Keystone logo
Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Úvod

Technologický institut v Mapúa, který byl založen 25. ledna 1925, Technologický institut v Mapúa zůstává přední technologickou akademickou institucí a největší inženýrskou školou na Filipínách. Předpokládá se, že se stane globálním centrem excelence ve vzdělávání. Aby zajistila profesionální připravenost svých studentů, přijala přístup založený na výsledcích vzdělávání, což je první akademická instituce v zemi, která tak učinila. Rovněž usilovala o získání svých 10 inženýrských a počítačových programů akreditovaných široce uznávaným akreditačním orgánem - americkým ABET. Mapúa je první škola na Filipínách av jihovýchodní Asii, kde obdrží akreditace ABET pro své programy. Díky svým silným systémům a procesům, globálnímu vyhlídce na vzdělávání, kurikulám světové úrovně, vysoce vyškoleným profesorům a nejmodernějším zařízením poskytuje Mapúa nevídaným příležitostem a rozhodující výhodu pro absolventy./>

1

Tradice excelence Po téměř devíti desetiletí špičkové technické výuky se MIT stala největší inženýrskou školou v Filipínách s nejméně 15 vysokoškolskými a 18 absolventskými inženýrskými programy. Jeho enrollees tvoří nejméně 16% celkové studentské populace BS v chemických (ChE), civilních (CE), počítačových (CpE), elektrotechnických (EE), elektronických (ECE), environmentálních a sanitárních (EnSE) IE) a mechanických inženýrských (ME) programů z deseti nejmodernějších inženýrských škol v zemi, na základě údajů o zápisu Komise o vysokých školách (CHED) za rok 2010. Nabídky programu MIT v jiných studijních oborech se rozšířily zejména v oblasti architektury a designu, informačních technologií (IT), obchodu a řízení, multimediálních umění a věd, společenských věd a zdravotnictví. Snahy MIT o neustálé zlepšování kvality vzdělání byly pozoruhodné. Pro demonstraci vysokých standardů ve výuce, výzkumu a rozšiřování výuky v učebnách CHED deklaroval Institut jako Národní centrum vývoje pro programy CE, CpE, CS (Informatika), EE, ECE, IE, IT a ME. Průmyslové partnerství bylo v posledních letech věnováno více pozornosti ústavu. V současné době se věnuje stovkám místních i mezinárodních vzdělávacích institucí, organizací a firem, které se zabývají rozvojem fakulty, výzkumnými pracovníky a studentskými stážími. Takové snahy umožnily společnosti MIT důsledně vyrábět topografy v licenčních zkouškách. Dosavadní dosavadní představitelé institutu dosáhli od roku 2002 téměř 300. MIT se snaží sladit své učební standardy řadou akreditací. Jeden ze studijních akcí (PACUCOA) potvrdila vysokou úroveň institutu ve vzdělávacích operacích a udělila akreditaci na úrovni CE IV a akreditaci na úrovni III svým programům CpE, EE, ECE, EnSE a IE . Od roku 2010 do roku 2011 se společnost MIT osvědčila na prvním místě s ostatními univerzitami na vysoké úrovni po celém světě, kdy společnost ABET, as udělila v celé východní Asii své první akreditační pečeť svým osmi inženýrským programům (ChE, CE, CpE, EE, ECE , EnSE, IE a ME) a ​​dva výpočetní programy (BS Computer Science a BS Information Technology), které ji předčí ostatním vzdělávacím institucím v zemi. Inženýrství pro životní prostředí Vedle svých snah o akademickou excelenci se MIT také snaží být součástí řešení globálního problému změny klimatu. MIT je již dávno advokátem ochrany životního prostředí a inženýrství pro životní prostředí, počínaje zahájením programu BS Enviromentální a sanitární inženýrství (EnSE) v roce 1958, následovaným otevřením programu Master of Science in Environmental Engineering v roce 2001 a Ph .D. v programu environmentálního inženýrství v roce 2004. Kurikulum EnSE v současné době zahrnuje 17 tříčlenných kurzů souvisejících s ochranou, ochranou a technikou pro životní prostředí. Institut dále zahrnoval kurzy environmentálního inženýrství a přírodních věd ve všech svých strojírenských a neinženýrských programech. MIT se domnívá, že tyto kurzy jsou dostatečným úvodem pro všechny studenty, aby pochopili skutečnou situaci v životním prostředí. Rovněž se domníváme, že tyto kurzy jsou dostačující pro jejich přípravu, aby mohli navrhnout, postavit a realizovat udržitelná řešení environmentálních problémů. MIT doplnila své pokyny a zahrnovala ve svých iniciativách na období 2010-2020 snížení své uhlíkové stopy. Za účelem zahájení institucionálního úsilí o snížení emisí uhlíku (CFR) vytvořil Institut hlavní skupinu vedenou předsedou Přednášejícího pro chemické inženýrství (ChE) Dr. Alvin R. Caparanga. Někteří studenti ChE byli pověřeni provádět počáteční studii pro výpočet celkové uhlíkové stopy ústavu. Po předložení výsledků se komise CFR svolala, aby přijala nezbytná opatření, která by měl institut učinit, aby snížil svou uhlíkovou stopu, což je způsobeno především její spotřebou energie, vody a papíru. Společně s různými školami a úřady výbor CFR shromáždil osvědčené postupy pro zachování svých zdrojů. Společnost MIT se přestěhovala, aby všechny své žárovky vyměnila za energeticky úspornější. Okamžitě následuje výměna klimatizačních jednotek školy. Skupina CFR je v současné době v procesu stanovování cílů a monitorovacích pokynů pro toto úsilí, jejichž cílem je úplné provedení v roce 2012. Kromě svých vnitřních snah má MIT také doprovodné služby zaměřené na řešení problémů životního prostředí prostřednictvím vzdělávání. Program Iniciativy sociálního zaměření a zapojení do společnosti (SOCIP) provedl seminář o recyklaci, úsporách energie a využití obnovitelné energie; informace o globálním oteplování a znečištění v komunitě; a zakládání stromů a čisté a zelené projekty ve spolupráci s vládními a nevládními organizacemi.

Místa

  • Manila

    Mapúa Institute of Technology Muralla St., Intramuros, 1002, Manila

    Otázky