BA v obchodě a marketingu
University Of Debrecen
Klíčová informace
Umístění kampusu
Debrecen, Maďarsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za rok
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Akademická disciplína: ekonomické vědy
Titul: Bakalář Umění (BA)
Kvalifikace: ekonom v obchodě a marketingu
Délka trvání: 7 semestrů
Získané kredity: Bakalářský titul vyžaduje absolvování 180 30 kreditů (ETC).
Cíl programu: Cílem programu je připravit odborníky z oblasti ekonomiky a obchodu s obchodními a marketingovými kompetencemi a dovednostmi, kteří jsou schopni nakupovat a uvádět na trh různé produkty a služby, organizovat a řídit obchodní činnosti malých a středních podniků.
Vstupní požadavky: - maturitní vysvědčení - znalost anglického jazyka (TOEFL 513 / IELTS 5.5 / ústní zkouška) - přijímací zkouška z matematiky a angličtiny (písemná a ústní)
Přednáška, Cvičení: 40% Cvičení: 60%
Mezi hlavní předměty obvykle patří: Úvod do ekonomiky, Matematika, Základy v marketingu, Mezinárodní finanční účetnictví, Komunikace, Obchodní občanské právo, Studie EU, Filozofie, Sociologie, Podniková informatika, Mikroekonomie, Úvod do podnikání, Finance, Obchodní jazyk, Statistika, Komerční komodita Popis, Management, Makroekonomie, Management procesů vytvářejících hodnotu, Obchodní jazyk, Statistika, Firemní finance, Marketingový management, Environmentální ekonomie, Mezinárodní ekonomie, Obchodní veřejné právo, Obchodní plánování, Marketingový výzkum, Marketingová komunikace, Techniky zahraničního obchodu, Plánování podnikových zdrojů Systémy, ekonomika obchodu, organizační chování, správa produktů a značek, stanovení cen v marketingu, marketing služeb, plánování a analýza marketingových kanálů, mezinárodní marketing, plánování reklamy a reklamy, neziskový a marketing malých a středních podniků, obchodní praxe
Stáž, praxe: Studenti by měli absolvovat semestrální praxi v nadnárodní nebo místní společnosti nebo v neziskové organizaci.
Vyhlídky na kariéru: Absolventi mohou pokračovat v různých profesních oborech v oblasti reklamy, public relations nebo účtu, značky, marketingu nebo řízení prodeje. Program poskytuje 18 studentům nezbytné základní znalosti pro pokračování ve druhé (MA) a později třetí (Ph.D.) fázi přípravy.
Poplatky: Poplatek za přihlášení 150 USD, vstupní poplatek 350 USD
Školné: 6 000 USD / rok
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA (Hons) Marketing a reklama
- Lincoln, Spojené království
BA (Hons) v marketingu
- Bristol, Spojené království
Bakalář v oboru Business Studies Specializace Digitální Marketing
- The Hague, Nizozemsko