BA Design, módní komunikace
VIAMODA
Klíčová informace
Umístění kampusu
Warsaw, Polsko
Jazyky
Polština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
7 semestry
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 3 100 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Během módních komunikací
V průběhu studia VIAMODA učí, jak používat komunikační nástroje a systémy pro propagaci firem a módních značek, vytváření reklamních kampaní, grafických a fotografických prací a činností v oblasti internetu (e-commerce, e-marketing).
Studium se vyučuje v polštině na plný a částečný úvazek.
Naši studenti získají znalosti o tom, jak organizovat módní akce, vhodné pro zamýšlený propagační účel, specificitu značky, rozpočet a očekávání cílové skupiny.
Přednášky a praktické kurzy se zkušenými akademickými pracovníky - umožňují seznámit se s odborným jazykem, principy a koncepcemi, které dohlížejí a ovládají módní průmysl a připravují studenty, aby se stali znalými kritiky, odborníky a efektivními promotéry módy.
VIAMODA dává možnost nezávisle navrhnout okolí a estetiku sbírkového a prodejního prostoru - prvky stylizace a vizuální merchandising.
V prvé řadě ale nabízíme našim studentům možnost získat během studia mnoho profesních kontaktů, takže jsou schopni získat praktické zkušenosti na základě svých znalostí a dovedností.
Kvůli úzké spolupráci s módními společnostmi a organizacemi umožňuje univerzita svým studentům účastnit se při studiu autentických sběratelských projektů, z nichž nejlepší jsou realizovány do výroby. Nastavením tohoto produktu v podmínkách fungování oděvní společnosti na trhu vytváří pro studenty této specializace jedinečnou příležitost účastnit se celého procesu vytváření vlastních výrobků, zatímco studenti komunikační specializace je propagují na trhu s módou.
Kariéra po dokončení této specializace:
- Marketing Specialista a Brand Manager
- Maloobchodní specialista v oboru vizuální merchandising
- Trend Forecaster a komunikační specialista
- Promotér módy
- Kreativní ředitel (umělecký ředitel)
- Nezávislý podnikatel
POŽADOVANÉ DOKUMENTY
- online dotazník o osobních údajích a žádost o přijetí,
- originál osvědčení, který oprávňuje kandidáta žádat o přijetí na vysokoškolskou instituci spolu s překladem, legalizací v zemi, kde byla vydána, nebo na velvyslanectví, v případě potřeby nostrifikace,
- ověřená fotokopie pasu a platné vízum nebo povolení k pobytu,
- certifikovaná dostatečná úroveň znalostí v polském jazyce,
- 2 fotografie o rozměrech 35x45mm, s holou hlavou, na světlém pozadí (podepsáno),
- 1 barevná fotografie n elektronickou formou (236x295 pix, 300 dpi, JPG)
- lékařský certifikát,
- fotokopií platného pojištění,
- (formát PDF, který nepřesahuje 50 MB), který popisuje vaše zájmy a inspirace s důrazem na umění, kulturu, komunikaci nebo módu a bude velmi užitečný při hodnocení předispozice a motivace kandidáta,
- doklad o zaplacení vstupního poplatku přímo na bankovní účet univerzity VIAMODA .
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalářský management značky
- Berlin, Německo
Vyznamenání Bachelor of Brand Design
- Toronto, Kanada
BA (Hons) Graphic Branding and Identity
- London, Spojené království