Mezinárodní vysokoškolský program (IUP) ve sdělení
Universitas Gadjah Mada
Klíčová informace
Umístění kampusu
Yogyakarta, Indonésie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
8 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
IDR 200 000 000 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Indonéští studenti: 25 000 000 RP / semestr; Non-indonéské studenty: 35,000,000 Rp / semester
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Mezinárodní vysokoškolský program na katedře komunikačních věd má vizi vytvořit spolehlivé, kvalifikované a kultivované absolventy v komunikačních studiích, kteří mohou upřednostnit společenské potřeby, aby mohli převzít globální výzvu poskytování výhod veřejnosti prostřednictvím „Crafting Well-Informed Společnost'. Od studentů se očekává, že absolvují odborné znalosti, které jsou v rovnováze mezi praktickými, výzkumnými a kritickými dovednostmi.
Všichni studenti jsou vystaveni třídám, které je vystaví základním komunikačním teoriím dříve, než se zúčastní dvou oblastí zájmu, které program nabízí.
- Mediální studia
Mediální studia jsou navržena tak, aby prozkoumala otázky a teorie v oblasti mezinárodních mediálních a komunikačních studií. Studenti, kteří si toto zaměření zvolí, budou vystaveni jak mediální praxi, jako je kinematografie a žurnalistika, tak mediálním teoriím. Kromě toho se studenti v tomto studijním zaměření také naučí a pozorují digitální média jako komunikační jev a nástroj. - Strategické sdělení
Prostřednictvím Strategické komunikace se studenti zaměří na studium vědy o využití marketingové komunikace a teorií, principů a nástrojů public relations. Studijní obor zahrnuje všechny prvky průmyslu marketingové komunikace a role PR v různých situacích.
Tento program také nabízí širokou škálu vzdělávacích přístupů a inovací, včetně plného dodání v angličtině, výuky zaměřené na studenty a na výzkum, zkušenostního učení, mezinárodních expozičních aktivit a poradenství pro rozvoj kariéry.
Veškerý obsah kurzu bude dodán ve čtyřletém semestru, který se skládá ze 144 kreditů v 8 semestrech. V posledních letech je povinná písemná práce, která má být ukončena v tomto programu.
Proč studovat komunikace s námi?
Indonéská mediální krajina
- Digitální média a sociální média trend
Indonésie má největší aktivní mediální sociální uživatele v jihovýchodní Asii, 130 milionů na Facebooku a 50 milionů na Instagramu (Wearesocial, 2018). - Politická komunikace a mediální fenomén
Indonésie je nejvíce demokratickou zemí v regionu jihovýchodní Asie, což vede k větší svobodě tisku a dynamičtějšímu politickému prostředí. - Vzestup kreativních průmyslových odvětví Indonésie
4 ze 7 start-upů společnosti Unicorn působí v Indonésii, která nabízí bohaté studie o současných digitálních médiích.
Komunikace a kultura
Různé kultury (300 etnických skupin, přesně 1340 kmenů a více než tisíc místních jazyků)
Komunikace studuje atmosféru v Yogyakartě
- Existuje celá řada komunit s různým zájmem ze širokého spektra zájmových oblastí, jako je filmová komunita, hudební komunita, umělecká a výkonnostní komunita, komunita digitálních start-upů.
- Počty start-upů v kreativním mediálním průmyslu vznikají v Yogyakartě, jako jsou Hipwee, Tirto, Mojok, Gameloft Indonesia a Brillio.
- Yogyakarta je známá jako centra vzdělávání, zatímco mnoho studentů z celé Indonésie přišlo a studuje v Yogyakartě. Toto dělá Yogyakarta jako tavící kotlík Indonésie, kde nabídne studentovi lepší studijní atmosféru.
Výsledky učení
Cílem je vytvořit absolventy, jejichž kritické, kreativní, etické a mezinárodní pověsti jim umožní být globálními komunikačními praktiky v éře informační společnosti. Podrobné cíle jsou vysvětleny takto:
- Vytvářet ctnostné absolventy, kteří jsou schopni rozvíjet a realizovat lidské hodnoty odpovídající vzdělávací vizi, poslání a cílům UNIVERSITAS GADJAH MADA jako součásti globální komunity.
- Produkovat absolventy, kteří jsou citliví a kritičtí vůči komunikačnímu fenoménu, který je schopen produkovat vědeckou a tvůrčí práci v oblasti komunikace, ve které dokáže řídit pokrok národa směrem k dobře informované společnosti.
- Produkovat absolventy, kteří jsou citliví a adaptivní na komunikační dynamiku a rozvoj globálních komunikačních technologií.
- Vytvářet absolventy, kteří jsou nejen součástí globální komunity, ale také agenty změny pro dobro globální komunity.
Osnovy
Učební plán Mezinárodního programu pro vysokoškoláky (IUP) ve vědě o komunikaci UNIVERSITAS GADJAH MADA je navržen, uspořádán a řízen tak, aby se studenti stali mladými vědci v oblasti komunikace a kvalifikovanými vysokoškoláky, aby předvídali potřeby profesionálního komunikačního průmyslu. Tento program také nabízí širokou škálu vzdělávacích přístupů a inovací, včetně plného dodání v angličtině, výuky zaměřené na studenty a na výzkum, zkušenostního učení, mezinárodních expozičních aktivit a poradenství pro rozvoj kariéry. Veškerý obsah kurzu bude dodán ve čtyřletém semestru, který se skládá ze 144 kreditů v 8 semestrech. V posledních letech je povinná písemná práce, která má být ukončena v tomto programu.
Požadavky na přijetí
- Vyšší střední škola nebo ekvivalent
(absolventi 2009, 2010, 2011 pro indonéské nebo maximálně 25 let pro zahraniční žadatele); - Znalost anglického jazyka podle skóre TOEFL / IELTS pro uchazeče z neanglicky mluvící země.
Přijímací řízení
- Zaregistrujte se k účtu aplikace.
- Vyplňte online formulář žádosti a nahrajte potřebné dokumenty.
- Zaplaťte nevratný poplatek za přihlášku: Rp. 1.500.000 prostřednictvím Multi Platebního systému Banky Mandiri, BNI. BRI, BSM nebo BTN.
- Vytiskněte formulář žádosti a přineste jej během testu.
- Vstupní karta může být vytištěna tři (3) dny před datem přijímacího testu.
Přijímací řízení
Osnovy
Všichni studenti jsou vystaveni třídám, které je vystaví základním komunikačním teoriím, než se pustí do dvou oblastí zájmu, které program nabízí.
- Mediální studia
Mediální studia je navržena tak, aby prozkoumala problémy a teorie v oblasti mezinárodních mediálních a komunikačních studií. Studenti, kteří si zvolí toto zaměření studia, budou vystaveni jak mediální praxi, jako je kinematografie a žurnalistika, tak mediálním teoriím. Kromě toho se v tomto studijním zaměření studenti také naučí a pozorují digitální média jako komunikační fenomén a nástroj. - Strategická komunikace
Prostřednictvím strategické komunikace studenti zaměří své studium na vědu o využívání marketingové komunikace a na teorie, principy a nástroje public relations. Studijní obor zahrnuje všechny prvky průmyslu marketingové komunikace a role PR v různých situacích.
Tento program také nabízí širokou škálu vzdělávacích přístupů a inovací, včetně plného poskytování v angličtině, učení zaměřeného na studenty a výzkumu, zážitkového učení, mezinárodních aktivit a poradenství v oblasti rozvoje kariéry.
Veškerý obsah kurzu bude poskytnut ve čtyřech letech sestávající ze 144 kreditních bodů za 8 semestrů. V posledních letech je pro absolvování tohoto programu povinné odevzdání písemné práce.
Kurikulum Mezinárodního vysokoškolského programu (IUP) v komunikační vědě Universitas Gadjah Mada je navrženo, uspořádáno a zaměřeno tak, aby vybavilo studenty, aby se stali mladými výzkumníky v oblasti komunikace a zkušenými vysokoškoláky, kteří budou schopni předvídat potřeby komunikačního profesionálního průmyslu. Tento program také nabízí širokou škálu vzdělávacích přístupů a inovací, včetně plného poskytování v angličtině, učení zaměřeného na studenty a výzkumu, zážitkového učení, mezinárodních aktivit a poradenství v oblasti rozvoje kariéry. Veškerý obsah kurzu bude poskytnut ve čtyřech letech sestávající ze 144 kreditních bodů za 8 semestrů. V posledních letech je pro absolvování tohoto programu povinné odevzdání písemné práce.
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář v oboru sociologie a antropologie: společnost, kultura a komunikace
- Kaunas, Litva
Bakalářský titul v oboru Obchodní vztahy
- Porto, Portugalsko
Titul v audiovizuální komunikaci
- Santander, Španělsko