Bakalář v leteckém a leteckém inženýrství
Universidad Europea
Klíčová informace
Umístění kampusu
Villaviciosa de Odón, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 13 790
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Titul v leteckém inženýrství na Universidad Europea je regulovaný titul, určený k výcviku budoucích leteckých inženýrů prostřednictvím multidisciplinárního učebního plánu. Naši absolventi oboru leteckého inženýrství budou mít více možností pracovat v různých odvětvích, včetně například ve strojírenství, veřejných funkcích nebo oblasti výzkumu a výuky.
Během čtyřletého studia, složeného z 240 kreditů ECTS, budete mít špičková zařízení, jako je aerodynamický tunel a nový prostor Průmyslu 4.0 pro simulaci experimentů a projektů v profesionálním prostředí, jako je ten, který najdete ve své budoucnosti. Kromě toho budete mít možnost absolvovat stáže a pracovní stáže, učit se od těch nejlepších v oboru.
Proč studovat titul v leteckém a leteckém inženýrství?
Špičkové vybavení
Universidad Europea má vlastní větrný tunel, ve kterém jsou studenti schopni provádět výzkum s nejinovativnějšími společnostmi v oboru. Prováděním praktických testů pomocí větrného tunelu, měřením rychlosti větru a síly větru a vizualizací vedení proudění vzduchu jsou vědci schopni lépe porozumět vlivu větru na objekty
Mezi tyto objekty patří modely letounů nebo letounů, automobilů, budov, mostů a jakéhokoli objektu vystaveného síle větru; můžete také otestovat účinnost větrných turbín, které lze vyrobit v našem FabLabu, prostoru věnovaném 3D tisku. Rádi bychom vás informovali o technických specifikacích zařízení a pozvali vás na návštěvu a přesvědčení sami a vyzkoušeli dvě rychlosti větrného tunelu, vysokou rychlost 40 m/s a nižší rychlost 10 m/s se čtvercovými průřezy 90 cm x 180 cm. Dynamometry pro měření síly, K dispozici jsou skenery tlaku Multi-Pitot Tube Scanivalve a nástroje pro měření teploty, horkovzdušné anemometry, kouřové zařízení pro zefektivnění vizualizace a počítače spravující motor větrného tunelu 36 Kw. Mezi další zařízení pro sběr dat z dynamometrů patří fotografické a videokamery pro zaznamenávání výsledků testů.
Větrný tunel je také používán leteckými a motorovými kluby k testování vlastních návrhů.
Díky těmto praktikám mohou vědci lépe porozumět chování těla vystaveného větru a jeho design lze zlepšit, aby optimalizoval jeho funkci v reálném životě tak, aby odolával silám, kterým je vystaven.
Universidad Europea nabízí řadu laboratoří a simulačních místností, které jsou vybaveny nejmodernějšími a nejinovativnějšími technologiemi, abyste mohli plně využívat náš inovativní akademický model
- Laboratoř digitální výroby FabLab
- Laboratoř učení robotů
- Větrný tunel
- Univerzitní ubytování v Madridu
- Knihovna CRAI Dulce Chacón
- Sportovní centrum
Kvalitní školení
Naučte se navrhovat a řídit výrobní projekty pro letadla, výpočet oběžné dráhy, hardware a software letadel, leteckou bezpečnost, satelitní mise a řídicí systémy.
Na všech úrovních
Vyberte si studovat 100% nebo 85% v angličtině, abyste dosáhli nejvyšší úrovně jako inženýr a podepsali projekty, absolvujte magisterský titul v leteckém inženýrství s námi.
Certifikace CISCO
Máte možnost připravit se na certifikaci Cisco CCNA a Cloud Architecture of Amazon Web Services.
Přijímací řízení
Osnovy
- Kalkulus I
- Kalkul II
- Věda o materiálech
- Statistika
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Bakalářský titul v oboru leteckého a leteckého inženýrství je regulovaný titul, ve kterém organizace dbají na zájmy a profesní atributy. Jedná se o multidisciplinární profese, podle současného měnícího se světa, která vám umožňuje pustit se do profesionálního světa, jakmile dokončíte studium, nebo můžete pokračovat ve výcviku magisterským titulem. Tento titul má díky svým vlastnostem velmi vysokou zaměstnatelnost v předních společnostech v oboru.