Bakalář v oboru komunikace a média: Koncentrace v Public Relations
University of New York in Prague (UNYP)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Prague, Česká republika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 - 4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
Odemkněte svůj potenciál s titulem Komunikace a média se zaměřením na Public Relations
Public Relations je záležitostí komunikace, vztahů a reputace. Každá organizace, bez ohledu na to, jak je velká nebo malá, závisí na své pověsti, aby přežila a rostla, a dobrá pověst společnosti může být jejím nejcennějším aktivem. Pomocí všech dostupných médií vytvářejí a udržují profesionálové Public Relations vztahy s publikem za účelem budování a udržování dobré vůle a vzájemného porozumění mezi organizací a veřejností.
Koncentrace Public Relations na University of New York in Prague si klade za cíl poskytnout studentům vynikající komunikační a propagační schopnosti, které jsou potřebné pro správu pověsti klienta, ovlivňování mínění médií a reprezentaci klienta navenek. Tyto dovednosti jsou velmi žádané v současné době, kdy všechny obchodní a veřejné subjekty potřebují v týmu oddané a zdatné komunikační profesionály.
Aby byl student způsobilý k získání titulu Komunikace a média se zaměřením na Public Relations, musí být zapsán na Státní univerzitě v New Yorku Empire State Universitymand UNYP Dual studijní program. Pro získání koncentrace v Public Relations musí studenti získat 12 kreditů (24 ECTS kreditů) v předmětech ze seznamu předmětů koncentrace; vybrat téma bakalářské práce v tématu souvisejícím se zaměřením koncentrace; a uspět v české státní zkoušce a získat bakalářský titul UNYP . Název soustředění se objeví v Dodatku k diplomu UNYP spolu se specifikací majora.
Přijímací řízení
Osnovy
- Principy PR
- Vztahy s médii
- Veřejné mluvení
- Správa událostí
- Řízení problémů a krizová komunikace
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
- Publicista
- Vztahy na sociálních médiích
- Mluvčí
- Krizový management
- Manažer událostí