Mezinárodní marketing BA Honors
University of Westminster
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 15 400 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* mezinárodní – Spojené království/EU: 9 250 GBP (poplatky za akademický rok)
Úvod
Internacionalizace a vývoj trhů vytvořily příležitosti pro společnosti zaměřit se na marketing z globální perspektivy.Na našem stupni prozkoumáte složitost a rozmanitost, s níž se obchodníci potýkají na vysoce konkurenčním a neustále se vyvíjejícím světovém trhu, s využitím nejnovější marketingové strategie, nástrojů a technik.
Svou zaměstnatelnost můžete zvýšit také získáním další kvalifikace u Institutu dat a marketingu (IDM) a/nebo Chartered Institute of Marketing (CIM).Náš status instituce CIM Graduate Gateway vás opravňuje žádat o výjimky z modulů o její profesní kvalifikaci, zatímco můžete získat ocenění IDM v digitálním marketingu během modulu Digital Essentials of Marketing.
Vzhledem k tomu, že naše diplomy z marketingu sdílejí společný první rok, získáte zkušenosti se všemi hlavními oblastmi marketingu a zároveň si zachováte flexibilitu změnit kurz na začátku druhého roku.
Zaměřením na marketing v mezinárodním kontextu získáte povědomí o globálním, kulturním, sociálním, ekonomickém a etickém profesionálním prostředí, ve kterém marketéři nyní působí, ao propojení s dalšími funkčními obchodními oblastmi potřebnými pro celkový firemní úspěch.
Naše komplexní kurikulum zahrnuje rozvoj mezinárodní marketingové strategie, globální strategické řízení, řízení značek, vývoj produktů a implementaci, koordinaci a kontrolu mezinárodního marketingového úsilí.S vědomím důležitosti digitálních technik a marketingu na sociálních sítích budete mít přístup do naší nové laboratoře digitálního marketingu Switch 23, která je vytvořena tak, aby napodobovala kreativní agenturu.
Získáte praktické zkušenosti s prací na živých klientských briefech od externích marketérů, s analýzou výkonu a zákaznickým průzkumem a také s používáním relevantních internetových technologií pro marketing.Již dříve studenti například pracovali na projektu pro malý pivovar, jehož cílem bylo vytvořit marketingový plán na prodej značkových piv z mobilního autobusu.
Budete absolvent se znalostmi, dovednostmi a schopnostmi pro kariéru po celém světě a s mezinárodními organizacemi v oblastech, jako je strategické marketingové plánování, průzkum trhu, marketingová komunikace a řízení značky.
Hlavní důvody, proč studovat s námi
- Profesně zaměřený kurz s možností získat další odbornou kvalifikaci od Institutu dat a marketingu (IDM) a Chartered Institute of Marketing (CIM)
- Tituly z marketingu sdílejí společný první rok, což poskytuje větší flexibilitu při výběru vaší specializace.
- Možnost strávit jeden semestr nebo jeden rok studiem v zahraničí na některé z našich partnerských institucí, získat cenné pracovní zkušenosti nebo kombinaci obojího.Například jeden předchozí student pracoval jako marketingový manažer pro ICG Medical.
- Možnost studia cizího jazyka jako volitelný modul v každém ročníku studia.
- Poslechněte si odborníky a spojte se se studenty marketingu tím, že se připojíte ke studentské Westminster Marketing Society nebo získáte profesionální zkušenosti s prací pro Westminster Business Consultants.
- Přednášky hostů od odborníků z oboru již dříve zahrnovaly řečníky o analýze Google a z organizací jako IBM, Tableau, Coca Cola a LinkedIn.
- Programy jsou poskytovány multikulturním a mezinárodním učitelským orgánem, které pocházejí z profesionální praxe a/nebo jsou pravidelně publikovány ve špičkových mezinárodních časopisech.
Proč studovat tento kurz?
- Spojte teorii a praxi
Propojte teorii s globální praxí prostřednictvím případových studií ze skutečného života, přednášek pro hosty a živých marketingových projektů. - Budujte spojení
Budujte spojení s kolegy, marketingovými profesionály a budoucími zaměstnavateli prostřednictvím našich vazeb s CIM a IDM. - Multikulturní a mezinárodní učitelský sbor
Multikulturní a mezinárodní učitelský orgán, který pochází z profesionální praxe a/nebo je pravidelně publikován ve špičkových mezinárodních časopisech.
Profesionální uznání
Jako Graduate Gateway Institution s Chartered Institute of Marketing (CIM) byl obsah našeho titulu zmapován s kvalifikací CIM, aby bylo možné udělit výjimky pro moduly.To poskytuje jedinečnou příležitost získat odbornou kvalifikaci nebo ocenění vedle vašeho marketingového titulu a znamená to, že u většiny kvalifikací musíte absolvovat pouze jedno hodnocení namísto obvyklých tří.Ocenění Institutu dat a marketingu (IDM) v digitálním marketingu lze získat také v rámci modulu Digital Essentials of Marketing.
Kariérní možnosti
Pokud hledáte kariéru v marketingové funkci organizace, náš titul se zaměřením na mezinárodní marketing vás připraví na širokou škálu pracovních pozic v zahraničí nebo pro společnosti obchodující po celém světě. Je navržen tak, aby rozvinul vaši analýzu a řešení problémů a poskytl vám široké znalosti v podnikání spolu s odbornými znalostmi potřebnými k provádění strategického marketingu v náročných nových kontextech.
Minulí absolventi tohoto stupně našli úspěšná uplatnění v marketingových rolích, jako je stážista v oblasti managementu, manažer maloobchodu, stážista pro marketing, asistent pro průzkum trhu, stážista pro reklamu, PR asistent, manažer podpory prodeje, manažer pro stážisty a asistent globální značky. Rostoucí počet studentů po absolvování postupuje do dalšího studia: buď získáním odborné kvalifikace, nebo setrváním na postgraduálním studiu.
University's Careers and Employability Service vybudovala síť více než 3 000 zaměstnavatelů po celém světě a pomáhá všem našim studentům objevovat vzrušující příležitosti a kariéry a spojit se s nimi.
- Rozvíjejte své inovační a podnikatelské dovednosti
Rozvíjejte své inovační a podnikatelské dovednosti v soutěži Velký nápad, kterou sponzoruje Santander. - Nastartujte svou kariéru
Naučte se používat sociální média při hledání práce nebo LinkedIn k nastartování své kariéry. - Rozvíjejte své CQ
Rozvíjejte svou kulturní inteligenci – neboli „CQ“ – studiem se studenty a zaměstnanci zastupujícími více než 100 národností.
Odkazy na průmysl
Kromě propojení instituce a jednotlivých zaměstnanců s profesními orgány, včetně CIM a IDM, má mnoho zaměstnanců, kteří v současné době vyučují na tomto kurzu, rozsáhlé odborné zkušenosti v řadě obchodních sektorů, přičemž mnoho zaměstnanců udržuje spojení s průmyslem prostřednictvím poradenská a školicí činnost.
Během kurzu budete mít řadu příležitostí vyslechnout si řečníky a prostřednictvím naší série Alumni Voices, kde budou bývalí postgraduální studenti marketingu sdílet zkušenosti, včetně těch, kteří pracují pro globální mediální skupiny nebo si založili vlastní marketingové poradenské společnosti.
Pracovní role
Kurz vás připraví na širokou škálu rolí v podnikání v mezinárodním kontextu.
Příklady z nich od našich čerstvých absolventů jsou:
- Reklamní manažer
- Brand manažer
- Zaškolující se nováček v managementu
- Průzkumník trhu
- Marketingový spolupracovník / manažer
- Referent vývoje produktu
- PR referent
- Manažer/manažer sociálních sítí
Westminsterská cena za zaměstnatelnost
Zaměstnavatelé si váží absolventů, kteří investovali do svého osobního a profesního rozvoje – a naše Westminsterská cena za zaměstnatelnost vám dává příležitost tyto aktivity a úspěchy formálně zdokumentovat a prokázat.
Cena je flexibilní a může být dokončena ve vašem vlastním čase a zahrnuje soubor základních a volitelných mimoškolních aktivit.
Činnosti mohou zahrnovat získávání zkušeností prostřednictvím práce na částečný úvazek nebo stáže, přihlášení se do univerzitního programu – jako je mentoring nebo výuka ve škole – nebo absolvování online cvičení.
Přijímací řízení
Osnovy
Naše tituly v marketingu mají společný první rok, který vám umožní zažít všechny hlavní oblasti marketingu, než dokončíte svůj titul, aby odpovídal vaší volbě kariéry, se zaměřením buď na mezinárodní marketing, marketingové řízení nebo marketingovou komunikaci.
Následující předměty naznačují, co budete v tomto kurzu studovat.
Rok 1
Seznámíte se s klíčovými marketingovými teoriemi, koncepty a novými marketingovými nástroji a technikami. Zaměřujeme se na zákazníka, zkoumáme chování kupujících a faktory, které ovlivňují vnímání a nákupní rozhodnutí.
Předměty studia zahrnují:
- Chování kupujících
- Základy marketingu
- Základy digitálního marketingu
- Profesní rozvoj pro obchodníky
- Globální marketingové prostředí
Budete mít také příležitost využít volitelný modul, který rozšíří vaše dovednosti nebo vám pomůže získat hlubší znalosti z vaší specializované oblasti; váš volitelný modul může být cizí jazyk.
Úroveň kreditu 4
ročník 2
Dozvíte se, jak realizovat projekt marketingového výzkumu v zahraničí, s přihlédnutím k potenciálním potížím v přístupu k vzorkům trhu nebo jazykovým bariérám a kulturním otázkám, jako je například mluvení přímo se ženami nebo omezení diskuse o tabuizovaných tématech. Navrhnete vhodný výzkum, porozumíte primárním a sekundárním datům, provedete kvalitativní i kvantitativní analýzu dat a výsledky využijete ke zlepšení marketingového rozhodování. Volitelné moduly vám umožní vybrat si témata, která vás nejvíce zajímají. Například maloobchodní marketing zkoumá výzvy, kterým čelí online a maloobchodní prodejny, a hnací síly změn v odvětví, přičemž čerpá ze skutečných zkušeností ze světa módy a maloobchodu s potravinami. V B2B marketingu se seznámíte se složitými nákupními a prodejními vztahy mezi organizacemi a marketingovými otázkami, jako je e-commerce, správa klíčových zákazníků a etika dodavatelského řetězce.
Předměty studia zahrnují:
- Rozvoj vaší profesionální značky
- Globální trhy
- Marketingové metriky
- Marketingový výzkum
Plus dvě možnosti od maloobchodního marketingu, etiky a společenské odpovědnosti v marketingu, marketingu B2B, marketingových služeb, marketingu sociálních médií, sportovního marketingu nebo jiných oblastí podnikání včetně jazyků.
Úroveň kreditu 5
Rok umístění
Odborná praxe nebo studium v zahraničí rok
Mezi 2. a 3. rokem si můžete zvolit roční studium angličtiny v jedné z našich zámořských partnerských institucí. V současné době můžete studovat na rok v zahraničí (nebo kombinovat práci a studium) v Berlíně, Kodani, Madridu, Paříži a dalších lokalitách včetně Brisbane, Sydney (Austrálie), Japonska, Kanady a USA. Pro osoby s odpovídajícími jazykovými znalostmi existuje také mnoho příležitostí ke studiu v místním jazyce mimo jiné ve Francii, Německu a Španělsku.
Můžete se také rozhodnout rozdělit svůj rok v zahraničí na výměnný pobyt v prvním semestru a pracovní stáž ve druhém semestru, přičemž obě se konají v zámoří. Nebo absolvujte stáž v zahraničí.
Alternativně můžete mezi 2. a 3. rokem absolvovat jednoroční pracovní stáž na plný úvazek jako Rok profesionálních zkušeností v rámci Spojeného království. Minulí studenti absolvovali stáže v různých prestižních organizacích, včetně Barclays Bank, British Airways, Disney UK, IBM a NHS, stejně jako v menších podnicích.
ročník 3
Pokračujete v rozšiřování svých znalostí o marketingové analýze a zvažujete rozmanité komunikační kanály otevřené pro obchodníky, například zvažujete, jak se mohou lišit potřeby zákazníků a vnímání zahraničních značek v různých zemích. Máte možnost vypracovat diplomovou práci, kde budete zkoumat téma dle vlastního výběru. Jako příklad můžete analyzovat, jak se značka změnila na zahraničním trhu, nebo uvažovat o příkladu „glokalizované“ společnosti, která se vyvíjí a distribuuje globálně, ale přizpůsobuje své produkty, služby a marketing tak, aby vyhovovaly místním trhům. Budete mít prospěch ze zámořské cesty v modulu Cross-Cultural Studies in Marketing, kde prozkoumáte místní kulturu a zahraniční obchod a setkáte se s absolventy.
Předměty studia zahrnují:
- Cross Cultural Studies in Marketing
- Plánování a strategie mezinárodního trhu
- Marketingová analytika
- Marketingová komunikace
Plus dvě možnosti z destinace, kulturního a kulturního marketingu, disertační práce, interaktivního a digitálního marketingu, správy značek, vývoje nových produktů nebo jiných obchodních oblastí včetně jazyků.
Kreditní úroveň 6
Mezinárodní příležitosti
Mnoho našich kurzů nabízí mezinárodní studijní a pracovní zkušenosti a univerzita poskytuje další globální příležitosti, o které se mohou ucházet všichni studenti – takže ať už studujete, budete mít šanci vyjet do zahraničí.
Příležitosti mohou zahrnovat:
- Účast na semestrálních nebo ročních výměnách v institucích po celém světě
- Účast na mezinárodní letní škole nebo exkurzi
- Rozvíjejte svůj životopis prostřednictvím dobrovolnictví nebo pracovních stáží v zahraničí
Mezinárodní zkušenosti rozšiřují obzory, zvyšují sebevědomí a zlepšují globální porozumění a jsou skvělé pro vaši kariéru.
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
Univerzita se věnuje podpoře ambiciózních a vynikajících studentů a nabízíme širokou škálu stipendií oprávněným vysokoškolským studentům, které pokrývají všechny nebo část školného.
Galerie
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.