekt kurzu a nabídky kurzu (včetně, bez omezení, obsahu kurzu a způsobu, jakým je kurz vyučován) může být kdykoli změněn podle výhradního uvážení univerzity. Aniž by se omezovalo právo univerzity měnit kurz a jeho nabídky, předpokládá se, že mohou být vyžadovány změny v důsledku faktorů, jako je počet zaměstnanců, úroveň zápisu, logistická opatření a změny osnov.
Galerie
Osnovy
Struktura programu
Doména | Kreditní body (cps) |
Přijímací řízení pro rok 1 | |
Hlavní, důležitý | |
Hlavní jádro | 36 |
Hlavní volby | 6 |
Poznámka k mezifakultnímu základnímu kurzu(2) | 3 |
Hlavní interdisciplinární kurz | 3 |
Stáž | 6 |
Projekt posledního ročníku | |
Honors Project / Capstone Project | 6 |
Druhá hlavní poznámka (3) / vedlejší / volitelné předměty | 30 |
Obecné vzdělání | 22 |
Vylepšení jazyka | 9 |
Celkový: | 121 |
Poznámky:
(1) Výuka se bude konat v kampusu Tai Po a studijním centru Tseung Kwan O / satelitním studijním centru Kowloon Tong / sportovním centru podle rozhodnutí univerzity.
(2) Pouze pro přijetí do 1. ročníku: Studenti přijatí do tohoto programu od kohorty 2023/24 musí navštívit oblast Greater Bay Area (GBA) na krátký výlet (např. 1denní nebo 2denní výlet s 1 nocí) za účelem absolvování mezifakultního základního kurzu. I když je cesta GBA silně dotována, studenti jsou stále povinni přispívat 18 % z odhadovaných nákladů na cestu („příspěvek studentů“), zatímco náklady na osobní reprezentaci, stravování, cestovní doklady a osobní pojištění nebudou podporovány. Odhadované náklady na cestu GBA pro studenty přijaté do kohorty 2023/24 zatím nejsou k dispozici, protože podléhají řadě faktorů, jako jsou změny nákladů na cestu GBA v důsledku inflace, délka cesty, cestovní výdaje. , směnný kurz atd. Přesná výše studentského příspěvku tak není k dispozici.
Výše uvedené informace jsou provizorní a mohou se změnit.
Výsledek programu
Programově zamýšlené výsledky učení (PILO)
Po úspěšném absolvování programu budou studenti schopni:
PILO 1 : | prokázat znalosti a porozumění konceptům a nástrojům v oblasti umělé inteligence a vzdělávacích technologií; |
PILO 2 : | aplikovat znalosti umělé inteligence a vzdělávací technologie vhodné pro výuku a učení; |
PILO 3 : | identifikovat, formulovat a řešit vzdělávací problémy využitím vhodných metod umělé inteligence a vzdělávacích technologií v praxi; a |
PILO 4 : | navrhnout, implementovat a vyhodnotit etické využití umělé inteligence a vzdělávacích technologií ve vzdělávacím projektu k naplnění požadovaných potřeb. |
Kariérní možnosti
Kariérní vyhlídky/profesionální kvalifikace
Tento program připravuje absolventy na to, aby byli schopni zastávat technické a podpůrné pozice (např. počítačový programátor, datový vědec, IT technik, vývojář softwaru, návrhář e-learningových zdrojů, podpora vzdělávacích technologií, stejně jako asistent pedagoga ve školách, publikacích, komunitách a sociální služby, vládní a nevládní organizace), s možností postoupit dále do vyšších pozic, jako je systémový analytik a manažer vzdělávacích technologií. Absolventi mohou pokračovat i v postgraduálním studiu v oblasti AI, vzdělávání nebo informačních technologií.
Výše uvedené informace jsou provizorní a mohou se změnit.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BSc (Hons) Vzdělávání a digitální učení
- Lincoln, Spojené království