řízení marketingu
Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Klíčová informace
Umístění kampusu
Groningen, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* EU / EEA **: € 2.006 / NON-EU / EHP *: € 7.500
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Studovat bakalářské studium marketingového managementu v Nizozemsku
Máte zájem o studium v mezinárodním prostředí? Chtěli byste zlepšit a rozvíjet své prodejní dovednosti? Jste touží prozkoumat marketingové zázemí, například Google Analytics? Pak Marketing Management je program pro vás! Program je plně věnován rozvoji vašeho obchodního talentu.
Program je navržen tak, aby rozvíjel znalosti studentů o všech aspektech řízení marketingu, a to prostřednictvím vyučovaného přístupu. Během studií budete spolupracovat s dalšími studenty v týmu za účelem řešení širokého spektra marketingových a prodejních problémů v reálném životě, které ovlivňují způsob, jakým se dnes podnikání řídí. To vám umožní dát teorii do praxe. Škola marketingového řízení spoluvytváří případy se jejích preferovaných partnerů pro studenta práci na projektu. To se provádí v malých, multikulturních skupin, které se bude trénovat, aby účinně reagovat na všechny druhy náročných otázek marketingu. Školení je také poskytováno v konkrétních dovednostech nezbytných pro vaši kariéru, jako je poskytování a získávání zpětné vazby, práce ve skupinách, mezikulturní citlivost, orientace na zákazníka a prezentační dovednosti.
Čtyřletý bakalářský program Marketing Management se vyučuje v angličtině. Každý rok se skládá ze dvou semestrů a každý semestr je rozdělen do dvou bloků. Marketingové profesionály fungují na různých úrovních. Studijní program se zaměřuje na následující tři úrovně řízení: operační, taktické a strategické. Učí vás, jak se stát úspěšným manažerem v oblastech, jako je marketing a prodej, rozvoj podnikání, branding a marketingová komunikace.
První rok
První ročník se zaměřuje na operativní úrovni řízení. To vám dává úvod do oblasti marketingu a organizační teorie. Předměty budou zahrnovat ekonomie, marketingu a firemní komunikace. Všechny předměty jsou spojeny s praktickými marketingové případy.
Druhý cizí jazyk
Chcete-li prohloubit kulturní povědomí a rozšířit své obzory, učíte se další cizí jazyk, například španělština, mandarínština (oficiální jazyk Číny) nebo holandština.
Po prvním roce
Ve druhém roce se naučíte zaměřit se na přiblížení se trhu z taktické perspektivy. Dozvíte se o chování zákazníků ao tom, jak tyto informace přeložit do praktického produktu nebo služby. Výzkum umožňuje zjistit, jak přiblížit zákazníky, kteří přesně jsou vaši zákazníci, jakou cenu byste měli za svůj produkt účtovat a jak byste měli potenciální zákazníky informovat offline i on-line.
Vaše pracovní stání se také uskuteční během letošního roku. Zkušenosti získané během pracovního stáže jsou výchozím bodem pro otázky strategického marketingu na úrovni třetího roku. Získáte důkladnější znalosti o marketingovém plánování, prodeji a vztazích se zákazníky v rámci celkové marketingové politiky organizace. Během prvního semestru vašeho čtvrtého a posledního roku budete mít příležitost udělat si menšího z vašeho výběru. To vám umožní dozvědět se více o čemkoli, co vás může zajímat a umožní vám rozšířit vaše obzory. Ve vašem posledním semestru dokončíte promoční projekt, v němž se ujme role konzultanta společnosti. Budete muset studovat marketingový problém, napsat závěrečnou zprávu a prezentovat nebo obhajovat vaše závěry v ústní prezentaci.
Kariérní vyhlídky
Po absolvování budete připraveni vstoupit mezinárodní i vnitrostátní trh práce. Budete schopni pracovat v nejrůznějších obchodních pozicích. Práce, pro které budete mít vzdělání, mají jednu společnou věc: výzvy v současném a budoucím marketingovém průmyslu. Zde jsou některé příklady kariérní možnosti, pozicích a možnostech: obchodní manažer, marketingový manažer, manažer pro rozvoj podnikání, obchodní ředitel a správce účtu. Absolventi budou mít také možnost pokračovat ve studiu, a to tak, že udělá titul Master of Science in Economics (MSc) nebo Master of Business Administration (např. Tyto magisterské programy jsou nabízeny ve vzdělávacích institucích po celém světě. Ve městě Groningen existuje také mnoho dobrých možností ohledně magisterských programů. Univerzita v Groningenu, Univerzita aplikovaných věd Hanze, Groningen a naše zahraniční partnerské univerzity nabízejí také mnoho marketingových a obchodně zaměřených magisterských programů.
Požadavky na přijetí
Chcete-li být přijati do tohoto programu, budete potřebovat národní středoškolský diplom nebo mezinárodní středoškolský diplom. Vaše vzdělání musí odpovídat holandskému diplomu HAVO. Vzhledem k tomu, že se program vyučuje v angličtině, možná budete muset prokázat znalost anglického jazyka v závislosti na vzdělání a národnosti.
www.hanzegroningen.eu/marketingprogramme
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Business and Management (Marketing) BA (Hons)
- Bath, Spojené království
BA (Hons) Reklama & Design
- Thessaloniki, Řecko
Bakalářský v oboru marketing (Hons)
- London, Spojené království