Suleyman Demirel University - Kazakhstan

Úvod

Read the Official Description

MISSION

Suleyman Demirel University existuje poskytnout vzdělání pro studenty z celého světa, aby byli připraveni na znalosti a dovednosti, které potřebují k výkonu své ambice. Snažíme se snaží vytvořit vzdělávací prostředí, které podporuje svobodné myšlení, výměnu nápadů, inovací a kritickou reflexi mezi studenty. Vášnivě Dodáváme prvotřídní vzdělání a životní zkušenosti, které je žák soustředěný. Nabízíme podmínky pro zapálení jejich intelektuální růst, k instalaci v nich smysl pro občanství a pozitivně ovlivnit větší vzdělávací komunity. Slavíme rozmanitosti kultur. Pečujeme úzký vztah mezi studenty a učiteli. Doporučujeme praktiky osobní reflexe a intenzivní průzkum trhu prostřednictvím výzkumu a zkušeností se domnívat, že kariérní spokojenost se rodí autentické pochopení sebe sama a potřeb na světě.

vidění

Naší vizí - je být přední mezinárodní vysokou školou, která poskytuje nejlepší znalosti díky vynikající a intelektuální tvořivosti. Do roku 2020 vybudovat silný univerzitní kultury, se stal zdrojem inovativních forem vzdělávání, přispívat k vyvážení mezi cenou a kvalitou vzdělávání, zvýšením rozmanitosti fakult a zaměstnanců. Chcete-li být uznána jako účinné a uznávaných univerzitních podporovat zájmy a sny studentů tím, že nabízí komfortní podmínky k dosažení svých cílů, a podpoří blaho komunity. Chcete-li přilákat studenty po celém světě tím, že navrhne příznivé podmínky, které jim umožní být jisti, co se děje. Být zřízeny jako univerzitě se silnou kulturou, vysoce kvalitního vzdělání a jako nejsilnějšího konkurenta.

Suleyman Demirel University byl otevřen v roce 1996 prezident Kazachstánu Nursultan Nazarbajev, a bývalý prezident Turecka, Suleyman Demirel. Suleyman Demirel University je soukromě podporován, co-vzdělávací instituce s celosvětovou misi. Jeho hlavní závazky jsou kvalitní programy vysokoškoláka výuky, další vzdělávání, výzkumu a veřejné služby poskytované za velice rozumnou cenu pro studenty. Programy univerzity jsou především reagovat na potřeby jednotlivců, veřejné skupiny a agentur v komunitě; vše se rychle přizpůsobení se na rychle se měnící se sociální, politické a ekonomické prostředí v zemi.

Univerzita se zaměřuje na vývoj a prosazovat své programy tak, aby bylo zajištěno, že aby se studenti, kteří si přejí rozvíjet a rozšiřovat své scholastické dovedností pro osobní, pracovní, nebo profesního růstu mají možnost tak učinit bez ohledu na socio-ekonomický status. Respekt k intelektuální potenciál a důstojnosti studentů jako jednotlivé lidské bytosti, bez ohledu na rasovou, etnickou, nebo kulturní zázemí, musí být na prvním místě. V průběhu akademického roku 2008-2009 SDU začal instrukce nový "inteligentní Campus". Školní areál je schopen pojmout více než 7000 studentů. K dispozici je 8 fakult, 16 přednáškové sály, 120 sály, 1 konferenční sál, 1 stadion, 1 tělocvična, 8 počítačové učebny, 2 internetové kavárny, 3 výzkumná centra, zdravotní středisko, 2 ložnice a 2 komplexní knihovny včetně vysoce sofistikované elektronické katalogizace systém a vyhledávač, který je přístupný pro všechny studenty, fakulty a zaměstnance. Kromě toho, areál také ubytuje 3 jídelny a kavárny poskytovat relaxační a společenskou atmosféru. V současné době, polovina projektu je dokončena a my jsme začali nový školní rok v naší inteligentní kampusu.

Vidět Bakalář » Vidět Magistr »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Bakalář

Bakalář v oboru informačních systémů

Campus forma Denní studium September 2019 Kazachstán Almaty

Speciální služby Informační systém zvládnout specializované nebo proprietární procesy související s IT aplikací. [+]

Speciální služby Informační systém zvládnout specializované nebo proprietární procesy související s IT aplikací. Poskytují služby, jako je plánování systému, webové technologie, řízení projektů, umělé inteligence, návrh databází, správa sítí, inženýrských sítí a systémové integrace. Služby Speciální informační systém liší co do velikosti a jsou umístěny po celém světě. Slouží řadu průmyslových odvětví, jakož i nevládní organizace, nemocnice, školy a vysoké školy. Také specialita dává znalosti v oblasti bezpečnosti informací, které jsou potřebné dovednosti:

dobrý matematický pozadí logika a analytické dovednosti znalosti z fyziky základní znalosti práce s počítačem ... [-]

Bakalář v oboru marketingu

Campus forma Denní studium September 2019 Kazachstán Almaty

Naše fakulta řeší široké spektrum témat, ve všech těchto oblastech. Naše práce se snaží získat lepší pochopení toho, jak spotřebitelé využívají informace a rozhodovat a jak tyto volby ovlivní strategii firmy pro vývoj nových produktů, řízení vztahů se zákazníky, značky a další marketingové úsilí. Máme zkoumat otázky týkající se značky, obchodní marketing, globální marketing, distribuční kanály, ceny, přímý a interaktivního marketingu, řízení prodeje a návratnost investic do marketingu. [+]

Marketing je rozhodující pro organický růst podniku a jeho ústřední role je při vytváření, komunikaci, získávání a udržení hodnoty pro organizaci. Marketing pomáhá firmu při vytváření hodnoty lepší pochopení potřeb svých zákazníků a poskytnout jim s nabídkou inovativních produktů a služeb. Tato hodnota je sděleno prostřednictvím různých kanálů, jakož i přes branding strategie firmy. Efektivní správa zákazníků a cen umožňuje firma zachytit část hodnoty, který je vytvořen. Konečně, budování efektivní zákaznicky orientovanou organizaci firma snaží udržet hodnoty v průběhu času. Naše fakulta řeší široké spektrum témat, ve všech těchto oblastech. Naše práce se snaží získat lepší pochopení toho, jak spotřebitelé využívají informace a rozhodovat a jak tyto volby ovlivní strategii firmy pro vývoj nových produktů, řízení vztahů se zákazníky, značky a další marketingové úsilí. Máme zkoumat otázky týkající se značky, obchodní marketing, globální marketing, distribuční kanály, ceny, přímý a interaktivního marketingu, řízení prodeje a návratnost investic do marketingu. Někteří z naší fakulty se specializuje na konkrétní odvětví, jako je maloobchod, agrobyznysu, sociální podnikání, média, umění a zábavy. Existuje několik nových vývoj v oblasti marketingu, které nabízejí příležitosti k nám významně přispět v budoucnosti. Současná hospodářská krize se mění stávající i budoucí kupní a spotřební zvyklosti spotřebitelů. Vyhledávače změnily způsob, jakým spotřebitelé získat informace a rozhodovat, a oni jsou také dramaticky mění reklamní průmysl. Sociální sítě a uživateli generovaný obsah otevřeli nový způsob, jak pro spotřebitele, aby se zapojily se navzájem, jakož i se značkami a firmami. Existují významné změny v postojích spotřebitelů a podniků o sociální otázky. Spotřebitelské preference a... [-]


Videos

The School

ICBCB 2014 promotion