Přečtěte si oficiální popis

Vega byla založena v roce 1999 V uznání řazení globální zaměření směrem Brand vedení a řízení a zvyšující se poptávce po kreativní a inovativní značky myslitelů. Akreditovaný Independent Institute of školství, stupňů, vyznamenání a magisterských programů jsou dobře známy a respektovány značky, marketingu a komunikačních technologií.

Vega škola, vzdělávací značka Independent Institute of Education, je přesvědčen, že značky jsou největšími devizami na světě k významným změnám. Vega proto si klade za cíl absolvovat nový druh myslitel dodáním plně akreditované certifikáty, programy maturitu, Honours a mistři v budování značky a kreativní komunikace. Vega mantra - moudrostsmagic - komunikuje svou víru v tvůrčí strategického myšlení. IIE Vega absolvent je průzkumník, který je chytrý, barevné a vášnivá, ale obecně nespokojeni se současným stavem, protože on / ona ví, že značky, podniky, ekonomiky a společnosti může být zdravější a lepší pro lidi.

Absolventi IIE úspěšně přispívají k rozvoji společnosti v různých firemních a společenských arénách.

o Vega

Vega je název nejjasnější hvězda nebeské souhvězdí Lyry. Vzhledem ke své intenzivní luminiscence a zásadní roli, kterou hraje v námořní plavbě, Vega byl popsán astrofyzik Austin F. Gulliver jako "další nejdůležitější hvězda na nebi po slunci".

Společnost byla založena v roce 1998 odtržené skupině pionýrů a inovátorů Mavericks, Vega škola se narodil v reakci na naléhavou potřebu paradigmatu od konvenčních marketingových komunikací. Tradiční přístupy k budování značky, marketingu a reklamy byly vyčerpány a bylo rychle dosaženo jejich datum prodeje. Nová myšlenkový směr byl nazýván pro Vega a odpověděl, že volání.

Víra, že značka se narodil, aby vedl je základním stavebním kamenem filozofie Vega. Podle slov Vega zakladatele Gordona Cooka, "značka přináší zvláštní a jedinečný význam, aby přidanou hodnotu a spojit se s lidmi." Jinými slovy, značka není jen název výrobku, ale projevem identity a co je důležitější, účel: myslet na značky jako Apple, Greenpeace a Google a budete brzy uvědomí, že značky jsou mnohem víc než jen písmena a loga, ale mocný kulturní síly utvářející svět, jak jej známe.

Naše výuka P hilosophy

Princip jádro pedagogický obejat Vega se odráží v naší samotný název. Vzhledem k tomu, Vega je navigační hvězda je koncept navigace je ústředním Vega unikátní didaktiky. Vega lektoři jsou navigační systémy: my jsou poháněny étosem proaktivní, odborným vedením spíše než to pouze vyvozovat informací, které jsou pasivně absorbovány.

Ústředním bodem navigační procesu je dialog vytvořeno mezi navigátorem a studentem. Důsledné vyšetření, hodnocení a kritická analýza nápadů umožňuje kontinuální vývoj konceptů do finální ruční práce produkovat nejvíce rafinované a smysluplných výsledků je to možné. Snad nejdůležitějším stavebním kamenem Vega výuky filozofie je, že zakotvena v naší mantrou moudrostiskouzlo. Vyjádřeno v tomto výroku je zásadně synergický povahu vztahů mezi kreativitou a strategie; inspirace a inovace; nápad a skutek.

Naše Val u es

Věříme v kreativitě se strategickým záměrem
Věříme, že v tvůrčím uplatnění bez hranic vědomostí
Naše studio je lidská představivost a my jsme zde mít pastelka-světlé zábavy
Snažíme se vždy být společensky a kulturně relevantní
Věříme, že vždy je vřele a hned člověk, protože to dává prostor pro moudrost kouzlem do povrchových
Snažíme se být na špici v oblasti inovací
Spojíme firmu do zisku o přidávání hodnoty životy lidí
Programy se vyučují na:
  • Angličtina

Tato škola dále nabízí:

BA

Vega School of Brand Leadership

BA v kreativní komunikace značky rozvíjí kreativní myšlení, řešení problémů dovednosti, vývoj pojetí a řemeslné a komunikace značky ve zvolené disciplíně. Program také ro ... [+]

BA Creative Brand Communications Titul

BA v kreativní komunikace značky rozvíjí kreativní myšlení, řešení problémů dovednosti, vývoj pojetí a řemeslné a komunikace značky ve zvolené disciplíně. Program také rozvíjí schopnosti kritického myšlení a reálného světa možnost nahlédnout do tvůrčí značka komunikační strategii. Skrz míry studenti pracují v multi-disciplinární týmy zapojení do real-svět výzev značek a průmyslových kalhotky, které poskytují inovativní řešení a strategické kreativní popravy. Studenti absolvují s odvětví připravené portfolia v copywriting, multimediální design nebo vizuální komunikace vystavoval na výroční studentské přehlídky, po němž následovala praxe. ... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
3 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Vega School of Brand Leadership

Nově vyvinuté BA Honours v tvořivé komunikace značky zařídíme s pokročilými strategické myšlení, akademický platforma pro další studium do magisterského studia a vyššího ... [+]

BA Honours v kreativních komunikace značky

Pouze Bordeaux, Kapské Město a Durban areály

Nově vyvinuté BA Honours v tvořivé komunikace značky zařídíme s pokročilými strategické myšlení, akademický platforma pro další studium do magisterského studia a vyššího řádu koncepční a kreativní komunikačních dovedností. Účelem tohoto programu je rozvíjet portfolio profesionálních tvůrčí práce (v oblasti copywriting, multimédií designu a vizuální komunikace) ilustrativní pružných řešení složitých problémů, komunikace značky a pokročilé sady dovedností při provádění tohoto rozhodnutí. Schopnost aplikovat inovativní myšlení do multiplexu problémů je to, co náš průmysl hledá v těch vášnivý jejich řemeslo. ... [-]

Jihoafrická republika Durban Cape Town Johannesburg Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
1 rok
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Vega School of Brand Leadership

BA ve strategickém komunikace značky se vyvíjí studentů ve strategickém myšlení a plánování pro širokou škálu komunikačních průmyslu. Program rozvíjí strategické schopnos ... [+]

BA Strategické Brand Communication Titul

BA ve strategickém komunikace značky se vyvíjí studentů ve strategickém myšlení a plánování pro širokou škálu komunikačních průmyslu. Program rozvíjí strategické schopnosti při identifikaci, zkoumání, analyzování a řešení komunikace značky výzev prostřednictvím rozvoje a provádění odpovědných a originální značky komunikačních strategií. Za tímto účelem program také připravuje studenty v praxi plánování kanálu, digitální strategii a řízení projektů.

Moduly

Rok 1

Kritické myšlení a mediálních studií 1 Strategické Brand Communication 1 Business Communication and Digital Media 1 Principy inovace Řízení značky Communication Project ... [-]
Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
3 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Vega School of Brand Leadership

BA Honours ve strategickém komunikace značky zkoumá povahu kreativní a strategické myšlení a rozvoj inovativních a odpovědných komunikačních strategií pro budování značky ... [+]

BA Honours ve strategických komunikace značky

BA Honours ve strategickém komunikace značky zkoumá povahu kreativní a strategické myšlení a rozvoj inovativních a odpovědných komunikačních strategií pro budování značky. Studenti se zapojily s různými identita značky a architektonických modelů, spotřebitelské postřehy, výzkumných metodik, strategických modelů značky komunikačních nástrojů, možností kanálu a mediálního plánování a řízení vztahů se zúčastněnými stranami. Studenti se budou specializovat na vývoji strategie a získat dovednosti, které mohou být využity ve zcela organizacích, jakož i komunikační poradenských firem a agentur. Metodika Výzkum modul umožňuje studentovi provádět výzkum v oblasti zvláštního zájmu.... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
1 rok
Kampus
Přečtěte si více v češtině

BBA

Vega School of Brand Leadership

BBA v budování značky a management vyvíjí vhled a dovednosti studentů v zahájení, budování a řízení značek a firem. Tato kvalifikace kombinuje strategii a kreativitu v o ... [+]

BBA Budování značky a management Studijní

BBA v budování značky a management vyvíjí vhled a dovednosti studentů v zahájení, budování a řízení značek a firem. Tato kvalifikace kombinuje strategii a kreativitu v oblasti obchodu s finančním řízením, ekonomie, kritické myšlení, inovace a podnikání. Program představuje vyváženou kombinaci mezi humanitních a světem obchodu na postgraduální studenty se zájmem o nových obchodních a komunikačních podniků. Jako součást zkušenostní složky kvalifikaci, studenti pracují v multidisciplinární týmy zapojení do reálných problémů, značek a podniknout stáž v posledním roce.

Moduly

rok 1

Brand a Marketing 1 Kritické myšlení a mediálních studií 1 Business Communication and Digital Media 1 Creative Development 1 Ekonomika A + B Statistiky pro budování značky 1A Účtování o budování značky 1B Principy inovace 1 ... [-]
Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
3 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině

Bakalář

Vega School of Brand Leadership

Tento Bachelor of počítačových a informačních věd stupni vybaví studenty s potřebnou kvalifikací pro kariéru při vytváření herní obsah pro vše od domácích konzolí a počít ... [+]

Bachelor počítačových a informačních věd: herní design a vývoj Titul

Tento Bachelor of počítačových a informačních věd stupni vybaví studenty s potřebnou kvalifikací pro kariéru při vytváření herní obsah pro vše od domácích konzolí a počítačů, na vznikající platformy, jako jsou mobilní telefony a další Ruční přístroje. Absolvent bude mít kvalifikaci pro kariéru v oblasti obchodu - jako vývojář pro gamifikace aplikací, podnikových aplikací a mobilních aplikací.

Tento 3-letá kvalifikace průmysl zaměřený poskytuje studentům znalosti a zkušenosti, které budou muset vytvořit oba dvojrozměrné a trojrozměrné hry. Studenti budou zkoumat různé faktory týkající se herního průmyslu, a zároveň získat široké znalosti celého počítačové hry dodavatelského řetězce vývoj. Studenti absolvují s odvětví připravené portfolia v herní design a vývoj vystavil na výroční studentské přehlídky, a následuje praxe.... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
3 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Vega School of Brand Leadership

Program připravuje studenty na kariéru v oblasti digitálního marketingu; používat technologie ke komunikaci zpráv značek, produktů a služeb k cílovému publiku; a růst pod ... [+]

BCOM Digital Marketing Titul | Digitální marketing

Program připravuje studenty na kariéru v oblasti digitálního marketingu; používat technologie ke komunikaci zpráv značek, produktů a služeb k cílovému publiku; a růst podnikání. Absolventi budou schopni aplikovat vyhledávače, mobilní a online marketing vhled do vedení technologických specialistů a developerům při plánování a realizaci digitálních marketingových strategií. Kromě toho kvalifikace zajišťuje, že studenti pochopili značku a podnikatelské prostředí s ohledem na digitální marketing, management, finanční a projektového managementu. Jako součást zkušenostní složky kvalifikaci, studenti pracují v multidisciplinární týmy zapojení do reálných problémů, značek a podniknout stáž v posledním roce. ... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
3 týdny
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Vega School of Brand Leadership

BCOM ve strategickém řízení značky si klade za cíl vyvinout absolventy pro pozice v brand managementu a podnikání v celé řadě průmyslových odvětví, v rozvinutých i rozvíj ... [+]

BCOM Strategické řízení značky Titul

BCOM ve strategickém řízení značky si klade za cíl vyvinout absolventy pro pozice v brand managementu a podnikání v celé řadě průmyslových odvětví, v rozvinutých i rozvíjejících se trzích. Program je zaměřen na rozvoj soudržných a inovativní značky, obchodních a manažerských strategií. Zkoumá součásti strategie značky a systémové povahy logistiky a strategie multi-mediální kanály. Insight a dovednosti jsou rozvíjeny ve finanční analýze, vyhodnocení strategického budování značky a výkonu správy prostřednictvím vhodných metrik. Jako součást zkušenostní složky kvalifikaci, studenti pracují v multidisciplinární týmy zapojení do reálných problémů, značek a podniknout stáž v posledním roce. ... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
3 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Vega School of Brand Leadership

BCOM ve strategickém řízení značky si klade za cíl vyvinout absolventy pro pozice v brand managementu a podnikání v celé řadě průmyslových odvětví, v rozvinutých i rozvíj ... [+]

BCOM Strategické řízení značky Titul

BCOM ve strategickém řízení značky si klade za cíl vyvinout absolventy pro pozice v brand managementu a podnikání v celé řadě průmyslových odvětví, v rozvinutých i rozvíjejících se trzích. Program je zaměřen na rozvoj soudržných a inovativní značky, obchodních a manažerských strategií. Zkoumá součásti strategie značky a systémové povahy logistiky a strategie multi-mediální kanály. Insight a dovednosti jsou rozvíjeny ve finanční analýze, vyhodnocení strategického budování značky a výkonu správy prostřednictvím vhodných metrik. Jako součást zkušenostní složky kvalifikaci, studenti pracují v multidisciplinární týmy zapojení do reálných problémů, značek a podniknout stáž v posledním roce. ... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
3 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Vega School of Brand Leadership

Tento program vyznamenání zkoumá a uplatňuje strategických modelů a nástrojů k praxi inovativní a nákladově efektivní řízení značky, založené na robustních finančních a e ... [+]

BCOM Úspěchy ve strategické řízení značky

Tento program vyznamenání zkoumá a uplatňuje strategických modelů a nástrojů k praxi inovativní a nákladově efektivní řízení značky, založené na robustních finančních a ekonomických principů. Studenti jsou vystaveny klíčové komponenty, jako jsou finanční řízení značky v rámci převládající ekonomické podmínky; značka a analýza trhu z obchodního hlediska; uplatňování udržitelné a etické podnikání a praxe značky; rozvoj komunikačních strategií v rámci konkurenčního prostředí a vnitřních realitou; a využití metrik a modelů pro hodnocení výkonnosti značky a spravedlnost.

Moduly Značky a budování značky Metodologie výzkumu Finanční, hospodářskou a právní aspekty pro strategické řízení značky Praxe strategické řízení značky Strategický Brand Management & Vedení Pracovní příležitosti ... [-]
Jihoafrická republika Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Více
Únor 2020
Angličtina
Denní studium
1 rok
Kampus
Přečtěte si více v češtině