Bakalář přírodních věd v oboru ekonomie a management pro uměleckou kulturu a komunikaci
University Bocconi
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina, Italština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 12 689 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* *podléhá úpravě
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Program vám poskytuje silnou přípravu v oblasti ekonomie a podnikání spolu s výrazným zaměřením na humanitní vědy , což zvyšuje vaše dovednosti kritického hodnocení. Rozmanitost pokrytých předmětů je to, co jej odlišuje od ostatních programů Bocconi BSc.
Absolventi tohoto programu pracují v širokém spektru společností a institucí v různých odvětvích, ale přístup programu a metody výuky jej činí zvláště vhodným pro studenty se zájmem o umělecký průmysl (muzea, divadla a aukční domy), kulturní sektory (nakladatelství, hudba). a televize) a kreativní oblasti (móda, design, komunikace a rozvoj měst).
Nabízí srovnávací přístup. Profesionálové v oblasti managementu a podnikání jsou připraveni na mezinárodní prostředí vyžadující schopnost přizpůsobit se a komunikovat s různými kulturami a jazyky.
Během programu se zaměříte zejména na projektový management prostřednictvím skupinových projektů a workshopů inspirovaných firmami a institucemi a řízenými členy fakulty. Aktivní učení je základním prvkem učebních osnov a interakce mezi studenty z různých prostředí podporuje výměnu názorů a rozvoj dovedností naslouchat.
Budete bydlet v rušném a vzrušujícím městě: Milán je ideálním prostředím díky velkému množství příležitostí ke kontaktu a setkání se společnostmi ze všech průmyslových odvětví a kulturními institucemi všech typů.
Struktura programu
První rok
Hlavní témata
- Management kulturních společností a institucí
- Filosofie umění
- Kritické přístupy k umění
- Ekonomika
- Matematika
- Hospodářské dějiny
- Zákon
- První cizí jazyk
- Počítačová věda
Během prvního roku získáte solidní základy v ekonomii, managementu, kvantitativních metodách a právu se zaměřením na kreativní průmysly a sektory, které budou během druhého roku posíleny.
Program také obsahuje specifické kurzy humanitních věd. Konkrétně, Method and Research in Arts je uspořádán do 3 kurzů (rozložených v prvním a druhém ročníku) a umožňuje studentům naučit se umělecký a kulturní jazyk typický pro západní tradici. První úvodní kurz v prvním ročníku je povinný.
Druhý rok
Hlavní témata
- Účetnictví
- Statistika
- Organizace
- Kulturní antropologie
- Kritické přístupy k umění
- Druhý cizí jazyk
- Seminář měkkých dovedností
Ve druhém ročníku budete pokračovat ve studiu hlavních témat souvisejících s ekonomikou a managementem v kulturním průmyslu. Účetnictví vás naučí základní logiku a techniky podnikového účetnictví a naučí vás číst související dokumenty. Organizace vám pomůže porozumět tomu, jak je společnost/instituce organizována, a individuálnímu chování a skupinové dynamice v ní.
Poté absolvujete další kurz humanitních věd, kulturní antropologie a absolvujete metodu a výzkum v umění se dvěma monografickými kurzy, které vám poskytnou vhodné zázemí potřebné ke kritickému čtení, porozumění a ocenění konkrétních oblastí, které mohou vést k volbě povolání. Lze je libovolně vybrat mezi:
- Vizuální umění a kultury
- Informace, vyprávění, média
- Hudba a múzická umění
Nakonec se zúčastníte semináře zaměřeného na zlepšení vašich vůdčích a manažerských dovedností.
Třetí rok
Hlavní témata
- Marketing
- Finance
- Konkurenční strategie v kreativních odvětvích
- Obchodní právo
- Dílna
- Výměnný program
- Stáž
- Konečná zpráva
V posledním roce završíte manažerskou přípravu v kreativních odvětvích studiem témat jako Marketing, Strategie, Finance (jak firemní finance, tak finanční trhy a instituce) a Obchodní právo. Navíc si budete muset vybrat jeden workshop (nebo ho nahradit stáží):
- Komunikační a kulturní rozhodnutí o spotřebě
- Průzkum trhu pro kulturní prostředí
- Zásady pro umění a kulturu
- Cestovní ruch, místní identita a management destinací
- Transformace kulturního sektoru a trhu s uměním: kritické problémy a případy
- Obchodní modely pro jednotlivé země v oblasti módy a luxusu
- Globální průmysl imaginární
- Udržitelnost místní výroby v globálním světě
- Digitální narušení a podnikání
Můžete se také zúčastnit zahraničního studijního programu na některé z partnerských univerzit v zahraničí.
Požadavky programu se mohou změnit.
Mezinárodní příležitosti
Studium v zahraničí může být skvělou příležitostí k akademickému i osobnímu růstu, což vám umožní postavit se proti sobě v multikulturním prostředí. Výměnný program vám dává šanci strávit jeden semestr v zahraničí na partnerské univerzitě, počínaje vaším bakalářským programem.
Výměnné programy
Jednosemestrální programy s prestižními partnerskými univerzitami, včetně:
- Erasmus University (Nizozemsko)
- New York University, Stern School of Business (USA)
- Universidad de San Andres (Argentina)
- Singapore Management University (Singapur)
- University of Technology, Sydney (Austrálie)
Pracovní příležitosti
Většina absolventů oboru Ekonomika a management pro umění, kulturu a komunikaci pokračuje ve vzdělávání na postgraduální úrovni; absolventi mohou mít také přímý přístup na trh práce.
Absolventi se mohou uplatnit ve vedení kreativních a kulturních institucí a společností, pracovat v marketingu a komunikaci; prodej a distribuce; správa, plánování a kontrola, finanční řízení; a plánování, organizace a řízení akcí.
Dovednosti zahrnují interpretaci uměleckých jazyků a analýzu kulturní dynamiky v dnešním světě a jejího dopadu na sociální vztahy; Analýza trhů, prodeje, kanálu a řízení spotřebitelů se zvláštním zřetelem na komunikační, kreativní a kulturní instituce a společnosti; a příprava a analýza finančních výkazů, plánování a řízení řízení a souvisejících právních aspektů, zejména autorských práv a ochranných známek.
Pracovní příležitosti pro absolventy mohou být v malých, středních a velkých podnicích; veřejné, soukromé a neziskové společnosti; společnosti poskytující zboží nebo služby související s oblastmi sociálních otázek a umění, kultury, komunikace, showbyznysu, sportu, cestovního ruchu, módy a designu a médií a digitálních médií nebo zakládající podnikatelskou iniciativu; startupy.
Přijetí
Univerzita Bocconi každý rok vybírá nejlepší kandidáty a stanovuje počet studentů, kteří mohou být přijati do jejích programů, aby zaručila nejlepší podmínky pro přijetí a úspěch na akademické cestě a usnadnila vstup našich absolventů do profesionálního světa.
Obvykle je pro studenty prvního ročníku programů bakalářských věd a integrovaného magistra umění v právu k dispozici celkem 2700 míst. Třídy tvoří přibližně 100 studentů pro bakalářské programy vyučované v angličtině a přibližně 120 studentů pro bakalářské programy vyučované v italštině. Třídy integrovaného magistra umění v právu (vyučované pouze v italštině) tvoří přibližně 140 studentů.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Dvojitý bakalář BSc2 v ekonometrii a ekonomii
- Rotterdam, Nizozemsko
BSc v oboru podnikání a ekonomie
- Vienna, Rakousko
Bakalář v oboru politika: filozofie a ekonomie
- Rome, Itálie