Přečtěte si oficiální popis

Technologický institut DigiPen je první univerzitou, která se specializuje na výuku videohry se 3 kampusy v Redmondu - USA (náš hlavní areál), Singapur a Bilbao - Evropa (otevřeno v roce 2010). DigiPen již 30 let připravuje mladé lidi na odvětví videohry a dalších odvětví (letectví, automobilový průmysl, kino ...) za použití extrémně praktického vzdělávacího modelu, ve kterém studenti vytvářejí videohry a animace od začátku. Princeton Review neustále oceňuje DigiPen jako jednu z nejlepších škol v oblasti výuky videohry a časopis Forbes uznal DidiPen jako referenční školu v Severní Americe a společnost Digipen byla také zvolena za 2. nejlepší univerzitu pro videohry ve Spojených státech prostřednictvím Animation Career Přezkoumejte . Studenti DigiPen absolvují přípravu a zkušenosti, které vyžaduje současný průmysl!

V oboru informatiky vyučujeme za základních poznatků interaktivního simulace v reálném čase s využitím videohier jako prostředek k tomu, že naše studenti vyrábějí videohry, které vytvářejí jednotlivé komponenty, které se spojují, aby se hry staly od začátku. Naučí se dělat herní motor, umělou inteligenci, grafický engine, fyziku a vše bez použití jakéhokoli softwaru, který si nevytvořili od začátku. Během čtyř let bakalářského studia udělají studenti 5 kompletních videohier (3 hry ve 2D a 2 hrách ve 3D), které pracují v týmech tvořených programátory a animátory a za přesných podmínek, které budou pracovat v profesionálním videu herní společnosti. Kvalita her vytvořených studentem DigiPen je taková, že obvykle soutěží v mezinárodních soutěžích videohry. DigiPen vyhrál (56 cen), více než jakákoli jiná hra s videohrami, v nejdůležitějším sektorovém festivalu nezávislých her v San Francisku.

V našem Bachelor of Art and Animation (BFA) začínají naši studenti učení se základním základům kresby, správně s využitím perspektivy a proporce, učení o barvě, složení a struktuře. Rozvíjejí své vlastní postavy a praktikují vše, co studují ve svých třídách anatomie. Vyrábějí animované filmy v 2D, v týmy a jednotlivě, v černobílé a barevné podobě. Naučí se, jak vytvářet 3D modely jejich postav a prostředí. Ve filmových třídách se naučí pohybovat kamerou a nastavovat a osvětlovat scény. Nakonec se studenti naučí upravovat své filmy tak, aby žili! (Některé z našich oceněných studijních filmů DigiPen Bilbao, které jsem získal za své ocenění), naši studenti BFA pracují také ve spolupráci s programátory, kteří vyrábějí veškeré obrazy videohier a učí se z vlastní ruky o tom, co má pracovat ve výrobní společnosti pro videohry.

Naši absolventi a profesionální příležitosti.

S ohledem na odborné příležitosti, které nabízejí studenti, studenti z našich kohort z roku 2010 a 2011 pracují v mezinárodním měřítku (Ubisoft Německo a Kanada), v celostátním měřítku (Mercury Steam Game Studios v Madridu) v oblasti optometrie (Davalor Salud Pamplona) line programy (Innomatic) a vytvořili vlastní společnost (Kaia estudios). "Společnost DigiPen přinesla na světě dvě propagační akce studentů, které obecně trvají méně než dva měsíce, než se dostanou do svého sektoru ", informuje denník El Correo 22/11/2015

"Jeden z našich studentů začal pracovat na projektu nedávno dokončených studentů ve velké společnosti AAA a během jednoho roku byl převeden do největšího vlajkového studia společnosti. Naši absolventi pracují v mnoha oblastech od hry až po aeronautiku, automobilový průmysl, film a medicínu. Ve všech případech jsou plnoprávní a nepracují jako stážisté. " - Steven Longden, ředitel Admissions, DigiPen Institute of Technology

S dědictvím, které stojí 30 let silné - téměř stejně jako samotný průmysl - Technologický institut DigiPen je známým vývojářským vzdělávacím programem pro vývoj her a softwaru.

Jako první instituce světa, která se specializuje na tuto formu vzdělávání, se DigiPen stala centrem pokroku v oblasti výzkumu digitálních médií a počítačových technologií. "Vycházíme ze základů akademického učení, vědomostí v průmyslu a multidisciplinární týmové spolupráce," říká institucionální mise, "inspirujeme naše studenty k tomu, aby usilovali o celoživotní učení i vědecký a tvůrčí průzkum a povzbudili je, aby se stali vůdcům a původcům na globální úrovni. "

Zde máte tři důvody pro studium v ​​Bilbau v prvním evropském kampusu společnosti DigiPen:

1. Bezkonkurenční akademici v jedinečně specializované oblasti

Jako škola, která chápe důležitost průmyslově informovaného a zaměřeného vzdělání, jsou stupně DigiPen formovány kolem požadavků herního světa. Toto složité povolání vyžaduje vysoce kvalifikovaný personál s odbornými znalostmi a dovednostmi. To je důvod, proč DigiPen Bilbao nabízí komplexní programy v oblasti výpočetní techniky pro vývoj softwaru a digitální umění a animace pro film a hry; slouží jako platforma, ze které studenti vytvářejí každý aspekt digitální tvorby.

Učení zde je autentické a ekologické, se studenty zdokonalují své umění od základů. Například studenti v oboru výpočetní techniky staví herní motor (software používaný k vývoji hry) od začátku, vnášejí je schopnostmi, které dosahují daleko za herní kouli a do simulace, umělé inteligence a jakékoliv jiné aplikace. A umělci jsou ve stejné lodi, přičemž se v řadě kresebných kurzů v tradiční 2D animaci, anatomii a filmu.

Všechno, co se naučil v prostředí třídy DigiPen, je aplikováno na praktický projekt, přičemž studenti dělají celkem pět špičkových her v průběhu své školy, zatímco studenti umění také vytvářejí celovečerní 2D a 3D návrhy pro hry a film. Všechny zkušenosti získané z pevné analogické uzemnění společnosti DigiPen se pak rozšiřují na digitální arénu ve formě 3D modelování, texturování a animace.

Jedná se o instituci, ve které je podporována tvůrčí spolupráce. Studenti DigiPen pracují na svých projektech v týmech již od prvního dne. Je to přímá napodobenina toho, jaký by byl pracovní život v reálném hře nebo ve filmové produkci, která slouží jako neocenitelná profesionální zkušenost, která se později vyplácí.

Studenti také využívají odměnu respektované profesionální fakulty společnosti DigiPen. Tito lidé se aktivně zabývají průmyslem, přičemž mnoho z nich získalo prestižní ocenění v příslušných oborech. Pochopení trendů a výkyvů, které přicházejí s rychlým tempem tohoto trhu, přinášejí učitelům znalosti, které splňují poptávku po celém světě.

2. DigiPen se může pochlubit bezkonkurenční reputací

Institut vytvořil tři desetiletí zkušeností v oboru, navíc byl prvním, kdo nabídl bakalářský titul v oblasti vývoje her - a to je opravdu důležité. Studenti DigiPen získali 60 ocenění na každoročním festivalu nezávislých her (IGF) - což je více než jakákoli jiná škola na světě - nemluvě o tom, že představuje jedinou škola, která studenty soutěží v profesionální kategorii.

Vliv a vliv společnosti DigiPen přilákaly oči předních osobností průmyslu. Díky své bezkonkurenční reputaci vytvořila společnost DigiPen smysluplné vazby s herními a vládními orgány a místní komunitou, aby zajistila, že učební osnovy zůstávají relevantní a aktuální. To nepochybně přispělo k vynikajícím postavením absolventů v institucích. Od špičkových technologických společností v odvětvích, jako je automobilový průmysl, letectví, optometrie a lodní doprava, až po triple-A tituly jako Call of Duty, League of Legends, Halo, Assassin's Creed, FIFA, Forza Motorsport a další - DigiPen studenti to všechno udělali.

Bezkonkurenční umístění

Díky zbrusu novému vývoji kampusu, který se koná v centru města Bilbao, jsou studenti DigiPen centrem prosperující digitální scény. Město se nedávno podrobilo rozsáhlému městskému obnove a odklonilo se od průmyslových kořenů, aby se soustředilo na cestovní ruch a služby. Vymezená koncepcemi udržitelnosti bude zbrusu nová čtvrť v Bilbau dobře propojena a bude podporovat "zelený" průmysl, stejně jako bude cenově dostupná a naplněna na okraji s množstvím kulturních a sociálních zařízení, které si všichni mohou vychutnávat. Ale hlavně se stane centrem kreativity a inovací.

Vývoj města Bilbao byl tak obrovský a inspirovaný tím, že byl dokonce vybrán jako nejlepší evropské město v roce 2018 Akademií městského urbanismu, který porazil města jako Vídeň v Rakousku a Lublani ve Slovinsku. "Bilbao je skvělým příkladem velkoobchodní transformace bývalého průmyslového města - nejen fyzicky, ale i sociálně, ekonomicky a kulturně," říká David Rudley, předseda Akademie. "Omlazení, které dosáhlo za posledních 30 let, není nic pozoruhodného. To vše bylo dosaženo odvážným a efektivním vedením, které se od roku 2010 setkávalo s tím, že toto město běží bez dluhu. "

Když vstoupíte do Bilbao jako člen komunity DigiPen, stanete se také průkopníkem vývojového a herního světa.

Programy se vyučují na:
Angličtina

Tato škola dále nabízí:

BA

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Bakalář umění v digitální umění a animace je čtyřletý program, jehož cílem připravit studenty vytvořit umělecké dílo na profesionální úrovni. ... [+]

Bakalář umění v digitální umění a animace je čtyřletý program, jehož cílem připravit studenty vytvořit umělecké dílo na profesionální úrovni. Spíše než jen učí studenty, jak využít stávající nástroje a software, program BFA klade důraz na rozvoj dovedností, které základových zůstávají relevantní a užitečné bez ohledu na technologie nebo média. Studenti, kteří úspěšně dokončí tento program bude mít schopnosti produkovat silný, ovlivňuje snímky v profesionálním studiu prostředí.

Témata

Studenti, kteří úspěšně konkurovat program BFA bude mít následující:

Rozsáhlé zkušenosti s produkcí jak v 2D, tak 3D animaci, stejně jako oblast většího zaměření, která studentům umožňuje zaměřit se na konkrétní odvětví v oboru podle svých zájmů a schopností. Vynikající dovednosti v oblasti kreslení, včetně pochopení toho, jak udržovat a neustále rozšiřovat své řemeslo během své kariéry. Silné příběhové schopnosti, včetně vizuálního vyprávění, literárních tradic, příběhu prostřednictvím dialogu, příběhu prostřednictvím herectví a kinematografických konvencí. Znalost moderních studiových procesů, včetně schopnosti používat aktuální nástroje a software, stejně jako schopnost naučit se novému softwaru při zachování přísného výrobního plánu. Profesní pracovní zvyky a postoje, včetně znalosti využití a integrace profesionální kritiky do jejich práce. Kariéra Outlook ... [-]
Španělsko Bilbao
September 2019
Denní studium
8 semestry
Campus forma
Přečtěte si více v češtině

BSc

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Bachelor of Science v výpočetní techniky v reálném čase, interaktivní simulace (BSC) je čtyřletý počítačová věda titul se zaměřením na technické aspekty počítačové grafik ... [+]

Bachelor of Science v výpočetní techniky v reálném čase, interaktivní simulace (BSC) je čtyřletý počítačová věda titul se zaměřením na technické aspekty počítačové grafiky a simulací. Studenti začít s pevným základem v matematice, fyzice a programování, pak platí, že znalosti v ročních týmových projektů na bázi, kde se navrhují, programu, test, a konečně uvolnit své vlastní plně hratelné hry pro veřejnost. Ti, kteří úspěšně dokončí BS v oboru počítačových věd v reálném čase v programu Interactive simulace jsme získali potřebné znalosti a dovednosti k výrobě vysoce komplexních softwarových systémů na profesionální úrovni.... [-]

Španělsko Bilbao
September 2019
Denní studium
8 semestry
Campus forma
Přečtěte si více v češtině