
BA in
Bakalář umění v oboru Public Relations, reklama a integrovaná marketingová komunikace
Thiel College

Klíčová informace
Umístění kampusu
Greenville, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 33 620 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
* prezenční výuka 2022-2023
Úvod
Program public relations, reklamy a integrované marketingové komunikace ve společnosti Thiel College je společným podnikem mezi ministerstvem médií, komunikace a vztahů s veřejností a ministerstvem obchodní správy a účetnictví. Studenti absolvují řadu kurzů v oblasti public relations, reklamy, integrované marketingové komunikace, mezilidské komunikace, médií, účetnictví, obchodního managementu, počítačových informačních systémů (CIS) a ekonomie.
Tento program má dvě podobné, ale odlišné stopy. Mediální dráha je doporučena pro studenty, kteří chtějí pracovat v korporacích nebo public relations a reklamních agenturách, ale nepředpokládají přechod na generální manažerské pozice. Manažerská dráha se doporučuje pro studenty, kteří očekávají zahájení své kariéry v oblasti public relations nebo reklamy a nakonec se přesunou na obecné manažerské pozice v agentuře nebo korporaci.
Hlavní vlastnosti
- Pochopit základní obchodní marketing (zejména public relations a reklama) a manažerské funkce.
- Rozvíjejte mezilidské dovednosti a naučte se být cenným členem týmu.
- Pochopte, že každé obchodní rozhodnutí má finanční, environmentální a manažerské náklady a přínosy.
- Buďte připraveni na zaměstnání jako profesionál v oblasti public relations, reklamy nebo marketingu a na přijetí do postgraduálního programu pro styk s veřejností, reklamou, marketingem nebo obecným obchodem.
- Porozumět etickým otázkám v public relations, reklamě a marketingu v dnešním podnikatelském prostředí a vhodným řešením etických dilemat a dalších problémů.
- Prokázat důkladné pochopení role komunikace ve společnosti a v masové kultuře, role a využití masové komunikace a použití řady specializovaných komunikačních aplikací, jako jsou vztahy s veřejností, reklama a marketing obecně.
- Prokažte důkladnou znalost pracovních požadavků a pracovního prostředí na pozicích, odděleních a agenturách pro styk s veřejností, reklamu a marketing.