Marketing Management BA Honors
University of Westminster
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 15 400 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* mezinárodní - Velká Británie/EU: 9 250 GBP (poplatky za akademický rok)
Den otevřených dveří bakalářského studia – sobota 23. března
Připojte se k nám na akademické půdě, abyste se dozvěděli více o kurzu, promluvili se studenty, prohlédli si naše zařízení a získali představu o univerzitě. Je to skvělá příležitost, jak zjistit informace o službách, ubytování, financích pro studenty a da
Úvod
Shrnutí kurzu
Jedná se o obecný bakalářský titul v marketingu pro ty, kteří vidí svou budoucí kariéru v marketingu, ale nechtějí se v této fázi dále specializovat. Naše tituly v marketingu mají společný první rok, který vám umožní zažít všechny hlavní oblasti marketingu, než svůj titul finalizujete, aby odpovídal vaší volbě povolání. Poskytujeme příslušné výjimky od Chartered Institute of Marketing (CIM) a Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Marketingoví manažeři jsou zodpovědní za rozhodování o tom, jaké produkty prodávat, komu, za jakou cenu, kde, kdy a jak. Musí stanovit a dosáhnout prodejních cílů a zajistit zisky a opakovat obchody. Marketingový management jako takový je mnohými považován za jednu z nejvíce stimulujících a nejuspokojivějších profesí a tento kurz vám umožní rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné k výkonu takové kariéry.
Profesionální akreditace
Kurz poskytuje výjimky z některých modulů zahrnutých v CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, což umožňuje našim absolventům rychlejší získání profesionální marketingové kvalifikace. Tento kurz je také akreditován Institutem přímého a digitálního marketingu (IDM).
Kariérní možnosti
Marketing je dynamické odvětví, které nabízí možnost pracovat v zahraničí nebo společnostem obchodujícím po celém světě. Naše marketingové tituly jsou navrženy tak, aby rozvinuly vaši analýzu a řešení problémů a poskytly vám široké znalosti v podnikání spolu se specializovanými znalostmi potřebnými k provádění strategického marketingu v náročných nových kontextech.
Minulí absolventi tohoto stupně našli úspěšná uplatnění v marketingových rolích, jako je stážista v oblasti managementu, manažer maloobchodu, stážista pro marketing, asistent pro průzkum trhu, stážista pro reklamu, PR asistent, manažer podpory prodeje, manažer pro stážisty a asistent globální značky. Rostoucí počet studentů po absolvování postupuje do dalšího studia: buď získáním odborné kvalifikace, nebo setrváním na postgraduálním studiu.
University's Careers and Employability Service vybudovala síť více než 3 000 zaměstnavatelů po celém světě a pomáhá všem našim studentům objevovat vzrušující příležitosti a kariéry a spojit se s nimi.
- Rozvíjejte své inovační a podnikatelské dovednosti
Rozvíjejte své inovační a podnikatelské dovednosti v soutěži Velký nápad, kterou sponzoruje Santander. - Nastartujte svou kariéru
Naučte se používat sociální média při hledání práce nebo LinkedIn k nastartování své kariéry. - Rozvíjejte své CQ
Rozvíjejte svou kulturní inteligenci – neboli „CQ“ – studiem se studenty a zaměstnanci zastupujícími více než 100 národností.
Odkazy na průmysl
Kromě propojení instituce a jednotlivých zaměstnanců s profesními orgány, včetně CIM a IDM, má mnoho zaměstnanců, kteří v současné době vyučují na tomto kurzu, rozsáhlé odborné zkušenosti v řadě obchodních sektorů, přičemž mnoho zaměstnanců udržuje spojení s průmyslem prostřednictvím poradenská a školicí činnost.
Prostřednictvím naší série Alumni Voices také uslyšíte od bývalých postgraduálních studentů marketingu, kteří se podělí o zkušenosti, včetně těch, kteří pracují pro globální mediální skupiny nebo si založili vlastní marketingové poradenské společnosti.
Pracovní role
Kurz vás připraví na širokou škálu rolí v podnikání. Příklady z nich od našich čerstvých absolventů jsou:
- Reklamní manažer
- Brand manažer
- Zaškolující se nováček v managementu
- Průzkumník trhu
- Marketingový spolupracovník / manažer
- Marketingový stratég
- Referent vývoje produktu
- PR referent
- Manažer/manažer sociálních sítí
Westminsterská cena za zaměstnatelnost
Zaměstnavatelé si váží absolventů, kteří investovali do svého osobního a profesního rozvoje – a naše Westminsterská cena za zaměstnatelnost vám dává příležitost tyto aktivity a úspěchy formálně zdokumentovat a prokázat.
Cena je flexibilní a může být dokončena ve vašem vlastním čase a zahrnuje soubor základních a volitelných mimoškolních aktivit.
Činnosti mohou zahrnovat získávání zkušeností prostřednictvím práce na částečný úvazek nebo stáže, přihlášení se do univerzitního programu – jako je mentoring nebo výuka ve škole – nebo absolvování online cvičení.
Přijímací řízení
Osnovy
Naše tituly v marketingu mají společný první rok, který vám umožní zažít všechny hlavní oblasti marketingu, než dokončíte svůj titul, aby odpovídal vaší volbě kariéry, se zaměřením buď na mezinárodní marketing, marketingové řízení nebo marketingovou komunikaci.
Následující předměty naznačují, co budete v tomto kurzu studovat.
Rok 1
Seznámíte se s klíčovými marketingovými a digitálními marketingovými teoriemi, koncepty a novými marketingovými nástroji a technikami. Zaměřujeme se na zákazníka, zkoumáme chování kupujících a faktory, které ovlivňují vnímání a nákupní rozhodnutí.
Předměty studia zahrnují:
- Chování kupujících
- Základy digitálního marketingu
- Profesní rozvoj pro obchodníky
- Základy marketingu
- Globální marketingové prostředí
Budete mít také možnost využít volitelný modul, který rozšíří vaše dovednosti nebo vám pomůže získat hlubší znalosti z vaší specializované oblasti. Váš volitelný modul může být cizí jazyk.
Úroveň kreditu 4
ročník 2
Dozvíte se, jak dodat projekt marketingového výzkumu, navrhnout vhodný výzkum, shromáždit primární a sekundární data, provést jak kvalitativní, tak kvantitativní analýzu dat a využít výsledky ke zlepšení marketingového rozhodování. Volitelné moduly vám umožní vybrat si témata, která vás nejvíce zajímají. Například maloobchodní marketing zkoumá výzvy, kterým čelí online a maloobchodní prodejny, a hnací síly změn v odvětví, přičemž čerpá ze skutečných zkušeností ze světa módy a maloobchodu s potravinami. V B2B marketingu se seznámíte se složitými nákupními a prodejními vztahy mezi organizacemi a marketingovými otázkami, jako je e-commerce, správa klíčových zákazníků a etika dodavatelského řetězce. Další možnosti vám nabízejí možnost zvážit etiku a společenskou odpovědnost v marketingu, využití sociálních médií v marketingu nebo jako sportovní nadšenec můžete zvážit modul Sportovní marketing.
Předměty studia zahrnují:
- Rozvoj vaší profesionální značky
- Marketingové metriky
- Marketingový výzkum
- Product and Brand Management
Plus dvě možnosti z etiky a společenské odpovědnosti v marketingu, marketingu B2B, marketingových služeb, maloobchodního marketingu, marketingu na sociálních sítích, sportovního marketingu nebo jiných oblastí podnikání, včetně jazyků.
Úroveň kreditu 5
Rok umístění
Mezi 2. a 3. rokem můžete absolvovat jednoroční pracovní stáž. Minulí studenti absolvovali stáže v různých malých a středních podnicích a prestižních organizacích včetně British Airways, Disney UK a Heinz. Případně můžete studovat v zahraničí na některé z našich partnerských institucí. Můžete se také rozhodnout, že svůj rok v zahraničí rozdělíte na výměnný pobyt v prvním semestru a pracovní stáž ve druhém semestru, obojí vedeno v zámoří, nebo absolvujete rok stáže v zámoří.
ročník 3
Pokračujeme v rozšiřování vašich znalostí marketingového managementu a učíme se, jak používat metriky, které jste již studovali, k analýze shromážděných dat a využít je k rozhodování o marketingové strategii. Kromě toho se do větší hloubky podíváte na to, jak se značky propagují pomocí různých platforem marketingové komunikace a médií. Vypracujete také marketingovou strategii pro živý marketingový projekt, který v minulosti zahrnoval spolupráci s malým podnikem a mezinárodní charitativní organizací.
Máte možnost vypracovat diplomovou práci, kde budete zkoumat téma dle vlastního výběru. Můžete například analyzovat, jak je nový produkt uveden na trh, jak jsou influenceři využíváni k marketingu značek prostřednictvím sociálních médií a jak značky upravují svá sdělení během cesty zákazníka. Případně se můžete podívat na to, jak společnost buduje angažovanost, aby si udržela své zákazníky, nebo jak může značka zlepšit své hodnocení ve vyhledávačích.
Předměty studia zahrnují:
- Analýza problémů a navrhování řešení pro marketing
- Marketingová analytika
- Marketingová komunikace
- Marketing Management
Plus dvě možnosti z destinace, kulturního a kulturního marketingu, interaktivního a digitálního marketingu, globálního marketingového managementu, vývoje nových produktů, současného prodeje a řízení prodeje, disertační práce nebo jiných oblastí podnikání, včetně jazyků.
Kreditní úroveň 6
Mezinárodní příležitosti
Mnoho našich kurzů nabízí mezinárodní studijní a pracovní zkušenosti a univerzita poskytuje další globální příležitosti, o které se mohou ucházet všichni studenti – takže ať už studujete, budete mít šanci vyjet do zahraničí.
Příležitosti mohou zahrnovat:
- Účast na semestrálních nebo ročních výměnách v institucích po celém světě
- Účast na mezinárodní letní škole nebo exkurzi
- Rozvíjejte svůj životopis prostřednictvím dobrovolnictví nebo pracovních stáží v zahraničí
Mezinárodní zkušenosti rozšiřují obzory, zvyšují sebevědomí a zlepšují globální porozumění a jsou skvělé pro vaši kariéru.
Galerie
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
Univerzita se věnuje podpoře ambiciózních a vynikajících studentů a nabízíme širokou škálu stipendií oprávněným vysokoškolským studentům, které pokrývají všechny nebo část školného.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.