Studijní obor Globální komunikace
Universidad UADE
Klíčová informace
Umístění kampusu
Buenos Aires, Argentina
Jazyky
Španělština, Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
ARS 3 635 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Měsíční náklady na subjekt
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Mezinárodní organizace mají z definice globální perspektivu a časté výměnné aktivity se společnostmi se sídlem v různých zemích a kontinentech. Proto plánování a realizace komunikačních akcí v tomto typu organizací vyžaduje odborníky se specifickým vzděláváním, což jim umožňuje rozvíjet strategickou a globální vizi založenou na analýze a interpretaci různých kultur zemí.
Cílem bakalářské práce v oblasti globální komunikace je vyškolit odborníky, kteří jsou schopni vytvářet a řídit strategické komunikační plány pro nadnárodní organizace, a uplatňovat inovativní vizi, která jim umožní dosáhnout navrhovaných cílů.
K tomuto účelu byly vytvořeny učební osnovy s přihlédnutím k různým oblastem, které přispívají k integrálnímu formování bakalářského oboru Globální komunikace: Public Relations, Global Business a Institutional Communication.
Učební plán zahrnuje několik předmětů vyučovaných v angličtině, aby se posílilo zvládnutí tohoto jazyka, který je nezbytný pro profesionální výkon v dané oblasti. Kurzy v některých předmětech budou také propagovány na zahraničních univerzitách, se kterými má Universidad Argentina de la Empresa dohody o výměně.
Mezinárodní praxe
Studenti druhého ročníku Global Communication realizovali stáže v Santiagu de Chile.
Byly přijaty úřady Universidad del Pacífico v Chile, navštívily společnosti a konzultanty, jako jsou konzultanti Extender a Azerta Comunicación.
Profil a rozsah
profil absolventa
Absolvent bude schopen:
- Analyzovat a interpretovat zájmy a potřeby strategické veřejnosti, se kterou je organizace spojena v mezinárodní a multikulturní oblasti.
- Připravit institucionální komunikační plán pro mezinárodní organizaci ve všech jejích fázích, a to jak interně, tak externě, a definovat pokyny pro její sledování a kontrolu, plnění stanovených cílů, časy, zdroje a dostupné rozpočty.
- Udělejte situační diagnózu komunikace mezinárodní organizace, která zamýšlí nad národním a mezinárodním kontextem, vyberte nejvhodnější metodiky a techniky.
- Aplikovat metodiky a techniky k analýze výsledků institucionálního komunikačního plánu s ohledem na globální strategickou vizi komunikace a její aplikaci v různých zemích.
- Vypracovat klíčové poselství institucí pro různé strategické skupiny organizace, s ohledem na kulturní rozmanitosti, které mohou nastat v institucích s přítomností v různých zemích, vybírat a používat nejvhodnější média a podpory.
- Navrhnout audity institucionálního obrazu organizace, aplikovat specifickou metodiku a připravit zprávy, které sdělí závěry diagnóz.
- Připravit plány pro akce, které reagují na komunikační strategii nadnárodní společnosti nebo mezinárodní organizace a definovat kritéria pro její hodnocení.
- Interpretace slavnostních a protokolárních norem a jejich aplikace v globalizovaném kontextu.
- Rozvíjet programy společenské odpovědnosti pro organizace založené na analýze potřeb globálního kontextu a cílů organizace.
Rozsah titulu
Titul v globální komunikaci splňuje následující funkce:
- Navrhovat, koordinovat a vyhodnocovat plány a programy globální strategické komunikace v různých typech mezinárodních organizací, uplatňovat komunikační strategie a taktiky založené na navrhovaných cílech.
- Poskytovat poradenství vedoucím pracovníkům a hlavním orgánům organizace při provádění institucionálních komunikačních politik a jejich příslušných implementací s cílem dosáhnout strategických vazeb s různými diváky v globálním kontextu.
- Plánovat, koordinovat a vyhodnocovat integrální organizaci akcí pro institucionální účely pro mezinárodní organizace, s přihlédnutím ke kulturní rozmanitosti míst, kde má instituce svou přítomnost; na základě přidělených zdrojů a rozpočtů.
- Provádět studie o institucionálních komunikačních strategiích organizací s přítomností na mezinárodních trzích, implementovat specifické metodiky oboru.
- Audit různých formálních a neformálních komunikačních kanálů v mezinárodních organizacích s přihlédnutím k sociálním a kulturním odlišnostem veřejnosti v zemích, v nichž působí.
- Navrhněte a realizujte kampaně společenské odpovědnosti podniků a politiky udržitelnosti mezinárodních organizací, které posilují jejich vazby v globálním kontextu.
- Projektovat, realizovat a vyhodnocovat reklamní a propagační kampaně spojené s komunikací institucionálního obrazu mezinárodních organizací, které umožňují naplnit strategické komunikační cíle.
osnovy
první rok
- Řízení podniku
- Základy psychologie
- Jazyk, logika a argumentace
- Úvod do globální strategické komunikace
- Kontext mezinárodního obchodu
- Workshop pro psaní
- Teorie public relations
- Základy sociologie
- Současné kultury a společnosti
- Volitelné (1 předmět)
druhý ročník
- Grafická a audiovizuální média
- Prvky ekonomiky a financí
- Public relations I
- Teorie komunikace
- Řeč a debata
- reklama
- Public Relations II
- Digitální média
- marketing
- Globální management lidského talentu
Třetí rok
- Úvod do statistiky
- Ceremoniální a protokol
- Média a veřejné mínění
- Vedení a mezinárodní vyjednávání
- Volitelné (1 předmět)
- Metodika komunikačního výzkumu
- Semiotika
- Public Relations III
- Integrované řízení firemních akcí
- Mezinárodní ekonomické dějiny
Čtvrtý rok
- Strategické směrování globální komunikace
- Workshop pro obrazový audit
- Řízení společenské odpovědnosti podniků
- Volitelné (3 předměty)
- Současná politika
- Závěrečný projekt v globální komunikaci
- Řízení digitálních komunikací
- Volitelné (1 předmět)
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář vědy v organizační komunikaci
- Nashville, Spojené státy americké
BEng Procesní inženýrství
- Muscat, Omán
Bakalář umění v profesionální komunikaci
- Victoria, Kanada