Universidad Francisco Marroquin

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

Universidad Francisco Marroquín, známý také pod zkratkou UFM, je soukromá a světská univerzita v Guatemale, Guatemala. To bylo založeno v srpnu 1971 kolem filozofie libertarianismu.

Podle ekonoma Miltona Friedmana je to "jedna z předních univerzit v Latinské Americe".

Naším cílem bylo studovat a šířit etické, ekonomické a právní principy svobodné společnosti. Byli jsme přesvědčeni, že z dlouhodobého hlediska vládnou myšlenky; že kdyby naše země měla užívat mírumilovnou prosperitu, bez nátlaku ideologických skupin, bylo nutné, aby dostatek vlivných lidí jasně pochopilo organizaci svobodné společnosti, a tak získalo přesvědčení a odvahu ji bránit.

Amigos em campus universitárioNaassom Azevedo / Unsplash

poslání

Naším posláním je učit a šířit etické, právní a ekonomické principy společnosti svobodných a odpovědných lidí.

hodnoty

Pravda

Pravda je nezbytným a nezbytným prostředkem k dosažení dobra

Svoboda

Pouze ve svobodě může člověk usilovat o své štěstí, být odpovědný a jednat morálně.

Spravedlnost

Spravedlnost znamená rozpoznat každého člověka jako svého vlastního.

Ctnosti

116101_Virtudes.jpg

Akademická dokonalost

Definice

  • Chápeme „dokonalostí“ vynikající kvalitu, díky níž jsou lidé nebo věci hodni jediného ocenění nebo úcty. A pro „akademickou dokonalost“ kvalitu myšlenek, principů a jednání těch, kteří se jako profesoři nebo studenti obvykle umisťují nad rámec pouhého materiálního a rutinního plnění svých povinností, což představuje živý příklad soudržného života pro všechny. Takto chápaná dokonalost je možná pouze v rámci svobody, kompetence a respektu.
  • Akademická excelence musí být profesionálně vyhrána a obhájena. Stejně tak může být koncipován pouze jako důsledek houževnatého úsilí a někdy i bolestného znovuzrození, které je nezbytné k tomu, aby bylo možné otevřít nové mezery a cesty v oblasti poznání.
  • Instituce, která usiluje o akademickou excelenci, je prokázána a akreditována prostřednictvím emulátorů a napodobitelů, které v průběhu let inspiruje.
  • Člověk, který usiluje o dokonalost, nemůže být nikdy realizován jako takový, pokud v každém případě nepřetržitě nepožaduje od sebe víc než ostatní.

Profesorova dokonalost

  • Akademická excelence učitele předpokládá vzdálenou přípravu (podpořenou jeho pověřeními) a pečlivou přípravu (spočívající v pečlivé a každodenní přípravě každého předmětu a každé třídy), aby se velkorysým způsobem podařilo studentům poskytnout své zkušenosti jako učenec a pedagog, Jeho nadšení pro téma, které předává, a jeho pevná, zdvořilá a osobní pozornost každému z nich.
  • Znamená to také jasnost a soudržnost myšlenek, které se snaží předat, znalosti konkrétní situace studentů, rozlišování vybrat, přiřadit a upřednostnit úkoly, uvážení požadovat a navrhnout nejvhodnější četby.
  • Jasnost expozice by neměla být vyjednávána, ale zpřístupněna studentům v gestu rytířství a zdvořilosti.
  • Co odlišuje vynikajícího učitele za značku, je jeho touha po neustálém osobním zlepšování ve všem, co si myslí, říká, dělá a učí.

Dokonalost studentů

  • Síla a stálost vzdělávací instituce spočívá na vzdělávání studentů, které pečlivě vybírá, s přihlédnutím, mimo jiné, ke svým akademickým schopnostem a schopnosti vedení.
  • Akademická dokonalost studentů se projevuje v jejich intelektuální zvídavosti, jejich disciplíně, neboť se týká využití času studia a jejich účasti na hodinách, jejich schopnosti vzdát se chutí, uspokojení a okamžitých úspěchů, jejich kultivace ctností. a základní hodnoty, bohatství a výběr jeho lexikonu uvnitř i vně učebny, jeho schopnost využívat příležitostí k dispozici zdroje.
  • To znamená rozumnou rovnováhu a přizpůsobení realitě studenta, mezi humanistickými studiemi, internalizovanými během předchozích studií, vyrovnanými s jeho dobrým výkonem jako občana, otcem či matkou rodiny zítřka a zvládnutím klíčových technik zvolenou akademickou pobočku.
  • Akademická excelence studenta je základem jeho úspěchu v profesní oblasti a odrazí se v míře získané v důsledku jeho úsilí. Vynikající výsledky profesionála vyplývají z ideální kombinace hodnot a principů, které řídí život každého člověka, který se cítí dobře, a jejich aktualizace v preferované specializaci (za předpokladu, že každý z nich vykonává lépe v tom, co nejvíce líbí se mu)

Musí být chápány jako obratle akademické excelence studenta:

  • Jeho schopnost pozorovat, abstrahovat a logicky odvodit a jasně a přesně vyjádřit své myšlenky a přesvědčení slovem i písmem.
  • Vaše ochota pokračovat v rozšiřování svých znalostí sami.
  • Jeho klid mysli v době výslechu nebo vyvrácení postojů druhých a obhajování vlastních.
  • Jeho schopnost úžasu při každodenních událostech.
  • Jeho sklon číst, poslouchat, mluvit a psát s kritickým smyslem a zároveň si uvědomovat meze lidské kapacity, aby se pochopil a porozuměl ostatním.
  • Její odhodlání představovat si realitu odlišnou od toho, jak byla prezentována a jak si ji zvykla vidět.
  • Jejich schopnost uvádět do praxe specializované a technické znalosti a rozvíjet dovednosti a schopnosti potřebné pro výkon podnikatelské činnosti.
  • Jeho houževnatost v prosazování, dělání a šíření dobra, s vědomím, že bude muset zůstat ostražitý svou vlastní svobodou a tváří, s obezřetnou odvahou, rizikami spojenými s jakoukoli lidskou výzvou.
  • Konec jakéhokoli vzdělávacího procesu je utváření lidí, kteří vědí, jak převzít závazky a využít příležitostí, aniž by umožnili komukoli podkopat jejich důstojnost.

Místa

Guatemala City

Adresa, 1. řádek
6A Calle,final
01010 Guatemala City, Guatemalské oddělení, Guatemala

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium