Faculdade Das Américas (FAM)

Úvod

Read the Official Description

Společnost byla založena v roce 1998, School of Americas (FAM) je instituce ve městě São Paulo, která nabízí kurzy v různých oblastech vědění.

Instituce přišel s úmyslem nabídnout diferencovaný výběr soukromých vysokých škol v São Paulo, upřednostňovat kvalitu kurzů, které je, zajistit odpovídající a moderní zařízení, které splňují požadavek zúčastněných studentů rostou jak na osobní úrovni jako profesionální.

Kurzy nabízené FAM hodnotí Ministerstvo školství (MEC) s výbornými koncepce, mnoho z nich s vyznamenáním. Diferencovaný pedagogický projekt, infrastruktury s mezinárodním standardem (první v Brazílii) a vysoce kvalifikovaných fakulty, složená z učitelů a lékařů. FAM komponenty, které dělají ideální instituce tvořit schopné a odborníků pracujících na trhu práce.

Návrh vzdělávání je založeno na zájmu o studenta a jejich profesní budoucnosti. Investice jsou zaměřeny na poskytování adekvátní a moderní zařízení, aby vyhovovaly potřebám univerzity.

Z těchto a mnoha dalších důvodů, že škola Americas je vstupní branou do vaší kariérní úspěch, po tom všem, náš úspěch je na vás!

HISTORIE Osobní sen podle udržovatele: nabídku města São Paulo, v sousedství útěchy, diferencovaný vzdělávací služby, které jsou na soukromé síti vysokého školství.

To je nejvíce inovativní z poslední doby vzdělávacího projektu, a proto jsme hrdí na to, ukázat ho.

Transformace začíná s pořízením bývalém sídle divadelní záznam, se všemi kulturními minulosti zapsán v umělecké historii města São Paulo, a to zejména v následujících desetiletích z let 60/70, kde a kdy existují různé občanské a umělecké události, které Začali nahoru rychlou transformaci sociálně-ekonomické, umělecké a kulturní São Paulo.

Povolání Domu kultury, udržovatele transformována v roce 1995 architektonickou intervenčními tři roky, budova, divadlo, nyní volal Building Yara Vianna LaMacchia.

Byl otevřen v lednu 1998, s příslušenstvím, které jsou určeny k nejmodernějším mezinárodními standardy komfortu a bezpečnosti. Krásná a uvolněný prostor pro přidání znalosti, sdílení nápadů a množte přátele.

V srpnu roku 1998 se zahájí s činností School of the Americas, s najímáním týmu poznamenal odborníků v oblasti vzdělávání, pro další rozvoj projektu povolení následující kurzy:

This school offers programs in:
  • Portuguese (Brazil)

Vidět Bakalář »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Bakalář

Stupně v administrativě

Campus forma Denní studium 8 semestry March 2019 Brazílie São Paulo

Průběh ředitelů umožňuje profesionální působit jako manažer finanční, materiální nebo člověka, ovlivňovat rozhodování o dostupných zdrojů. [+]

O PRŮBĚHU Průběh ředitelů umožňuje profesionální působit jako manažer finanční, materiální nebo člověka, ovlivňovat rozhodování o dostupných zdrojů. Je to také sociální věda, která studuje a zkoumá praktiky používané k řízení a správu zdrojů.

HLAVNÍ AKTIVITY Student Správa School of the Americas bude moci: Správa činnost společnosti; Organizovat a koordinovat finanční činností provozovny; Plán, podporovat a spravovat veřejné a soukromé instituce; Definovat provozní strategie podniku, studovat potřeby zákazníků, vyvíjet výrobky a služby, aby jim sloužil a plán prodeje; Plánování a řízení rozpočtu podniku, takže kontrolu nákladů a interní audit; Olovo, komunikovat, vést a motivovat lidi. ... [-]

Stupně v reklamě

Campus forma Denní studium 7 - 13 semestry March 2019 Brazílie São Paulo

O reklamě je věda o plánování, přípravu, realizaci a šíření reklamních kampaní s cílem uplatnit povědomí o značce a zvýšení prodeje výrobku nebo služby. [+]

O PRŮBĚHU O reklamě je věda o plánování, přípravu, realizaci a šíření reklamních kampaní s cílem uplatnit povědomí o značce a zvýšení prodeje výrobku nebo služby.

Na School of Americas, bude student reklamních moci vytvořit reklamní kampaně, jejímž cílem je prezentovat produkt / službu veřejnosti propagovala jejich prodej.

HLAVNÍ AKTIVITY

Student reklamních Školu Amerik bude moci:

Průzkumu trhu a sbírat data, která bude řídit kampaň; Plánovat a vyvíjet produkt / službu, nastavení cenové strategie, distribuce a prodej; Posoudit vliv kampaní na veřejný zájem; Rozvíjet prodejní strategie a vyvinout reklamní kampaně v různých segmentech, jako jsou supermarkety, restaurace a obchody; Volba vhodného vozidla šířit kampaň. ... [-]