IMM Graduate School of Marketing

Úvod

Read the Official Description

O IMM Graduate School of Marketing

Marketing je základem úspěchu každého podnikání, ať už velký nebo malý, a IMM GSM hraje významnou úlohu v podpoře význam marketingu a to nejen jako svou kariéru, ale také jako způsob, jak orientovat podnikání.

Mise

Posláním IMM Graduate School of Marketing (IMM GSM) je neustále věnovat relevantní a kvalitní marketingové dovednosti, znalosti a kompetence, aby svým studentům, a vytváří tak odborně kvalifikovaných a dobře vybavené obchodníkům, kteří jsou plně kvalifikované a schopné efektivně cvičit v podnikatelské prostředí. Tímto způsobem budou absolventi IMM GSM přispívají k celkovému rozvoji zvuku a celosvětově uznal ekonomiku.

Vidění

IMM GSM se snaží být distančního studia, poskytovatel výběru a Centre of Excellence pro marketing a disciplíny související s marketingem v jižní Africe. V naší snahou, aby se stal bod dotyku na marketingových znalostí a informací, bude IMM GSM i nadále poskytovat všechny zúčastněné strany s vynikající a profesionální zákaznický servis a předmětu nejvyšší akademické integrity.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět BBA programy » Vidět Bakalář » Vidět Certifikáty » Vidět Diplomy » Vidět Magistr »

Programs

Tato škola dále nabízí:

BBA

Bakalář Business Administration (BBA) v marketingovém řízení

Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 let February 2019 Jihoafrická republika Johannesburg + 1 více

BBA v Marketing Management zahrnuje povinné moduly a volitelných modulů [+]

BBA v Marketing Management zahrnuje povinné moduly a volitelných modulů. Tento stupeň se skládá z 20 modulů a je strukturován takto:

Rok 1 MAR101 - Marketing 1 (20 kreditů) BC101 - Business Communication 1 (20 kreditů) BL101 - Obchodní právo 1 (20 kreditů) BM101 - Business Management 1 (20 kreditů) BS101 - Business statistika 1 (20 kreditů) ECO101 - Ekonomika 1 (20 kreditů) FM101 - Vedení 1 Finanční (20 kreditů) 2. ročník MAR202 - Marketing 2 (20 kreditů) BM202 - Podnikový management 2 (20 kreditů) ECO201 - Ekonomika 2 (20 kreditů) FM202 - Finanční řízení 2 (20 kreditů) MC201 - Marketing Communications 2 (20 kreditů) Volitelné (20 kreditů) 3. ročník MAR303 - Marketing 3 (20 kreditů) BM303 - Business Management 3 (20 kreditů) FM303 - Finanční řízení 3 (20 kreditů) IAM301 - Mezinárodní a Afrika marketing 3 (20 kreditů) MRT301 - Marketing Research: Teorie 3 (20 kreditů) MRP302 - Marketingový výzkum: Project 3 (20 kreditů) Volitelné (20 kreditů) Volitelných modulů ... [-]

Bakalář

Bakalář filozofie vyznamenání v marketingovém řízení

Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let February 2019 Jihoafrická republika Johannesburg + 1 více

V BPhil Úspěchy v Marketing Management bude nabízen na úrovni 8 NSK (HEQF vyrovnané) a bude [+]

V BPhil Úspěchy v Marketing Management bude nabízen na úrovni 8 NSK (HEQF zarovnané) a bude se skládat ze 140 kreditů.

Kritéria pro přijetí Vhodné Bakalářský titul na NSK úrovni 7 s Marketing Management 3 jako hlavní modul. Jsou povinné životopis a motivační dopis. Jakýkoliv jiný ekvivalentní kvalifikace.

Žadatelé jsou nutné k dokončení postgraduální žádost o přijetí formuláře pro BPhil vyznamenáním v Marketing Management, která spolu s ověřené kopie osvědčení v oblasti vzdělávání, jeho totožnost / cestovních dokladech, motivační dopis a životopis, by měly být vráceny doporučeně poštou na adresu: Dean: Postgraduální studium IMM GSM PO Box 91820 Auckland Park 2006 nevratná záloha musí doprovázet formulář žádosti.... [-]


BCOM v marketingu a managementu vědy

Campus forma Denní studium 3 let February 2019 Jihoafrická republika Johannesburg

BCOM v marketingu a managementu vědy byl schválen Radou pro vysoké školství (CHE), a budou nabízeny nad tím, IMM GSM [+]

BCOM v marketingu a řízení vědy byl schválen Radou pro vysoké školství (CHE), a budou nabízeny IMM GSM nad současnou nabídkou BBA v Marketing Management. Číslo Jihoafrický Kvalifikace úřad ID je 90737.

BCOM v marketingu a řízení vědy kombinuje marketingovou funkci s přidruženými podpůrných funkcí, jako je distribuce, logistiky a řízení projektů se silným zaměřením na obchodní výzkum. Tato kvalifikace je zaměřena na plnění vedoucí role v průmyslu, a proto má silné obchodní zaměření. BCOM v marketingu a řízení vědy poskytne studentům se specializovanými marketingu a managementu znalostí, jakož i dovednosti aplikovat tyto znalosti ve snaze podpořit svou kariéru prostřednictvím akademických studií.... [-]